slipjes zijn idd passe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
Vrij lastig. Ik dacht, laat ik niet te lang doen, want dan vang je zoveel wind, maar nu loop ik de helft van de tijd in mijn blote bips
* Fobo checkt *quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
maar nu loop ik de helft van de tijd in mijn blote bips
Ach jij cynicus jij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:44 schreef Bolter het volgende:
aandachts-topic.
Is inderdaad een zware opgave om daar vanochtend al over na te hebben gedacht, of ben je in die rok gedwongen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
Vrij lastig. Ik dacht, laat ik niet te lang doen, want dan vang je zoveel wind, maar nu loop ik de helft van de tijd in mijn blote bips
Yes, but not that cold piece hanging outside all day...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:45 schreef Jezebel het volgende:
[..]
-=| I know you want a piece of my ass |=-
Ja. Maar niet met iedereenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Alle meisjes die met dit weer een rokje dragen willen neuken !
Mijn M&F slit string is mooierquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:47 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk!
Kijk heeft ook een string aan.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Is inderdaad een zware opgave om daar vanochtend al over na te hebben gedacht, of ben je in die rok gedwongen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |