quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef space-kees het volgende:
Het water komt over de kade in Rotterdam
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef bommel17 het volgende:
mensen waaien weg in utrecht !! hoor ik net op de scanner !!
Met het dak en rondvliegend puin.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Amsterdam Centraal Station ontruimd, nog niet bekend waar het mee te maken heeft.
Lijkt me wel, paar keer gemeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Amsterdam Centraal Station ontruimd, nog niet bekend waar het mee te maken heeft.
quote:Door de harde wind is een deel van het dak kapot gegaan en zijn er delen van de glazen overkapping naar beneden gekomen.
Alle perrons op het station zijn logischerwijs gesloten en er is nauwelijks nog treinverkeer mogelijk.
Bouwmateriaal waait over de perronsquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Woh! Gelukkig zit ik 4 hoog, geen last van het water.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef space-kees het volgende:
Het water komt over de kade in Rotterdam
AMSTERDAM - Het spoor ondervindt donderdag grote hinder van de harde wind en regen. Station Amsterdam Centraal is op last van de politie ontruimd, zo heeft een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen donderdagmiddag gemeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
"Misschien moeten wij ook maar eens gaan kijken hoe het gebouw er van buiten uitziet".quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef SunChaser het volgende:
Luisteraars bellen met BNR over de schades
www.nederland.fm en dan BNR aanklikken, leuk om te horen wat er gebeurt in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |