Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef Xenwolfie het volgende:
De storm ligt op schema, eerst zou hij even verzwakken om dat opnieuw weer terug te komen toch?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef Xenwolfie het volgende:
De storm ligt op schema, eerst zou hij even verzwakken om dat opnieuw weer terug te komen toch?
Als je een paar seconden wacht tot alle tekst binnen is wel. Die wordt hier althans het eerste geladen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef SoupNazi het volgende:
[..]Heb ik dan nog wel alle berichten?
Ik weet het niet, ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoelang duurt het voordat de storm komt nadat het is opgeklaard? Hier is nu het opklaren aan het beginnen, zeg maar de stilte voor de storm..?
En ligt er overal het netwerk van de mobieltjes plat, we kunnen hier niet meer bellen!
(twente)
tot hoelang duurt ie? morgen aaf rond deze tijd issie toch wel over?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef teamlead het volgende:
[..]over een uur ongeveer is het Noorden weer aan de beurt geloof ik
Die wilde ik ook net plaatsenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:47 schreef SoupNazi het volgende:
In the streets of Amsterdam, winds knocked over bicyclists or in some cases, pushed them backward.
Ik niet, er gebeurt anders nooit wat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef Samson het volgende:
Ik zal blij zijn als het eindelijk voorbij is![]()
En als hij niet over de omgeving van Rotterdam komt ga ik hem persoonlijk achterna en trek ik de storm weer terug over Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef teamlead het volgende:
[..]over een uur ongeveer is het Noorden weer aan de beurt geloof ik
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef Nee het volgende:
WTF, mijn buurman is bladeren aan het vegen?!
same herequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef Samson het volgende:
Ik zal blij zijn als het eindelijk voorbij is![]()
Morgen ochtend zou het al grotendeels weg moeten zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
tot hoelang duurt ie? morgen aaf rond deze tijd issie toch wel over?
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Die wilde ik ook net plaatsen.
Vooral dat laatste had ik willen zien!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen ochtend zou het al grotendeels weg moeten zijn.
cnnquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:47 schreef SoupNazi het volgende:
In the streets of Amsterdam, winds knocked over bicyclists or in some cases, pushed them backward.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef Nee het volgende:
Was er niet zo'n gezegde dat daar mooi bij paste?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef Nee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |