Doe maar 6 maanden voordat het "begint."quote:
Inderdaad. Hij gebruikt hele andere taal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
De poststijl doet me niet echt aan FuifDuif denken.
Ik heb een kwartiertje tv gekeken. Ze herhaalden elk filmmateriaal, alsof het 9/11 was.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Enige lastige zijn wat omgevallen vrachtwagens en wat treinen die uitgevallen zijn. Maar dat is niks bijzonders...
Slaap lekker lieve pop.quote:
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb een kwartiertje tv gekeken. Ze herhaalden elk filmmateriaal, alsof het 9/11 was.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Hey jongens, hebben jullie al het nieuws gezien! Het schijnt te stormen.
Serieus?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb een kwartiertje tv gekeken. Ze herhaalden elk filmmateriaal, alsof het 9/11 was.
Er is een nieuwe heilige graal ontdekt...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Etc, etc, etc, vaak gebezigd door de vaste clientele en met name de pol-sc gangers kunnen hun gang gaan als ze eenmaal ingelikt zijn. Geloof me, doe die SC weg en mensen MOETEN wel over politiek praten in dit subforum.
welke, huilie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil mn film zien klootzakken.
Aperte leugensquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Hey jongens, hebben jullie al het nieuws gezien! Het schijnt te stormen.
Ach Aaah heeft het soms en beetje moeilijk met z'n levenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is een nieuwe heilige graal ontdekt...
Woon je nog steeds thuis (bij je ouders)?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Blergh
Nope. Wat heeft Blergh ermee te makenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Woon je nog steeds thuis (bij je ouders)?
Ik wilde eerst de hele quote weghalen, maar Blergh is een te mooi woord om te verwijderen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nope. Wat heeft Blergh ermee te maken![]()
Het is ook helemaal geen nieuws. Alsof er mensen thuis op de bank zitten die hele storm nog niet hadden gemerkt. "Er zijn veel bomen om net als bij elke storm, en net als bij elk type kutweer rijden er geen treinen. fin".quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik stoor me aan alle aandacht voor het weer.
Pffff, ik heb de neiging de TV weg te gooien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er niet ander leuk nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |