Neuh, het was zo'n dubbel geval. Kennelijk onbeladen, alleen de "aanhanger" hing over de vangrails heen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef Party_P het volgende:
[..]
half omgevallen? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat die schuin staat? (met 2wielen op de grond nog)

nog 1998 pannen te gaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:46 schreef i2Them2 het volgende:
Dak buren:
[afbeelding]
Moet nog zien wat er vanmiddag gebeurt met nog zwaardere windstoten...

Vannacht waarschijnlijk. Het ergste moet nog komen. Dat is later vanmiddag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:30 schreef Jane het volgende:
Is er trouwens een verwachting gegeven over wanneer de storm weer een beetje gaat liggen?

Kut ik denk dat ik maar met de fiets aan de hand ga lopen; ik voel me nou al niet veilig als ik buiten loop....quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:48 schreef ikke_ook het volgende:
Rond 18u 19u volle windkracht 10 in het westen...
Vanaf 15u neemt de wind toe. En het gaat ws wel de hele avond stormen.

Mijn zusje komt net ook terug van middelbare school. Zouden vanmiddag op de fiets naar een of ander gebouw gaan, maar mochten ook naar huis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef zirkulin2006 het volgende:
In Groningen zijn de meeste middelbare scholieren vanmiddag vrij, hoe zit dat met de rest van het land?

De school gaat bij ons door, maar mijn excursie is dus afgelast. Zuid-West Nederland, net naast Rotterdam woon ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef zirkulin2006 het volgende:
In Groningen zijn de meeste middelbare scholieren vanmiddag vrij, hoe zit dat met de rest van het land?

Oke....quote:

+ vrachtwagen ongeluk met dooie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:47 schreef tralalala het volgende:
Zijn op fok nu dus al 2 doden gemeld?
2x boom op auto

Tsja... de veerdienst ging gewoon door.. ik snap dat niet, dom dom dom... haal dat ding uit de vaart....quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef Impry het volgende:
AMBU 151 en 164, de Teso is gestremd tnb.
701181249200220164 0220164 CPA NH-Noord ( Ambu 164 Texel/Den Helder/Schagen )
701181249200220151 0220151 CPA NH Noord ( Ambu 151 Texel/Den Helder/Schagen )
[afbeelding]

Teletekst heeft 5 pagina's NS storingenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:53 schreef Jane het volgende:
Ik check ongeveer elke 10 minuten mijn schutting.
Ben om hele vervelende redenen ziek thuis op dit moment, maar ik geloof dat ik vandaag maar blij moet zijn dat ik niet naar mijn werk hoefde. Heb nog steeds een klein trauma van de storm van 1989, toen ik in Amsterdam werkte en er vanaf een uur of 5 geen treinen meer reden waardoor ik niet thuis kwam. Voor zover de NS nog rijdt, vraag ik me af of dat de hele dag zo blijft.

voetgangers lopen hier gewoon normaal (R'dam) Behalve als er een windvlaag is, dan duiken ze vreemd in elkaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:53 schreef meneerdeman het volgende:
ik zie net een klasje kinderen lopen .... komt er een windvlaag .... donderen er 3 kinderen omver .... damn wat waait het hard hier (A'dam)!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |