abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45464049
Ik heb mijn laptop aangesloten op een 32"lcd scherm. Nu wil ik met BPM studio muziek gaan afspelen. Is er een mogelijkheid om BPM studio fullscreen te krijgen, want nuneemt hij twee derde van het scherm maar in beslag.

Of kent iemand een ander soort dj software, die er net zo goed of beter uit ziet met de zelfde mogelijkheden?
pi_45465416
ik zou maar es overschakelen op traktor, te vinden bij uw plaatselijke downloadboer.
Veel beterderder. foel skrien is geen probleem.
Virtual dj is ook een aanrader. lijkt speelgoed door de kleurstelling maar mixt erg netjes.
BPM vind ik persoonlijk de minste van de drie.

succes.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:35:49 #3
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_45465510
Full screen gaat niet lukken met BPM (programma is gemaakt voor een 15" "touch screen", en die zijn nét iets kleiner dan 1024*768), wat je wél kunt doen is een snelkoppeling maken naar de .exe en de eigenschappen van die snelkoppeling aangeven dat 'ie gemaximaliseerd moet opstarten.
Op een 15" monitor op 1024*768 start 'ie met die snelkoppeling dan schermvullend op door er zwarte randen onder en links van te zetten.
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_45475081
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef wimmel_1 het volgende:
Full screen gaat niet lukken met BPM (programma is gemaakt voor een 15" "touch screen", en die zijn nét iets kleiner dan 1024*768), wat je wél kunt doen is een snelkoppeling maken naar de .exe en de eigenschappen van die snelkoppeling aangeven dat 'ie gemaximaliseerd moet opstarten.
Op een 15" monitor op 1024*768 start 'ie met die snelkoppeling dan schermvullend op door er zwarte randen onder en links van te zetten.
Is voor mij een goede oplossing, ga toch ook even de andere opties uitproberen zoals traktor enz.

dank u
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:08:45 #5
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')