of een 3-4, 3 man alleen op grim afquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies. Zo'n overwinning als een paar jaar geleden in de kuip (2-3) zou het leukst zijn.
Op de tribune?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
of een 3-4, 3 man alleen op grim af![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hihi, zoek eerst eens op wat het is.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:38 schreef Backdoorman het volgende:
zal wel een gelijkspelletje worden....feyenoord knokt zich er wel doorheen en ajax heeft te weinig kwaliteit om feyenoord onder de knie te krijgen met een 3 tje als logisch gevolg....1-1.
Goeie reactie trouwens, zo zie ik het ook welquote:Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet dat de verwachtingen erg hoog zijn bij ons, en bij jullie laag. Ik ga na de wedstrijd ook niet lopen kutten in deze of jullie topics, 'k weet dat het voor de échte Feyenoorders al erg genoeg is.
En neem het niet persoonlijk op als ik tijdens de wedstrijd sta te zwaaien naar het uitvak..;) Respect voor de 1600 man die ondanks een aanstormende nederlaag gewoon meereizen. Ik lach dan symbolisch de Feyenoordmaten van me uit die constant lopen te eikelen (Hee, Buijs tegen Leonardo...ik zeg drie maanden blessureleed voor die Braziliaan!! whehehe) maar zelf ooit naar hun cluppie gaan..ho maar.
Zoals je er overigens ook genoeg van Ajax hebt.
Ik verwacht gewoon niets meer dan een makkelijke overwinning, mocht het niet zo zijn. Mijn felicitaties en ik kom van puur afgrijzen een week mijn nest niet uit.![]()
Is ook een vernederingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik hou ook niet van dat gelul vooraf over vernedering.Ik hoop er wel op maar hou er niet van.Daarom zeg ik:3-1.Lijkt me een realistische voorspelling.
Schitterend. Enige wat ik dan doe is balen dat ik vlakbij Eindhoven woon en niet bij rotterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat heb ik liever ook, en dan afmaken wat ze in de kuip niet lukte gewoon een 8-0 van maken
had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Suijk het volgende:
Nou, ik ben iedere dag weer blij dat ik niet in de buurt van Rotterdam woon.
Da's mooi, Jorien.quote:
3-1 verliezen bij Ajax is toch geen vernedering?5-0, maar 3-1 toch niet?quote:
Resultaten uit het verleden...quote:
Met maar 3-1 winnen is een vernedering voor Ajax.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
3-1 verliezen bij Ajax is toch geen vernedering?5-0, maar 3-1 toch niet?
Inderdaad. Als zelfs nec en nac al met 4-1 van feyenoord winnen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met maar 3-1 winnen is een vernedering voor Ajax.![]()
Hoezoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
NAC heeft er inderdaad druk opgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |