abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:12:18 #1
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_45458391
Ik heb tijdelijk de hond van mijn moeder want dat beest heb haar in dr poot gebeten, en dus moest ze naar het asiel maar ik dacht ik kijk wel hoelang ik m ken houden.
Ik ben immers een echte dierevriend.

dus ik loop lekker buite vanavond, zie ik in de verte al een vrouwtje aan komen lopen
met een sjaaltje
en een mutsje
en dan die lieve ouwevrouwdjes twinkeloogjes die al veel pijn en verdriet hebbe meegemaakt, maar ondanks al deze drama en tragedie toch nog een beetje vrolijk zijn.

ALTHANS dat was maar schijn

mijn hondje was even lekker dr darmpjes aan het uitknijpen en fikse drollen werden gelegd.

bowie was klaar en ik wou verder lopen, zegt dat achterlijke halfdooie sekreet opeens

"HEY DAT MOT JE OPRUIME HOOR TEGEWOORDIG"
ik denk dat kan niet serieus zijn dus ik zeg ik kom het zo wel opruimen.
"NEEEEJ DAT MOET JE NU DOEN"
dus ik werd boos en wees in de kant waar ze op liep en ik zeg LOOP FF LEKKER DOOR RATTEKOP

toen was ze zwaar beledigd maar nam ze toch de benen

maar iig ouwe zeikwijven
en een vraagje, moet je het echt opruimen tegenwoordig?

want je betaald al hondenbelasting voor het opruimen van de stront en dan mag je het ook nog eens zelf opruimen... het 1 of het ander hoor stelletje debielen

is toch idioot en voor die kankerkatten met hun gejank snachts als ze geneukt wille worden hoef je geen cent te betalen.
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_45458412
ruim die schijt op, rotjong!
pi_45458421
Je kan het ook normaal zeggen dat je het niet eens bent met de TS

[ Bericht 60% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 18-01-2007 00:15:48 ]
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45458446
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:12 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Ik heb tijdelijk de hond van mijn moeder want dat beest heb haar in dr poot gebeten, en dus moest ze naar het asiel
Is dat niet een beetje rigoreus, je moeder naar het asiel brengen omdat ze in d'r poten gebeten is?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  PR/Manusje van alles donderdag 18 januari 2007 @ 00:14:34 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45458450
Erg veel moeite lijk het met niet om even een zakje mee te nemen En het even op te ruimen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:15:01 #6
35525 Bassie_van_Adriaan
pi_45458461
rot toch op zeg, en die hondenbelasting dan
poep aan je lul
pi_45458493
Ik heb geen idee of het tegenwoordig verplicht is om op te ruimen.

Je had dat takkenwijf haar kunstgebit met een boksbeugel uit haar smoel moeten meppen.
pi_45458503
als het in de bosjes was hoef je het niet op te ruimen tenzij het staat aangegeven.

op straat is wel een beetje asociaal.

katten en katteneigenaren zijn gay.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_45458553
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:15 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
rot toch op zeg, en die hondenbelasting dan
Van die hondebelasting worden bepaalde AANGEWEZEN en GEMARKEERDE UITLAATZONES schoongehouden... Je gemeente kan wel vertellen waar die zijn.

Voor de rest moet je gewoon die stront opruimen... zodat bijvoorbeeld je buurjongetje er niet in gaat spelen of zo...

p.s.
Mensen die hun asbak op straat bij het stoplicht legen betalen ook wegenbelasting... maar toch mogen ze die bak niet op straat legen...
pi_45458556
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Erg veel moeite lijk het met niet om even een zakje mee te nemen En het even op te ruimen.
dan mogen alle katteneigenaren ook even alle tuinen hier in de buurt rond om hun kattestront op te graven.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  PR/Manusje van alles donderdag 18 januari 2007 @ 00:19:40 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45458583
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:18 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

dan mogen alle katteneigenaren ook even alle tuinen hier in de buurt rond om hun kattestront op te graven.
Een berg poep van een hond vind ik zeker op grasveldjes erger dan kattenpoep... Maarjah ik heb dan ook een hond en dus geen katten in mijn tuin
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45458635
quote:
LOOP FF LEKKER DOOR RATTEKOP
Je bent overigens goed gebekt...
pi_45458660
quote:
In Rotterdam geldt een opruimplicht voor hondenpoep. Dit betekent dat een hondeneigenaar de poep onmiddellijk moet opruimen. Er zijn twee uitzonderingen: in uitlaatplaatsen en losloopgebieden geldt geen opruimlicht. Hier hoeft de eigenaar de poep niet op te ruimen. De deelgemeente wijst deze uitlaatplaatsen en losloopgebieden aan. Deze zijn duidelijk aangegeven met speciale borden. Meer informatie over de uitlaatplaatsen en losloopgebieden in uw wijk kunt u krijgen bij uw deelgemeente.
bron
Ze had dus helemaal gelijk.
TS heeft dus gewoon een onnodig grote bek.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:27:32 #14
35525 Bassie_van_Adriaan
pi_45458773
nog 75 euro ook van die kankerlichters daaro op het gemeentehuis.

nou ik doe wel een boterhamzakkie in mn zak voor als er politie in de buurt is volgende keer

maar dat mokkel had zich gewoon niet moeten bemoeien met mij en mijn hond.. wou ze een burgerarrest doen dan. gewoon lekker doorlopen en je muil houden
poep aan je lul
pi_45458803
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

nou ik doe wel een boterhamzakkie in mn zak voor als er politie in de buurt is volgende keer

maar dat mokkel had zich gewoon niet moeten bemoeien met mij en mijn hond.. wou ze een burgerarrest doen dan. gewoon lekker doorlopen en je muil houden
Mwah, ik denk dat ze je er op wou wijzen dat je je aan de wet moet houden en dat mensen last hebben van dat stinkende ding dat je hond heeft uitgeknepen.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:29:24 #16
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45458811
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:22 schreef Janetje het volgende:

[..]

bron
Ze had dus helemaal gelijk.
TS heeft dus gewoon een onnodig grote bek.
Die vrouw was anders de eerste die brutaal begon te doen.
quote:
"HEY DAT MOT JE OPRUIME HOOR TEGEWOORDIG"
ik denk dat kan niet serieus zijn dus ik zeg ik kom het zo wel opruimen.
"NEEEEJ DAT MOET JE NU DOEN"
TS gaf aan dat hij het zo wel kwam opruimen (of hij het echt zou doen is hier niet relevant), vervolgens begon die vrouw TS te commanderen. Misschien moest TS wel een poepschep halen thuis ofzo.
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:30:16 #17
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_45458842
Wat lul je nou over hondenbelasting man? Ik betaal ook belasting maar ik schijt toch ook niet op je stoep?
Nee jij bent lekker. =X
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:30:39 #18
35525 Bassie_van_Adriaan
pi_45458850
ik vind dat als ze hondeneigenaren willen belasten dat ze katten eigenaren nog veel meer moeten belasten
die lopen los, maken herrie, pisse in je tuin, scheite in je tuin, maken krassen op je auto en zijn gewoon op.
poep aan je lul
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:32:25 #19
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45458882
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:30 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik vind dat als ze hondeneigenaren willen belasten dat ze katten eigenaren nog veel meer moeten belasten
die lopen los, maken herrie, pisse in je tuin, scheite in je tuin, maken krassen op je auto en zijn gewoon op.
Ik heb meer last van katten gehad dan van honden. Die pleuris beesten zeiken je hele voor- en achtertuin vol. Wanneer je net bollen hebt ingegraven graven ze die zooi uit om een gat voor hun drol te maken. En dan begint het na een paar dagen te stinken, die beesten hun ontlasting is minstens zo irritant als hondenschijt.
pi_45458886
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:27 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

mwah... gezien jouw instelling en taalgebruik heb je toch enigszins iets van opvoeding gemist...

egocentrische hondsbrutale types als jij zijn het die het voor de rest van de samenleving verpesten...
volgende keer gewoon die shitzooi opruimen, en als je daar te lui voor bent alsnog die hond naar het asiel...
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:35:23 #21
35525 Bassie_van_Adriaan
pi_45458937
ze moete jou in het asiel gooie kijken of je dan nog zo bijdehand ben
poep aan je lul
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:35:40 #22
35525 Bassie_van_Adriaan
pi_45458946
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Ik heb meer last van katten gehad dan van honden. Die pleuris beesten zeiken je hele voor- en achtertuin vol. Wanneer je net bollen hebt ingegraven graven ze die zooi uit om een gat voor hun drol te maken. En dan begint het na een paar dagen te stinken, die beesten hun ontlasting is minstens zo irritant als hondenschijt.
kijk jij bent een fijne gozer
poep aan je lul
pi_45458956
dat taaltje !!!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45458957
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ze moete jou in het asiel gooie kijken of je dan nog zo bijdehand ben
Volgens mij ben jij het stinkende ding wat jouw hond heeft uitgeworpen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45458987
als ik de posts van TS lees, moet ik direct aan dit denken...
Taalkennis pabostudenten belabberd
om evt. reacties voor te zijn, ik zeg niet dat je pabostudent bent
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')