Met mijn beamer die ook al Queen_Bee aardig had belicht. Lees jij wel eens sigs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ach jochie... ben je aan het projecteren?
Ja. Van interessante users. Maar vertel me, wat staat er voor schokkends in jouw sig wat ik derhalve moet missen?quote:
Heb je mijne al eens gelezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ja. Van interessante users. Maar vertel me, wat staat er voor schokkends in jouw sig wat ik derhalve moet missen?
Het Bitch Beating gedeelte. En mijn eerste TTT. Queen_Bee moest er ook om lachen, dus jij zult het ook wel leuk vinden. Maar ik heb gewoon iets tegen camwhores, zie Duits meisje maakte 'seksfoto's' zelfquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ja. Van interessante users. Maar vertel me, wat staat er voor schokkends in jouw sig wat ik derhalve moet missen?
haar schaamllippen raken opgezwollen. serious.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je bent hem gewoon aan het opgeilen
De aandacht die je nu krijgt maakt je zeker helemaal warm van binnen, het doet al dat geestelijke pijn en leed dat je vroeger hebt meegemaakt vergeten.
...lyquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
haar schaamllippen raken opgezwollen. serious.
Nee hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Heb je haar vergeleken met Jenifuuuuuuuuur?
hij is een droogklloot. hou het nat!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:11 schreef Jezebel het volgende:
[..]
...ly
En ik kan het niet helemaal ontkennen, al doet die apenknakker zijn best om het droog te krijgen
Je raakt boos, hebben mijn reacties enig effect op je gemoedstoestand? Je kan toch wel rustig blijven, of heb ik misschien een gevoelige snaar geraakt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:10 schreef Jezebel het volgende:
Ik heb iets tegen schreeuwerige dombo's op internet die hun eigen sigs te gek gaaf vinden. En nu
En weet je wel wat een camwhore is
Veel plezier met zandhappen, ik lik nog liever schuurpapier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is een droogklloot. hou het nat!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Veel plezier met zandhappen, ik lik nog liever schuurpapier.
Boos? Moi?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je raakt boos, hebben mijn reacties enig effect op je gemoedstoestand? Je kan toch wel rustig blijven, of heb ik misschien een gevoelige snaar geraakt?
ze is gewoon geil dude,. wat is jouw probleem?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ondeugend is als een klein kind in de neus van zijn opa knijpt. Dit is niet bepaald ondeugend.
Niks, zit gewoon wat te fokken, het heet niet voor niets hier FOK!.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is gewoon geil dude,. wat is jouw probleem?
ic party pooper.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Niks, zit gewoon wat te fokken, het heet niet voor niets hier FOK!.
En het is ONZ. Dus het moet niet serieus zijn.
Wat lees ik, heb jij al een natte dame?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is gewoon geil dude,. wat is jouw probleem?
Ja, hij had net zijn handen gewassenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:33 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Wat lees ik, heb jij al een natte dame?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:33 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Wat lees ik, heb jij al een natte dame?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |