Vitaminedrol (lekker praatje) die horen ze eigenlijk uit hun anus te eten,soms doen ze het van de vloer en als ze te dik zijn kunen ze er soms niet meer bij en eten ze ze ook niet meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:41 schreef heaven7 het volgende:
Keutels zijn altijd goed overigens. Heel zelden zie ik iets liggen met een staartje, een soort spermacel achtig iets
Ja wij hadden ook eerst kilo voor een euro ,maar sinds we over zijn is hij veel levendiger,rui gaat beter .quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:40 schreef heaven7 het volgende:
Ah oké, dat maar eens proberen dan. Ik heb nu idd goedkoop spul van de dierenwinkel op de hoek (was meer uit nood toen). Je denkt dat dit kan helpen bij het rommelbuikprobleem?
Wij meten het af op een weegschaaltje,en altijd om vaste tijden eten .quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:49 schreef heaven7 het volgende:
Dat van dat boekje is wel handig ja.
Die blindedarmkeutels (zo heten ze dacht ik) eten ze altijd op, gelukkig kan zelfs de dikkert er nog bij. Ik had begrepen dat ze 1 zo'n bakje biks per dag per konijn mochten hebben (Melusine vertelde me dit dacht ik) dus ik dacht ze al de helft minder te geven..
Ze vallen ook elke keer het eten (wat dan ook) aan alsof ze nooit iets krijgen van me
Ik heb wel eens geprobeert 1 in een apart hokje te zetten met wat eten maar dan wordt er gewoon niets gegeten. Dus toch maar weer bij elkaar.. maargoed, ik ben nu al een tijd geleden overgestapt op biks ipv gemengd voer en brood of andere lekkernijen krijgen ze dus al niet meer, dikkert valt niet af..
Ik ga morgen Russel rabbit halen
Nee,hooi is erg afhankelijk van jaargetijde.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:54 schreef heaven7 het volgende:
.
Is er nog een bepaald soort hooi het beste?
Nee,wat het apart eten afvallen zou ik even geen oplossing weten .quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:04 schreef heaven7 het volgende:
Hehe. Ik heb zo'n bal met een belletje hangen en daar gaat gewoon hooi in op het moment dat het op isIk merk wel dat ze echt even moeten wennen aan een nieuw soort hooi, het één vinden ze lekkerder dan het andere.
Maar dankjewel voor al je hulp iig! Nog tips voor het apart laten eten/afvallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |