Zoals ik al zei: waarom doen ze dit?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:18 schreef wolferl het volgende:
Who cares.
Is het relatief hoger dan?!?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: waarom doen ze dit?
Waarom zenden ze altijd bagger uit op TV,quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: waarom doen ze dit?
Dat is inderdaad een 100% joodse show.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef Frollo het volgende:
Je vergeet The Nanny.
In click is het iets simpels dat dat Adam Sandler bij het graf van zijn vader staat en overal om hem heen staan kruizen e.d. Maar de grafsteen waar hij voorstaat heeft een enorme davidsster. Dat soort dingenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is het relatief hoger dan?!?
Je voorbeelden die je geeft zijn volgens mij niet pro Joods ofzo, in ieder geval is het mij nooit in die series opgevallen.
Zet dan alle films van Steven Spielberg erbij
Ah ja. En omdat er soms joodse personages voorkomen in films of series is het gelijk "altijd"?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:27 schreef Blaatski het volgende:
[..]
In click is het iets simpels dat dat Adam Sandler bij het graf van zijn vader staat en overal om hem heen staan kruizen e.d. Maar de grafsteen waar hij voorstaat heeft een enorme davidsster. Dat soort dingen.
Nee, ook in een compleet blanke show / donkere show worden nog altijd Joodse feestdagen of uitspraken gedaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja. En omdat er soms joodse personages voorkomen in films of series is het gelijk "altijd"?
Ik voorzie topics als:
"Waarom altijd negers in films?"
"Waarom altijd homo's in films?"
"Waarom altijd vrouwen in films?"
*inkopper*quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef opgebaarde het volgende:
je doet je username eer aan
altijdquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:31 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Nee, ook in een compleet blanke show / donkere show worden nog altijd Joodse feestdagen of uitspraken gedaan.
Homo's en negers hebben meestal gewoon een rol in de film terwijl het Joodse eerder thematisch behandeld wordt. Dat irriteert me. Zet er dan gewoon een Jood in en laat de film daar dan niet over uitwijden.
En ALS er dan eens een jood in meespeelt is het meteen weer de stereotype Rabbi...
jij maakt hier de grollenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:34 schreef Blaatski het volgende:
[..]
*inkopper*
Jij ook MUAHAHAHHAGDHGSADSHGFOUEAEGHBUHuikhb dus..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |