niet belangrijk genoeg. de verf van mijn schroefje is veel belangrijkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Even melden in het Feedback topic
Sorry, was even in de warquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:02 schreef Cynic het volgende:
ik heb heel geen fretbuzz!
had ik eerst ook niet, sinds die lui bij de American Guitarstore er een week over hebben gedaan om mijn gitaar af te stellen en uberdikke snaren opzetten..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:02 schreef Cynic het volgende:
ik heb heel geen fretbuzz!
Wat noem jij uberdik? Alles boven .009 elastiekjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
had ik eerst ook niet, sinds die lui bij de American Guitarstore er een week over hebben gedaan om mijn gitaar af te stellen en uberdikke snaren opzetten..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:12 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren op een Fender Blues Junior amp van een vriend van me gespeeld, lekker geluidje hoor!Beetje dat smerige blues/net niet clean Fender geluid, spat de buizen uit. Verlanglijstje wordt weer langer.
Heb hem nu weggebracht naar een versterkerreparateur die hem gaat omzetten van 110 naar 220 v. Vriend van me is een Amerikaan en heeft de versterker hier naar toe meegenomen. Die reparateur kon nog niet zeggen hoe ingrijpend de operatie zou zijn, weet Deansensitized (die nog steeds wacht op tabs, ik hoop vanavond ze te kunnen maken!!) daar misschien meer van?
0.12 - 0.56quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat noem jij uberdik? Alles boven .009 elastiekjes?
doe ff rustig dan, je hebt Amsterdam CS al naar de tyfus geblazen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Zyggie het volgende:
Er is heulemaal geen wind, dat is mijn Ibanez die de lucht doormidden splijt.
ja omdat je alleen powerchords ragt.. snelle noten gaat dan niet lukken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind .10 al genoeg voor Drop C...
ga jij es snel naar buitenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Een terugvindpost... vanit mn bed
Maar we spelen ook punkmetal, dus dan is dat wel genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja omdat je alleen powerchords ragt.. snelle noten gaat dan niet lukken.
vin ik niet fijn iig.
woundquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef imported_sphinx het volgende:
nu we toch over snaren lullen, wat betekent het als er een W achter staat?
bijv. .12-.14w ofzo
wist ik ook wel, maar leek me te logisch om erbij te zettenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
wound
dat het dus een omwonden snaar is
voor een .14 snaar is dat bijvoorbeeld nogal uitzonderlijk. En als je bijvoorbeeld een .12 setje hebt is de g-snaar vaak omwonden en staat dat erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |