net zag ik wel onweer, niet zo heel heftig maar tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef no1uknow het volgende:
Jammer dat er geen onweer bij zit.
tis wel iets voor in een studentenkamerquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat precies is, is van me pa of van me buurman ofzoIk weet ook echt niet wat me pa er mee moet, staat er al een paar jaar.
Ik ben pas een uurtje thuis jammer genoeg, heb de hele dag in Rdam gezeten, ook leuke dingen gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef Jodelaar het volgende:
vanmiddag wel in Zoetermeer hoor, ging best hevig te keer ook.
Ja dat wel ja, ik zal t nog is navragen als mn pa thuiskomtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tis wel iets voor in een studentenkamer
Jupsquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Jodelaar het volgende:
de passage is ook afgesloten volgens me ma.. mja met zo veel glas is dat ook wel gevaarlijk
Zou dat precies hetzelfde zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
Mooi om te zien, buienradar vertelt mij iets wat ik ik duidelijk kan zien.
Niet zo vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Jodelaar het volgende:
de passage is ook afgesloten volgens me ma.. mja met zo veel glas is dat ook wel gevaarlijk
Kan geen kwaad, kan alleen maar mooier worden daarquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
JupsIn stadshart bij Centrum West zijn dr ook glasplaten gesprongen enzo.
Vol of leeg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, t valt me hier (nijmegen) nog erg mee... af-en-toe wel bijna van de stoep afgewaaid en een collega heeft een blikje tegen haar hoofd aangekregen, maar verder niets bijzonders...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Jodelaar het volgende:
De vervangende dubbeldekkerbus van de RR zou ook schade hebben opgelopen toen hij uit de tunnel kwam bij Leidseveenvind je het gek die wind is daar zonder wind al heel hard
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
414 kilometer file....
niet. utrecht cs is ontruimdquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet nu van Ede naar Utrecht met de trein.
Hoe groot is de kans, iemand een idee?
0quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
De kans is 25% dat je dood gaat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |