Hm, even rekenen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet nu van Ede naar Utrecht met de trein.
Hoe groot is de kans, iemand een idee?
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.
100%, maar dan wel wachten tot morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet nu van Ede naar Utrecht met de trein.
Hoe groot is de kans, iemand een idee?
Nijmegen is idd vrij rustig ja..quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, t valt me hier (nijmegen) nog erg mee... af-en-toe wel bijna van de stoep afgewaaid en een collega heeft een blikje tegen haar hoofd aangekregen, maar verder niets bijzonders...
Ze zijn allemaal gekeerd waarschijnlijk....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.
Wel weinig dan, zeker omdat het spits is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaal
Utrecht ook al een tijdjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Amsterdam was alleen ontruimd toch?
Of Utrecht ook?
valt mee.. en het is avond he.. als het goed is komt er pas over uurtje weer een bui.. de 2 buien zijn al langs gekomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef no1uknow het volgende:
Het begint nu ook harder te waaien in Zoetermeer.
anwb zegt 440 kmquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wel weinig dan, zeker omdat het spits is.![]()
Yeah right... dat staat alleen al op de A27 en A16quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaal
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Amsterdam was alleen ontruimd toch?
Of Utrecht ook?
Dan kan de rest van de treinen ook nergens meer heen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...
Nou ik merk het wel hoor hier, ik zit hier met een dakkapel, en ik hoor duidelijk verschil met een kwartier geleden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
valt mee.. en het is avond he.. als het goed is komt er pas over uurtje weer een bui.. de 2 buien zijn al langs gekomen.
Wat is je bron... ik zie overal (teletekst, AD. Telegaaf) dat alleen A'dam ontruimt is en bij de rest beperkt vervoerquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...
Trajectjes nog welquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dan kan de rest van de treinen ook nergens meer heen.![]()
waarom wil je dat bellen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |