Iets met een steen en een berg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:51 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gezegde dat daar mooi bij paste?![]()
Zalm?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:51 schreef teamlead het volgende:
Volgens Gerrit zou het tot middernacht duren
Waar is hier? Noord-nederland?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:51 schreef IkWilbert het volgende:
hmm vaag, net begonnen alle lampen hier even te knipperen binnen..
Die ook, maar ik bedoelde nu Hiemstraquote:
Ik dacht dat dat pas om 9 uur zou zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
de 2 piek is aangekomen volgens mij , de wind is flink toegenomen
Nou hier op 12 hoog in tilburg spookt het anders nog steeds goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef flugeltje het volgende:
Het is hier nu vrijwel windstil geworden...
De piek bouwt langzaam op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat pas om 9 uur zou zijn.
Klote, hier doet de tv het niet goed meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die ook, maar ik bedoelde nu Hiemstra
Het wordt ook gewoon donker hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hier is het intussen pikzwart, hoelang nog voor de storm echt begint?
waarschijnlijk zit bij jou de storm onder je capslockquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
WAAR KAN IK ZIEN OF DEN HAAG NOG WAT TE WACHTEN STAAT OF DAT WE HET ERGSTE GEHAD HEBBEN?????
Vanavond rond 9 komt wat er vanmiddag ook was in west-Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
WAAR KAN IK ZIEN OF DEN HAAG NOG WAT TE WACHTEN STAAT OF DAT WE HET ERGSTE GEHAD HEBBEN?????
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef kletskop het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit bij jou de storm onder je capslock![]()
Hengelo ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:55 schreef pekel het volgende:
Hier in Emmen begonnen de lampen leuk te knipperen.
Als ik donkere wolken zie verschijnen en daarachter nog een blauwe lucht dan is het nog niet donker aan het wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het wordt ook gewoon donker hoor.
Vrees het ergste voor jequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef koningdavid het volgende:
Hier (Ede) is het rustiger geworden.
Hopenlijk gaan de treinen nu ook rijden.... ik wil naar huis(Utrecht)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef kletskop het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit bij jou de storm onder je capslock![]()
Waar ben je nu dan? Werk oid?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef koningdavid het volgende:
Hier (Ede) is het rustiger geworden.
Hopenlijk gaan de treinen nu ook rijden.... ik wil naar huis(Utrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |