Damnquote:
Is er iets groots in Eindhoven aan de hand? Ik heb t topic ff niet gevolgd maar er komt iedere 10 minuten wel een hulpdienst langs hier....quote:
t zal je auto maar zijn die daar staatquote:
Ze rijden al uren af en aan met sirene en zwaailicht. Er liggen nogal wat bomen om en sommige daken liggen op straat nu. Dat is wat ik zag rond een uur of zes. Zal nu nog wel hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:32 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Is er iets groots in Eindhoven aan de hand? Ik heb t topic ff niet gevolgd maar er komt iedere 10 minuten wel een hulpdienst langs hier....
Dat was al een tijdje zo..quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef space-kees het volgende:
NieuwsUpdate:
-Totaal geen trein verkeer meer in Nederland.
- Mensen worden opgevangen door het Rode Kruis in de Jaarbeurs in Utrecht en waarschijnlijk ook in de Rai in Amsterdam
een ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam hier vanmiddag door de straat gewaaid
goh hebbie ook BNR aanstaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, waarom er geen water is?
Boomwortels bewegen teveel en slopen de ondergrondse waterleidingen..
Tja, da's ook niet handig.
Wat een zeikwijf over haar deur dat niemand wilde helpenquote:
wel leuk, maar er zitten foto's tussen van 1200*1100 pixesl die niet frame fit worden gemaakt.. niet echt een link voor de inbellers onder onsquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef Agiath het volgende:
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/63/
Allemaal beelden van schade
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |