Emily heb ik altijd al een van de leukste karakters gevonden. Lekker wisselend!! Ik vind haar (van de jongere vrouwen) ook 1 van de beste actrices in de serie. Wat ik me wel afvraag: wat ziet ze toch in Holden in reallife?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh jee!Emily is turning evil again..
![]()
![]()
Die laatste blik in haar ogen beviel me totaal niet wel, dus ik kan niet wachten totdat ze weer zo word als vroeger, toen was ze namelijk veel leuker..![]()
hihi, daar zijn de meningen dus duidelijk over verdeeld. Maar wie weet is Holden in reallife wel een echte vent, vind het in atwt zo´n doetjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou ik vraag me eerder af wat Holden in haar ziet in real life..
Ik vind hem, even objectief gezien, aantrekkelijker dan Emily..
Daarintegen maken ze het karakter Craig kapot.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Koningin het volgende:
Er mogen zowiezo wel weer wat evil-personen komen.
Beetje slapjes op dat gebied de laatste tijd.
Barbara trekt bijv. ook te veel bij.
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:41 schreef maril het volgende:
[..]
Daarintegen maken ze het karakter Craig kapot.
Uberhaupt Katiequote:Op maandag 12 maart 2007 13:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik kon Katie echt niet uitstaan vrijdag met haar geschreeuw toen Graig de boel in de fik had gestoken..
'MARGO IS HE OK!!??'
Shut up schreeuwlelijk...![]()
Ik vind Lily leuker met Keith als met holden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef Michellee het volgende:
Ik vind dat nieuwe kapsel van Lily echt leuk!!
Mee eens..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:29 schreef Michellee het volgende:
Oh nee Holden en Lily moeten bij elkaar blijven!
hiervoor was er toch ook een andere craig? of vergis ik me nou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mee eens..
Dat nieuwe kapsel dat we over een tijdje bij Paul gaan zien, laat hem echt lijken op een county zanger..Hij mist alleen nog een gitaar.![]()
Het haar van Lily maakt haar echt wat jonger/frisser..![]()
En Keith, Meg, Celia en nog een paar anderen, mogen van mij weg..![]()
Ondanks dat ik Craig heel irritant vind, vind ik het wel jammer, dat ze hem gaan vervangen door een gozer met donker haar..En hij lijkt helemaal niet op deze Craig..
Geen idee of er een oudere craig was..Had alleen laatst een foto van de nieuwe gezien op de site van CBSquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
hiervoor was er toch ook een andere craig? of vergis ik me nou?
keith en meg vind ik ook irritant, net als dat zusje van henri... die mogen dr snel weer uit van mij
Ze kreeg bericht van Rafael, dat hun moeder Celia nodig had in haar restaurant, Rafael was er ook heengegaan en had zijn cariere en plannen opzij geschoven dus Celia vond dat zij dat ook moest doen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe is Celia weggegaan? (leuk, fulltime werken, maar dan kun je alleen op vrijdagmiddag kijken)
Ja, ik ook. Ik had niet eens meegekregen dat Rafael alweer terug was. Ik heb hem niet eens gemist.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ze kreeg bericht van Rafael, dat hun moeder Celia nodig had in haar restaurant, Rafael was er ook heengegaan en had zijn cariere en plannen opzij geschoven dus Celia vond dat zij dat ook moest doen..
Dus ze is teug gegaan naar haar moeder en broer..
Ik vond het een beetje vreemd, de ene aflevering is er nog niks aan de hand en de aflevering erna gaat ze opeens uit de serie, niet dat ik iets te klagen heb, maar apart vond ik het wel..![]()
En met Will? Gewoon; "Nou ik moet weg, doei he!" ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ze kreeg bericht van Rafael, dat hun moeder Celia nodig had in haar restaurant, Rafael was er ook heengegaan en had zijn cariere en plannen opzij geschoven dus Celia vond dat zij dat ook moest doen..
Dus ze is teug gegaan naar haar moeder en broer..
Ik vond het een beetje vreemd, de ene aflevering is er nog niks aan de hand en de aflevering erna gaat ze opeens uit de serie, niet dat ik iets te klagen heb, maar apart vond ik het wel..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |