Is dat niet een beetje rigoreus, je moeder naar het asiel brengen omdat ze in d'r poten gebeten is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:12 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Ik heb tijdelijk de hond van mijn moeder want dat beest heb haar in dr poot gebeten, en dus moest ze naar het asiel
Van die hondebelasting worden bepaalde AANGEWEZEN en GEMARKEERDE UITLAATZONES schoongehouden... Je gemeente kan wel vertellen waar die zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:15 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
rot toch op zeg, en die hondenbelasting dan
dan mogen alle katteneigenaren ook even alle tuinen hier in de buurt rond om hun kattestront op te graven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Erg veel moeite lijk het met niet om even een zakje mee te nemen En het even op te ruimen.
Een berg poep van een hond vind ik zeker op grasveldjes erger dan kattenpoep... Maarjah ik heb dan ook een hond en dus geen katten in mijn tuinquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:18 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dan mogen alle katteneigenaren ook even alle tuinen hier in de buurt rond om hun kattestront op te graven.
bronquote:In Rotterdam geldt een opruimplicht voor hondenpoep. Dit betekent dat een hondeneigenaar de poep onmiddellijk moet opruimen. Er zijn twee uitzonderingen: in uitlaatplaatsen en losloopgebieden geldt geen opruimlicht. Hier hoeft de eigenaar de poep niet op te ruimen. De deelgemeente wijst deze uitlaatplaatsen en losloopgebieden aan. Deze zijn duidelijk aangegeven met speciale borden. Meer informatie over de uitlaatplaatsen en losloopgebieden in uw wijk kunt u krijgen bij uw deelgemeente.
Mwah, ik denk dat ze je er op wou wijzen dat je je aan de wet moet houden en dat mensen last hebben van dat stinkende ding dat je hond heeft uitgeknepen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
nog 75 euro ook van die kankerlichters daaro op het gemeentehuis.
nou ik doe wel een boterhamzakkie in mn zak voor als er politie in de buurt is volgende keer
maar dat mokkel had zich gewoon niet moeten bemoeien met mij en mijn hond.. wou ze een burgerarrest doen dan. gewoon lekker doorlopen en je muil houden
Die vrouw was anders de eerste die brutaal begon te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
bron
Ze had dus helemaal gelijk.
TS heeft dus gewoon een onnodig grote bek.
TS gaf aan dat hij het zo wel kwam opruimen (of hij het echt zou doen is hier niet relevant), vervolgens begon die vrouw TS te commanderen. Misschien moest TS wel een poepschep halen thuis ofzo.quote:"HEY DAT MOT JE OPRUIME HOOR TEGEWOORDIG"
ik denk dat kan niet serieus zijn dus ik zeg ik kom het zo wel opruimen.
"NEEEEJ DAT MOET JE NU DOEN"
Ik heb meer last van katten gehad dan van honden. Die pleuris beesten zeiken je hele voor- en achtertuin vol. Wanneer je net bollen hebt ingegraven graven ze die zooi uit om een gat voor hun drol te maken. En dan begint het na een paar dagen te stinken, die beesten hun ontlasting is minstens zo irritant als hondenschijt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:30 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik vind dat als ze hondeneigenaren willen belasten dat ze katten eigenaren nog veel meer moeten belasten
die lopen los, maken herrie, pisse in je tuin, scheite in je tuin, maken krassen op je auto en zijn gewoon op.
mwah... gezien jouw instelling en taalgebruik heb je toch enigszins iets van opvoeding gemist...quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
nog 75 euro ook van die kankerlichters daaro op het gemeentehuis.
nou ik doe wel een boterhamzakkie in mn zak voor als er politie in de buurt is volgende keer
maar dat mokkel had zich gewoon niet moeten bemoeien met mij en mijn hond.. wou ze een burgerarrest doen dan. gewoon lekker doorlopen en je muil houden
kijk jij bent een fijne gozerquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb meer last van katten gehad dan van honden. Die pleuris beesten zeiken je hele voor- en achtertuin vol. Wanneer je net bollen hebt ingegraven graven ze die zooi uit om een gat voor hun drol te maken. En dan begint het na een paar dagen te stinken, die beesten hun ontlasting is minstens zo irritant als hondenschijt.
Volgens mij ben jij het stinkende ding wat jouw hond heeft uitgeworpen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ze moete jou in het asiel gooie kijken of je dan nog zo bijdehand ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |