Mijn mouder zou me afmakenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef MaGNeT het volgende:
Het is lastige materie. Ik heb zelf een vriendin van 17 (bijna 18) terwijl ik 30 ben.
Nu kun je er meteen een stempel op drukken.
Toch gaat het nu alweer ruim een jaar heel prima
Ik hou er wel rekening mee dat zij nog in een andere fase zit. Ik werk al ruim 9 jaar en zij begint straks met haar HBO studie. We geven elkaar ruimte en dat werkt goed.
En ja; we doen verder alles wat ieder stel doet.
mijn god........quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef MaGNeT het volgende:
Het is lastige materie. Ik heb zelf een vriendin van 17 (bijna 18) terwijl ik 30 ben.
Nu kun je er meteen een stempel op drukken.
Toch gaat het nu alweer ruim een jaar heel prima
Ik hou er wel rekening mee dat zij nog in een andere fase zit. Ik werk al ruim 9 jaar en zij begint straks met haar HBO studie. We geven elkaar ruimte en dat werkt goed.
En ja; we doen verder alles wat ieder stel doet.
Als ik het meisje van 17 was en ik zou met een kewl thuis komen die me vader had kunnen wezenquote:
Op m'n 12e vader?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef twetwe het volgende:
[..]
Als ik het meisje van 17 was en ik zou met een kewl thuis komen die me vader had kunnen wezen![]()
Nja je weet wat ik bedoel.. Maar goed als jou meisje echt volwassen dan zou het in principe kunnen.. Maar ik ken verschillende 17jarigen: de ene gedragen zich als 12(die moet je echt niet hebben) de anderen gedragen zich als 25(dat kan dan wel weer)quote:
Er zit inderdaad verschil tussen. We leerden elkaar kennen vanwege een verkeerd getypt e-mail adres. Daarna een half jaar gechat. Toen eens een dagje naar de Apenheul geweest alwaar ik tussen al die apen positief afstak en enkele maanden later hadden we verkering. Momenteel zit ze voor 10 maandjes in de USA en over 5 maandjes, in juni, is ze weer terug en gaat ze studeren. We gaan de komende 4 jaar ook nog niet samenwonen. De studie is gewoon te ver weg (45km en onhandig te bereiken via openbaar vervoer) dus daarom eerst op kamers.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef twetwe het volgende:
[..]
Nja je weet wat ik bedoel.. Maar goed als jou meisje echt volwassen dan zou het in principe kunnen.. Maar ik ken verschillende 17jarigen: de ene gedragen zich als 12(die moet je echt niet hebben) de anderen gedragen zich als 25(dat kan dan wel weer)
In vakanties zijn we sowieso samen. Samen op vakantie geweest. En weekenden ook.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:45 schreef twetwe het volgende:
Zow latten met een 17 jarige.. weet waar je aan begintIkzelf ben ook 17, enne nja ik heb altijd van de scharrels geleefd kon me echt niet hechten aan een meisje die ik misschien 1 a 2 keer in de week zie hoor. Nu heb ik wel een relatie met een meisje die ik 5 keer in de week zie gelukkig omdat ze maar een klein eindje verder woont
![]()
Dit ben ik niet geheel met je eens. De meeste meiden van 15 zitten qua ontwikkeling ongeveer gelijk met jongens van 18. Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil dan ook geen probleem qua ontwikkeling, maar vooral vanwege het feit dat zij minderjarig is. En dat zal dan ook hetgene zijn waar jouw ouders moeite mee hebben. Op zich heel begrijpelijk. Verder vind ik het aantal jaren verschil niet zo groot. Op de middelbare school had ik meiden in de klas die regelmatig met jongens van 10 tot 12 jaar ouder aan kwamen zetten. Dat vond ik dan wel weer ziek.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef poepeneesje het volgende:
Ik kan je vertellen dat het leeftijdsverschil op dit moment veel uitmaakt. Jij bent al veel verder in je ontwikkeling (zowel geestelijk als lichamelijk) dan zij. Het lijkt en is minder erg als jullie straks allebei wat ouder zijn. Maar ik zou het niet doen.
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat het goed gaat maakt je nog niet minder triest, vieze pedo.![]()
je had dus gewoon al met dr toen ze 16 was.hoe haal je het in je hoofd man.
Haha, en als ze ouder zijn, denken ze weer dat ze jonger zijn. Geestelijk is de leeftijd van vrouwen al met al vrij constant dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:38 schreef Space-Chinees het volgende:
Veel dames denken ( of het wordt ook over het algemeen gezegd ) dat ze ouder zijn dan hun leeftijd.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef Nosh het volgende:
Ja hoi. We zijn er weer.
Ter verduidelijking: dit topic gaat niet over leeftijdsverschillen, maar over de kans van een relatie als de TS haar niet mee naar huis kan nemen.
Het pedo-geroep is inmiddels weg, en dat mag helemaal wegblijven. Ongenuanceerd gebrul doe je maar op geenstijl of de frontpage.
We kijken het nog even aan verder hoe het topic verder gaat.
Is u hier zeker van?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat het goed gaat maakt je nog niet minder triest, vieze pedo.![]()
je had dus gewoon al met dr toen ze 16 was.hoe haal je het in je hoofd man.
Was er tussendoor geslopen, excuus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |