Met zo'n IQ heb je pas door dat het een trein was tegen de tijd dat ie al lang en breed voorbij isquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Nouk het volgende:
Haalde ze echt serieus 52? Hoe reageerde iedereen? Is ze nog niet voor een trein gesprongen.
Ze snapte de eerste voorbeeldvraag niet eensquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
Ze haalde 52, dit bewijst al dat er niet te veel conclusies uit de test getrokken kan worden. Ze is dom, dat staat voor op maar ze is geen echte josti en dat ben je vanaf een IQ onder de 70 geloof ik.
Die was ook erg lastigquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze snapte de eerste voorbeeldvraag niet eens!
Die snap ik niet, kan je me die uitleggen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef tonks het volgende:
Zelfs veldmuis is slimmer
Hij is jarig snapje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die snap ik niet, kan je me die uitleggen?
Geeft nie hoor, we zijn nie allemaal zo slim als tonks!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die snap ik niet, kan je me die uitleggen?
Doet ze dat dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef Panic_A het volgende:
Het bewijst alleen dat die IQ-test nergens op slaat.
Met zo'n IQ ben je niet in staat om volledig te functioneren.
Met een beetje oefening mag je zo'n IQ test dan ook niet meer doen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:22 schreef longinus het volgende:
Met een beetje oefenen krijg je je IQ dik boven de 100, als je weet hoe de vragen in elkaar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |