Jupsquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Jodelaar het volgende:
de passage is ook afgesloten volgens me ma.. mja met zo veel glas is dat ook wel gevaarlijk
Zou dat precies hetzelfde zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
Mooi om te zien, buienradar vertelt mij iets wat ik ik duidelijk kan zien.
Niet zo vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Jodelaar het volgende:
de passage is ook afgesloten volgens me ma.. mja met zo veel glas is dat ook wel gevaarlijk
Kan geen kwaad, kan alleen maar mooier worden daarquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
JupsIn stadshart bij Centrum West zijn dr ook glasplaten gesprongen enzo.
Vol of leeg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, t valt me hier (nijmegen) nog erg mee... af-en-toe wel bijna van de stoep afgewaaid en een collega heeft een blikje tegen haar hoofd aangekregen, maar verder niets bijzonders...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Jodelaar het volgende:
De vervangende dubbeldekkerbus van de RR zou ook schade hebben opgelopen toen hij uit de tunnel kwam bij Leidseveenvind je het gek die wind is daar zonder wind al heel hard
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
414 kilometer file....
niet. utrecht cs is ontruimdquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet nu van Ede naar Utrecht met de trein.
Hoe groot is de kans, iemand een idee?
0quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
De kans is 25% dat je dood gaat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Hm, even rekenen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.
100%, maar dan wel wachten tot morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Nijmegen is idd vrij rustig ja..quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, t valt me hier (nijmegen) nog erg mee... af-en-toe wel bijna van de stoep afgewaaid en een collega heeft een blikje tegen haar hoofd aangekregen, maar verder niets bijzonders...
Ze zijn allemaal gekeerd waarschijnlijk....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.
Wel weinig dan, zeker omdat het spits is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaal
Utrecht ook al een tijdjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Amsterdam was alleen ontruimd toch?
Of Utrecht ook?
valt mee.. en het is avond he.. als het goed is komt er pas over uurtje weer een bui.. de 2 buien zijn al langs gekomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef no1uknow het volgende:
Het begint nu ook harder te waaien in Zoetermeer.
anwb zegt 440 kmquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wel weinig dan, zeker omdat het spits is.![]()
Yeah right... dat staat alleen al op de A27 en A16quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaal
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Amsterdam was alleen ontruimd toch?
Of Utrecht ook?
Dan kan de rest van de treinen ook nergens meer heen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...
Nou ik merk het wel hoor hier, ik zit hier met een dakkapel, en ik hoor duidelijk verschil met een kwartier geleden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
valt mee.. en het is avond he.. als het goed is komt er pas over uurtje weer een bui.. de 2 buien zijn al langs gekomen.
Wat is je bron... ik zie overal (teletekst, AD. Telegaaf) dat alleen A'dam ontruimt is en bij de rest beperkt vervoerquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...
Trajectjes nog welquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dan kan de rest van de treinen ook nergens meer heen.![]()
waarom wil je dat bellen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |