ik wacht goddomme nog steeds op mijn Cordless 360 controller plus PGR3 plus Arcade Live unplugged van play.comquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Is PGR3 al ergens een beetje goedkoop te krijgen?
Me! me! me!! pick me!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef SpookY22 het volgende:
ik ga ff wat mensen toevoegen van de gamercard list van fok......niemand bezwaar neem ik aan. zoja wel, dan accept je niet
ik heb 'm een hele tijd geleden zien liggen bij de Mediamarkt in Zoetermeer voor ¤16.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef NrSiX het volgende:
hij is (bijna) overal 29,99 euro toch? valt best mee
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef Leonos het volgende:
Waarom weiger je mensen met wie je gespeeld hebt?
En hoeveel mensen kan je in je friendslist hebben?
ja maar je hebt superkrachten ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
wow das zonde16 euro voor zo'n game =]
-edit-
zit net crackdown filmpjes te kijken, ziet er erg mooi uit maar wat is dat voor loos spel? een spel ala saintsrow / gta?
Ja, maar meer open missions, je krijgt dus een missie en doe er wat mee, geen pijl op je map waar je heen moet gaan, zoek het zelf maar uit (dacht ik)quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
wow das zonde16 euro voor zo'n game =]
-edit-
zit net crackdown filmpjes te kijken, ziet er erg mooi uit maar wat is dat voor loos spel? een spel ala saintsrow / gta?
Jij koopt alles natuurlijk...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, maar meer open missions, je krijgt dus een missie en doe er wat mee, geen pijl op je map waar je heen moet gaan, zoek het zelf maar uit (dacht ik)
Ik hoorde ook dat je gewoon in het begin van het spel het huis van de baas in kan gaan, hem vermoorden en je hebt alles uitgespeeld, maar denk niet dat dat zo is
Iemand vraagt wat voor spel het is en ik geef uitleg dús ik koop alles?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij koopt alles natuurlijk...
Sta je bij mij om bekendquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iemand vraagt wat voor spel het is en ik geef uitleg dús ik koop alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |