abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2867694
Jeff Mills + Sven Väth live @ Mayday 2001, tenminste zo heb ik hem gevonden via AG. Alleen doet Jeff Mills dus helemaal niet mee in deze set Iig, hij is echt goed en bewijst voor de zoveelste maal maar weer eens wie de koning van de techno is.
Fuck you Jane Austen!
pi_2867771
Wat hebben wij aan deze informatie? Het lijkt wel een trend te worden om de livesets te posten die jij zelf tof vindt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 19 januari 2002 @ 17:58:54 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2867781
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 17:58 schreef Oosthoek het volgende:
Wat hebben wij aan deze informatie? Het lijkt wel een trend te worden om de livesets te posten die jij zelf tof vindt.
Ja, en????
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_2867853
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 17:58 schreef Oosthoek het volgende:
Daar is dit forum toch voor? Als het je niet boeit, lees het dan niet. Ik ben juist sociaal, door goeie muziek te delen. En misschien vind jij het geen goeie muziek, andere wel.
Fuck you Jane Austen!
  zaterdag 19 januari 2002 @ 18:12:11 #5
15080 static
pi_2867946
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 18:05 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Daar is dit forum toch voor? Als het je niet boeit, lees het dan niet. Ik ben juist sociaal, door goeie muziek te delen. En misschien vind jij het geen goeie muziek, andere wel.

Helemaal mee eens.

Go get them!

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 19 januari 2002 @ 18:13:44 #6
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_2867959
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 17:51 schreef Boondock_Saint het volgende:
Jeff Mills + Sven Väth live @ Mayday 2001, tenminste zo heb ik hem gevonden via AG. Alleen doet Jeff Mills dus helemaal niet mee in deze set Iig, hij is echt goed en bewijst voor de zoveelste maal maar weer eens wie de koning van de techno is.
Nog hints richting Paul Oakenfold.......die Ibiza cd van hem is echt originele keuzes en draaiboekies...kweet alleen niet hoe ie live is
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_2867973
Als je van d&b houd moet je zeker Breezeblock van Roni Size downloaden.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2868002
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 18:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Nog hints richting Paul Oakenfold.......die Ibiza cd van hem is echt originele keuzes en draaiboekies...kweet alleen niet hoe ie live is

Ken bijna niks van Oakenfold, sorry.

Voor de liefhebbers: Dave Clarke and Umek live @ Convex. De eerste helft draait Clarke electro en daarna neemt Umek het over met techno. Ik vind de combinatie techno en elektro sowieso altijd goed.

Fuck you Jane Austen!
  zaterdag 19 januari 2002 @ 18:29:25 #9
15080 static
pi_2868157
Koopt (ja, ik weet het ouderwets, maar het zijn verzamelobjecten geloof ik) wel eens iemand wat van de 'Renaissance' reeks?
pi_2884425
Ja hoor ik koop regelmatig iets van de renaissance serie...volgens mijn heb ik bijna alles wel.

Renaissance Desire van Dave Seaman is erg goed. Renaissance Revelations van Danny Howells en Nick Warren is ook erg okay.

Ben zoiezo meer een progressive liefhebber dan een techno aanhanger...Oakenfold heb ik ook heel veel van. Ik vind vooral Global Underground 7 heel erg goed. De global undergrounds heb ik ook bijna allemaal, erg okay.

Een tip is de tranceport serie...vooral Tranceport 4 van MAx Graham is een geweldige cd, een van mijn favo's van 2001!

This message is sponsored by Smith & Wesson, the original point and click device
  maandag 21 januari 2002 @ 14:47:15 #11
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_2885265
quote:
Op maandag 21 januari 2002 13:54 schreef MrBlond het volgende:
Ja hoor ik koop regelmatig iets van de renaissance serie...volgens mijn heb ik bijna alles wel.

Renaissance Desire van Dave Seaman is erg goed. Renaissance Revelations van Danny Howells en Nick Warren is ook erg okay.

Ben zoiezo meer een progressive liefhebber dan een techno aanhanger...Oakenfold heb ik ook heel veel van. Ik vind vooral Global Underground 7 heel erg goed. De global undergrounds heb ik ook bijna allemaal, erg okay.

Een tip is de tranceport serie...vooral Tranceport 4 van MAx Graham is een geweldige cd, een van mijn favo's van 2001!

Renaissance series zijn allemaal
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 21 januari 2002 @ 15:13:40 #12
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_2885829
sven @ sensation 2000
  maandag 21 januari 2002 @ 16:04:51 #13
20645 Flavour
DnB-Addicts Crew®
pi_2886703
Als je van Drum&Bass houd moet je es kijken op www.breakbeat.co.uk daar staan veeeeeeeeel livesets ook met video erbij enzo, Dj Hype - live @ Republic, zo vet
pi_2890982
Mja,
Ik moet toch weer noemen :

Miss Djax Live @ Hugo D-Nite

Meesterlijk vet!

pi_2894785
Paul Oakenfold@Gatercrasher

en tuurlijk zijn transport 1 CD

Tiesto live@Roccha solo tour belgium = monster set!

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_2895111
Ik koop is wel is het een en ander op het Renaissance label.

Laaste aankoop daarop was Origin - Rage / Refined Intricacy.

i.don't.know.why.i.smoke.but.i.drink.to.get.drunk
pi_2904791
quote:
Op maandag 21 januari 2002 21:19 schreef AcidFog het volgende:
Mja,
Ik moet toch weer noemen :

Miss Djax Live @ Hugo D-Nite

Meesterlijk vet!

Ik heb 'm binnengehaald, hij is idd vet.
Fuck you Jane Austen!
pi_2904864
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 23:41 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Ik heb 'm binnengehaald, hij is idd vet.

I told you so!
pi_2905157
via www.lazerhothits.com en dan het house kanaal, kun je heel vaak naar Live DJ sets horen uit La Rocca, Cherrymoon, Kozzmozz. Dat zijn toch niet de minste dj's die daar draaien.

Maarrree, das aan jullie natuurlijk

For more info about DJ Gino D visit www.djginod.com
  woensdag 23 januari 2002 @ 00:33:44 #20
20966 buurman77
Aaaaaijetooooooh!
pi_2905411
Kan Jeff Mills + Sven Väth live @ Mayday 2001 en die van Miss Djax niet vinden op Morpheus

Ach zoek morgen wel verder. Maar ik vind dit WEL een goede tip. Geen slotje nodig wat mij betreft. Vind zelf overigens Carl Cox and Jeff Mills - Hard Techno (Live at Dancevalley) errrrrug lekker...

[ f i g ht c l u b ] May I never be complete. May I never be content. May I never be perfect. [ / f i g h t c l u b ]
  woensdag 23 januari 2002 @ 00:42:46 #21
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_2905516
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 18:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Als echt fan... hier enkele live sets (en gewone cd's) die ik in de loop der jaren gedownload heb:

Paul Oakenfield - Home in Space (deze is echt SUPER!)
Paul Oakenfold @ Brighton Beach (08.11.00)
paul oakenfold - live mix sydney australia 990110
paul oakenfold - Live @ Grooveradio 12-01-2001
Paul Oakenfold - Live in Moscow [30-06-2001]
Paul Oakenfold - Tranceport
MIX Paul Oakenfold - Essential Millenium
Paul Oakenfield - Voyage Into Trance
Paul Oakenfield - Live at Creamfields '99
Paul Oakenfield Live at Havanna Cuba
Paul Oakenfold - Dragonfly
Paul Oakenfold - Essential Mix 12.31.99
Paul Oakenfold - Essential Mix - Tel Aviv, Israel
Paul Oakenfold - Essential Mix - Goa Mix - 12.18.94 -
Paul Oakenfold - Essential Mix Buenos Aires 052100
Paul Oakenfold - Essential Mix in China
Paul Oakenfold - Essential Mix Live @ Kremlin (04-29-00)
Paul Oakenfold -- Live @ Brighton Beach (08-11-00)
Paul Oakenfold - Live @ Gatecrasher (Deze moet je ook luisteren!
Paul Oakenfold - Live @ God's Kitchen Birmingham 01-01-2001
Paul Oakenfold - Live @ The Kremlin
Paul Oakenfold - Live At Homelands
Paul Oakenfold - Live in Austin - Feb 23 2001 - Part 1
Paul Oakenfold - New Years Eve 2001
Paul Oakenfold - Perfecto Presents Another World
Paul Oakenfold - Travelling
Paul Oakenfold @ Sputnik Intensivstation 03-02-2001
Paul Oakenfold and Seb Fontaine - Live at Creamfields
Paul Oakenfold essential in london 10-31-99
Paul Oakenfold Essential Mix - Live at HOME London (01-01-00

pi_3102798
Deze is errug vet:

Richie Hawtin & John Acquaviva - 10 Years of PLUS 8 records

Fuck you Jane Austen!
  zaterdag 9 februari 2002 @ 13:15:34 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_3104801
Wat ik altijd wel jamme vind is dat ALS er over techno gesproken word. Dat we dan steets 1 grote naam vergeten. En hij komt nog uit Nederland ook. Uit den haag om precies te zijn. Ik heb het over DJ REMY. Hij is zeker 1 van de betere techno dj,s Niet zo onwijs commercieel. Niet dat het mij uit maakt. Maar er zijn mensen die over dat commericeel gebeuren zeiken.

Echte techno liefhebbers kennen de grootste namen wel.
Remy
carl cox
dave clark
steve rachmad ( word ook vaak NIET genoemt. Overgens een leuke cd van hem is Emerging. Begind met klasiek. en gaat dan over naar techno. Erg goed gedaan.)
Zo beetje alles van global underground. Is echt goed. Alleen niet altijd techno.
Michel de hey is ook zeker goed.

Overgens kan je beter een live set hebben van een dj. Want dat is altijd beter dan een cd van hun.

Groeten
ook_gek

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_3105169
Ook leuke livesets:

Adam Beyer - Live @ Mental
Dave Clark - Live @ Innercity 2001
Mauro Picotto - Live @ Innercity 2001

Het voordeel van het snuiven van coke = Je raakt nooit de lijn in je leven kwijt!!!!
pi_3105188
Die set van Miss Djax@D-Nite is idd erg, vooral die plaat met trommels, waar er zo ongeveer 2 minuten op wordt geramd, heel gaaf.

Ik heb een set van Speedy J@ Hafentunnel, die ook errug goed is.

Voor de rest is dj-sets.com DE site voor housemuziek, talloze sets van bekende en minder bekende namen op het gebied van techno, club, prgressive, trance you name it.

I wasn't supposed to BE here today!
pi_3105199
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik altijd wel jamme vind is dat ALS er over techno gesproken word. Dat we dan steets 1 grote naam vergeten. En hij komt nog uit Nederland ook. Uit den haag om precies te zijn. Ik heb het over DJ REMY. Hij is zeker 1 van de betere techno dj,s Niet zo onwijs commercieel. Niet dat het mij uit maakt. Maar er zijn mensen die over dat commericeel gebeuren zeiken.

Echte techno liefhebbers kennen de grootste namen wel.
Remy
carl cox
dave clark
steve rachmad ( word ook vaak NIET genoemt. Overgens een leuke cd van hem is Emerging. Begind met klasiek. en gaat dan over naar techno. Erg goed gedaan.)
Zo beetje alles van global underground. Is echt goed. Alleen niet altijd techno.
Michel de hey is ook zeker goed.

Overgens kan je beter een live set hebben van een dj. Want dat is altijd beter dan een cd van hun.

Groeten
ook_gek

Sorry

Remy is zeker niet verkeerd nee. Laatste zaterdag in de Gas, was HARD. Daar lusten de honden geen brood van. Ik denk dat Fokkers die daar geweest zijn en eraan terugdenken, acuut weer pijn aan hun oren krijgen.

En Emerging van Steve Rachmad heb ik ook, leuke cd. Die overgang van klassiek naar techno is idd goed gedaan. Dat nummer van Adam Beyer vind ik zooooo vet (vooral als ie de bass-line ff stopt, kippenvel)

Fuck you Jane Austen!
pi_3105369
Oakenfold heeft ook nog een korte flirt met goa gehad en één van de beste nummers van het genre belachelijk geremixt. Ik heb veel respect voor zijn draaien van veel verschillende stijlen door de jaren heen, maar sommige muziek kan ie beter afblijven. Ik vind bijvoorbeeld ook dat Tiesto zich beter kan beperken tot het draaien van plaatjes in plaats van produceren. Het zal wel weer aan mij liggen.
pi_3105430
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 14:46 schreef Tranceptor het volgende:
Oakenfold heeft ook nog een korte flirt met goa gehad en één van de beste nummers van het genre belachelijk geremixt. Ik heb veel respect voor zijn draaien van veel verschillende stijlen door de jaren heen, maar sommige muziek kan ie beter afblijven. Ik vind bijvoorbeeld ook dat Tiesto zich beter kan beperken tot het draaien van plaatjes in plaats van produceren. Het zal wel weer aan mij liggen.
Nee hoor, het ligt niet aan jou
Fuck you Jane Austen!
pi_3130959
Vette live-act:

Bandulu live @ ILT 2001

Jeff Mills blijft vet natuurlijk :

Jeff Mills live @ Sonar 2001

Fuck you Jane Austen!
  maandag 11 februari 2002 @ 22:25:48 #30
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_3131175
ennuh...kazu kimura toch vlek? neehoor fumiya tanaka
techno&hardcore 4 life
pi_3131347
quote:
Op maandag 11 februari 2002 22:25 schreef maartenoei het volgende:
ennuh...kazu kimura toch vlek? neehoor fumiya tanaka
Begin je nou weer
Fuck you Jane Austen!
pi_3134670
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 14:17 schreef zodiaque het volgende:
Die set van Miss Djax@D-Nite is idd erg, vooral die plaat met trommels, waar er zo ongeveer 2 minuten op wordt geramd, heel gaaf.
Die op het einde?? Vette pokkeherrie Wel coole set btw!

Heb net ook Decks, Efx & 909 van Ritchie Hawtin gedownt! Dayum! Das echt een goed mix cdtje!

Ik ben trouwens op zoek naar een mixje met allemaal ouwe (ragga) jungle. Iemand tips? Hebben ze misschien bij Killa Kutz ofzo oude mixtapes?

pi_3153633
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 08:30 schreef Kid_RisK het volgende:

[..]

Die op het einde?? Vette pokkeherrie Wel coole set btw!

Heb net ook Decks, Efx & 909 van Ritchie Hawtin gedownt! Dayum! Das echt een goed mix cdtje!

Ik ben trouwens op zoek naar een mixje met allemaal ouwe (ragga) jungle. Iemand tips? Hebben ze misschien bij Killa Kutz ofzo oude mixtapes?

JoH
Fuck you Jane Austen!
pi_3155592
quote:
Op maandag 11 februari 2002 22:25 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vette live-act:

Bandulu live @ ILT 2001

Jeff Mills blijft vet natuurlijk :

Jeff Mills live @ Sonar 2001

ik vond bandulu op ilt echt veeeel te zacht draaien. Vond k een van de zwakkere sets van de avond.

De set van Rush op ilt roelt echter wel zwaar

www.partyflets.tk
pi_3155916
quote:
Op woensdag 13 februari 2002 22:16 schreef TooMieTJUH het volgende:

[..]

ik vond bandulu op ilt echt veeeel te zacht draaien. Vond k een van de zwakkere sets van de avond.

De set van Rush op ilt roelt echter wel zwaar

Ja die heb ik ook, is idd beter. Maar tijdens Bandulu was ik aardig uit m'n plaat en Jamie Bishmire vind ik altijd vet.

Weet jij toevallig hoe dat nummer dat na 7 min komt heet? Die spin is echt vet.

Umek vond ik trouwens ook heel vet. Heeft zich weer opnieuw bewezen en dat was nodig imo

Fuck you Jane Austen!
pi_3157343
harde technosets? zoek eens op sets van Chris Liebing

en de legendarische set van billy nasty uit de gas blijft natuurlijk ook top

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_3157377
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 00:21 schreef Ener-G het volgende:
harde technosets? zoek eens op sets van Chris Liebing

en de legendarische set van billy nasty uit de gas blijft natuurlijk ook top

Die set in de gas heb ik op cd.

En wie is Chris Liebing?

Fuck you Jane Austen!
pi_3157944
sorry hoor, maar moet ik het nou blijven roepen ?

DJ Rush @ pitch Control 2001

bla
pi_3157947
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 00:23 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

En wie is Chris Liebing?

dit is een grapje toch ?
bla
pi_3158012
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 01:54 schreef Predjeee het volgende:

[..]

dit is een grapje toch ?

Hoezo Ik ken alleen maar cocoonclub
Fuck you Jane Austen!
pi_3158035
Kan trouwens die Rush set niet vinden, alleen umek, rachmad en väth
Fuck you Jane Austen!
pi_3256636
John Digiweed - Essential Hot Mix

Is het eerste wat ik hoor van hem. Klinkt goed.

Fuck you Jane Austen!
pi_3257146
live sets van Trance Energy 16-02-02 al ergens te krijgen????
pi_3257210
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 00:49 schreef flat_erik het volgende:
Niet vloeken
Fuck you Jane Austen!
pi_3259007
Tip!

Een hele goede stampende progressive set is die van Sander Kleinenberg live @ JJJ mixup.

Je kan hem vinden op AG.

This message is sponsored by Smith & Wesson, the original point and click device
pi_3259653
De ultieme roelerende set is uiteraard

Dj Tiesto @ Dutch Dimension 02/02/02
7 uur lang roelerend muziek dat hoor je weinig!

Verder vond ik Judge Jules @ Qontact wel grappig

pi_3260499
Ik heb die set van Tiesto ook van Dutch Dimension, maar ik vond hem nou niet echt bijzonder..na een keer luisteren had ik het wel gehad.

Tiesto is overrated imho

pi_3261503
Armin van Buuren - Live at Club Eau (22-12-2001)
James Holden - Live at Innercity (30-12-2001)
Chris Liebing - Live at Cocoon Club AM Haffentunnel
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_3261947
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 14:24 schreef Trance4Ever het volgende:
Armin van Buuren - Live at Club Eau (22-12-2001)
James Holden - Live at Innercity (30-12-2001)
Chris Liebing - Live at Cocoon Club AM Haffentunnel
Liebing heeft best vaak in de Haffentunnel gedraaid. Bedoel je die ene samen met Rush?

Weet je waar ik zo gek van word? Als je dan een liveset gedownload hebt, duurt ie maar 4 min ofzo. AAARGH

Fuck you Jane Austen!
pi_3267493
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 14:51 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Weet je waar ik zo gek van word? Als je dan een liveset gedownload hebt, duurt ie maar 4 min ofzo. AAARGH

Je kan als de download start toch kijken hoe groot de set is
You're just jealous because the little voices only talk to me.
pi_3267536
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 00:49 schreef flat_erik het volgende:
* the_undertaker wijst naar huisje
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_3267587
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 21:22 schreef HystericaL het volgende:

[..]

Je kan als de download start toch kijken hoe groot de set is

Ja maar ik ben er niet altijd bij, soms staat ie gewoon te lurken en ga ik tv kijken.
Fuck you Jane Austen!
pi_3268003
dj tiesto - live @ dutch dimension (2-2-02) is werkelijk ook een megaset... vooral het stuk waar Jan Johnston ff op bezoek komt... meesterlijk goed.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_3268028
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 21:58 schreef the_undertaker het volgende:
dj tiesto - live @ dutch dimension (2-2-02) is werkelijk ook een megaset... vooral het stuk waar Jan Johnston ff op bezoek komt... meesterlijk goed.
Sorry, ik heb het niet zo op Triesto, maar ja dat is mijn mening
Fuck you Jane Austen!
pi_3269930
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 14:51 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Liebing heeft best vaak in de Haffentunnel gedraaid. Bedoel je die ene samen met Rush?

umm die van mij heeft geen date, en je die gasten lullen wat over rush in het begin geloof ik
pi_3304761
Leftfield - Essential mix

Heeft geen datum. Een soort 'Bob Marley'-house. Heel relaxed als je stoned bent.

/edit

Euhm Alleen het begin dan. Na een 30 uur wordt ie wel wat harder.

[Dit bericht is gewijzigd door Boondock_Saint op 26-02-2002 01:11]

Fuck you Jane Austen!
pi_3822281
Claude Young live @ Fuse

en

Dave Clarke live @ Impulz outdoor

Fuck you Jane Austen!
pi_3823745
Technoboy Live @Qlimax [06-04-'02]
Lady Dana Live @Qlimax [06-04-'02]

Erg fijn om weer terug te horen...

pi_3824928
Paul van Dyk - Live @ Gatecrasher NEC (14-03-02)

daarnet !

pi_3829701
is toevallig bekend of er van Supreme wat uitgezonden is? Die hele avond wil ik gewoon eigenlijk hebben (Chemical Brothers live, supersets van Erikdeman, Josh Wink, Jack de Marseille)
pi_3834377
Daar istie weer:

Misstress Barbara - Essential Mix van 27-01-2002

En ze is nog leuk om te zien ook

Fuck you Jane Austen!
pi_6963576
quote:
Op maandag 21 januari 2002 13:54 schreef MrBlond het volgende:
Ik vind vooral Global Underground 7 heel erg goed. De global undergrounds heb ik ook bijna allemaal, erg okay.
GU 007 CD2.....heeeeerlijk!
Ik vraag me af hoeveel tekst ik hier kan typen. Ik vind dit op zich al vrij veel. Maar er kan nog meer bij zo te zien. Nou dan ga ik lekker verder. Bevalt me op zich wel. Op een gegeven moment zal er wel een eind aan komen, denk ik. Dus ja, op zich.
pi_6963683
Voor de verzamelaars:

Momenteel geen detailed info, maar ik heb nog deze zeldzame sets liggen(via zo'n proggie dat met een "K" begint en vol met spyware zit )

Cassius Live set from France
Daftpunk Liveset uit de Homework tijd.

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')