Wat doet dat ertoe? Of het wordt een bestseller, of het wordt geen bestseller.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef DonSauza het volgende:
En handig om te weten: Zijn er veel mensen geinteresseerd in mijn boek?
Ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef DonSauza het volgende:
Ik raad je aan om mijn topic nog eens goed te lezen en mijn boek te kopen als hij uit is..
Dan had je dat nooit gezegd!
Er zijn vroeger wel meer dingen gezegd die onzin leken maar later wel waar bleek te zijn..quote:Het topic staat niet voor niks in ONZ.
De pagina vulling is er al!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef -Nielz- het volgende:
Je moet natuurlijk beginnen met paginavulling voor je boek, niet geheel onbelangrijk voor het uitbrengen van een boek lijkt me.
Misschien een idee als mijn boek niet verkoopt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef Panic_A het volgende:
Spring voor de trein, toch maar 50% kans dat je het niet kan navertellen.
Super dat ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Syrena het volgende:
Kun je zelf, via internet: http://www.lulu.com
en om het in ONZ centraal te houdenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
----> ONZ maar weer, raad je aan je kronkels uit GC te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |