HEY HALLO,
IK LEEF NOG
![]()
quote:
Crazy-M
Crazy-M - donderdag 18 januari 2007 @ 16:56
Ik ga naar huis
op hoop van zege
Ben nu een uurtje thuis. Maar mijn verhaal:
Onder weg naar de bushalte moesten we schuin lopen. stroomkabels boven de grond hoorde je janken als honden. Vervolgens zaten we in de bus maar het leek of we op een boot zaten. Schommelde zo erg. Vervolgens station...... Reden geen treinen meer naar tilburg wegens een omgewaaide boom. Dus ik bel naar huis dat ik later kom (probeerde ik) telefoon netwerk plat. Nu ja maar gesmst. 30 min later reden er totaal geen treinen meer en werd er gratis koffie + Thee aangeboden.
Toen maar naar huis gebeld en ze zouden me vader sturen naar de brabant hallen. Dus ja toen richting brabant hallen gelopen. Stukje station naar groot plein liepen we bijna in een hoek van 45 graden schuin naar voren. zo hard waaide het. Weg voor de brabant hallen was afgesloten maar stond niemand en mn vader stond precies aan de andere kant dus toen langs gelopen, nog wel door een rukwind bijna omgewaaid. Vervolgens veilig met de auto naar huis gereden. hier in tilburg ook veel stormschade in de hoflaan, heel de straat vol takken en paar bomen nog omgewaaid.
Toen ik 30 min later mn collega weg bracht stonden ze 2 straten verder bij een huis schade op te nemen. Waren dakpannen afgewaaid.
Ik heb fotos + filmpje die niet duidelijk is. Ik zal even op pc zetten en op internet. Ze komen er zo snel mogelijk aan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig