Hier idem dito.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:01 schreef ukga het volgende:
probleme met huiswerk/tentames leren
Dat heb ik ook. Wilde net beneden staand teletekst kijken, lukte niet zo lekker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben beetje dizzy en zie niet helemaal scherp meer.
Ik ook, maar ik weet niet of het hierdoor komtquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:01 schreef ukga het volgende:
probleme met huiswerk/tentames leren
Ik heb hier altijd last vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:01 schreef MrJones het volgende:
Heb jij hier elke storm last van? Zoals vorige week bv.
Ook rare hoofdpijn? Een soort 'druk'?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:13 schreef SoupNazi het volgende:
Ik ben normaal nooit duizelig, maar nu wel, nu weet ik waarom.
en die andere helft?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:23 schreef Falco het volgende:
Ik gaapte net dus behoorlijk en werd daarna even duizeligHet werd even halfzwart voor mij ogen
Ja, maar da's denk ik meer omdat ik zit te wachten om naar buiten te gaan, en ondertussen al een pot koffie op hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:07 schreef kahaarin het volgende:
Stuiter!Stuiter!
Stuiter!
![]()
Worden er hier nog meer mensen ontzettend druk van dit weer?
Daar zou ik ook spontaan hoofdpijn van krijgen als ik het nog niet had!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef Spaceqowboy het volgende:
[..]
Ja, maar da's denk ik meer omdat ik zit te wachten om naar buiten te gaan, en ondertussen al een pot koffie op hebben.
Overigens heb ik hier voor de deur echt een huge hijskraan staan die echt behoorlijk staat te draaien en te slingeren![]()
Als jij een heuvel oploopt gaat het geleidelijk, als de luchtdruk ineens daalt of stijgt en niet stabiel is kun je er last van krijgen als je er gevoelig voor bent!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef SeLang het volgende:
Wat een onzin hierzo
Zelfs een hele sterke luchtdrukdaling is vergelijkbaar met een hoogteverschil van hooguit 100-200m.
Als je op een heuveltje gaat staan dan heb je toch ook niet gelijk allerlei lichamelijke klachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |