abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45445521
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef MaGNeT het volgende:
Het is lastige materie. Ik heb zelf een vriendin van 17 (bijna 18) terwijl ik 30 ben.
Nu kun je er meteen een stempel op drukken.

Toch gaat het nu alweer ruim een jaar heel prima

Ik hou er wel rekening mee dat zij nog in een andere fase zit. Ik werk al ruim 9 jaar en zij begint straks met haar HBO studie. We geven elkaar ruimte en dat werkt goed.

En ja; we doen verder alles wat ieder stel doet.
Mijn mouder zou me afmaken
:-)
pi_45445636
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef MaGNeT het volgende:
Het is lastige materie. Ik heb zelf een vriendin van 17 (bijna 18) terwijl ik 30 ben.
Nu kun je er meteen een stempel op drukken.

Toch gaat het nu alweer ruim een jaar heel prima

Ik hou er wel rekening mee dat zij nog in een andere fase zit. Ik werk al ruim 9 jaar en zij begint straks met haar HBO studie. We geven elkaar ruimte en dat werkt goed.

En ja; we doen verder alles wat ieder stel doet.
mijn god........
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45445681
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:23 schreef twetwe het volgende:

[..]
Mijn mouder zou me afmaken
Hmm?
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

mijn god........
Daar zijn pilletjes tegen Rennie? Norit?
pi_45445728
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm?
Als ik het meisje van 17 was en ik zou met een kewl thuis komen die me vader had kunnen wezen
pi_45445764
Ik zou er toch niet aan moeten denken dat zon toekomstige vriendin van mij nu nog ongeveer net aan de basisschool is begonnen...
Bij stelletjes waar het verschil zo groot is (meer dan 10 jaar verschil) krijg ik toch altijd het gevoel dat die meiden (andersom zie je bijna nooit) een soort vaderfiguur zoeken. Bij kleinere verschillen vind ik het minder erg, zolang de jongste maar wel echt volwassen is.
pi_45445831
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:31 schreef twetwe het volgende:

[..]

Als ik het meisje van 17 was en ik zou met een kewl thuis komen die me vader had kunnen wezen
Op m'n 12e vader?
pi_45445878
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Op m'n 12e vader?
Nja je weet wat ik bedoel.. Maar goed als jou meisje echt volwassen dan zou het in principe kunnen.. Maar ik ken verschillende 17jarigen: de ene gedragen zich als 12(die moet je echt niet hebben) de anderen gedragen zich als 25(dat kan dan wel weer)
pi_45446004
Ik zie het probleem niet zo, een leeftijdsverschil van 4 jaar.
pi_45446019
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef twetwe het volgende:

[..]

Nja je weet wat ik bedoel.. Maar goed als jou meisje echt volwassen dan zou het in principe kunnen.. Maar ik ken verschillende 17jarigen: de ene gedragen zich als 12(die moet je echt niet hebben) de anderen gedragen zich als 25(dat kan dan wel weer)
Er zit inderdaad verschil tussen. We leerden elkaar kennen vanwege een verkeerd getypt e-mail adres. Daarna een half jaar gechat. Toen eens een dagje naar de Apenheul geweest alwaar ik tussen al die apen positief afstak en enkele maanden later hadden we verkering. Momenteel zit ze voor 10 maandjes in de USA en over 5 maandjes, in juni, is ze weer terug en gaat ze studeren. We gaan de komende 4 jaar ook nog niet samenwonen. De studie is gewoon te ver weg (45km en onhandig te bereiken via openbaar vervoer) dus daarom eerst op kamers.

En latten wil ook prima. Houdt de spanning in een relatie
pi_45446117
Zow latten met een 17 jarige.. weet waar je aan begint Ikzelf ben ook 17, enne nja ik heb altijd van de scharrels geleefd kon me echt niet hechten aan een meisje die ik misschien 1 a 2 keer in de week zie hoor. Nu heb ik wel een relatie met een meisje die ik 5 keer in de week zie gelukkig omdat ze maar een klein eindje verder woont
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:48:44 #111
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_45446209
20 en 15 is in jaren niet zo een groot verschil, maar in de fase wel.
Als het meisje zich volwassen gedraagt en de nodige levenservaring heeft, ok. Maar is het een meisje die nog nat is achter haar oortjes, keur ik het af.

Maar je moet doen wat jou het beste lijkt. Als je het echt wilt doorzetten zou ik eerst eens een goed gesprek met je moeder aangaan voordat je haar gaat voorstellen als je vriendin.
pi_45446370
Ik ken iemand die daar dus een hele formule voor heeft, voor leeftijdsverschillen, dat gaat ongeveer zo:
(Leeftijd/2)+ 5 = Ondergrens
(Leeftijd*2)-10 = Bovengrens
Schijnt veel gehanteerd te worden ofzo O_o
pi_45446528
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:45 schreef twetwe het volgende:
Zow latten met een 17 jarige.. weet waar je aan begint Ikzelf ben ook 17, enne nja ik heb altijd van de scharrels geleefd kon me echt niet hechten aan een meisje die ik misschien 1 a 2 keer in de week zie hoor. Nu heb ik wel een relatie met een meisje die ik 5 keer in de week zie gelukkig omdat ze maar een klein eindje verder woont
In vakanties zijn we sowieso samen. Samen op vakantie geweest. En weekenden ook.
Door de weeks lukt niet altijd.
En nu ze 10 maanden weg is, is het even de tijd uitzitten
pi_45446731
Tja kut voor je. Het leeftijdsverschil is niet zo groot maar het is meer de vraag hoe erg ze nog een kind is.
pi_45447099
-edit: doe normaal.

[ Bericht 97% gewijzigd door Nosh op 17-01-2007 22:57:30 ]
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_45447270
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef poepeneesje het volgende:
Ik kan je vertellen dat het leeftijdsverschil op dit moment veel uitmaakt. Jij bent al veel verder in je ontwikkeling (zowel geestelijk als lichamelijk) dan zij. Het lijkt en is minder erg als jullie straks allebei wat ouder zijn. Maar ik zou het niet doen .
Dit ben ik niet geheel met je eens. De meeste meiden van 15 zitten qua ontwikkeling ongeveer gelijk met jongens van 18. Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil dan ook geen probleem qua ontwikkeling, maar vooral vanwege het feit dat zij minderjarig is. En dat zal dan ook hetgene zijn waar jouw ouders moeite mee hebben. Op zich heel begrijpelijk. Verder vind ik het aantal jaren verschil niet zo groot. Op de middelbare school had ik meiden in de klas die regelmatig met jongens van 10 tot 12 jaar ouder aan kwamen zetten. Dat vond ik dan wel weer ziek.
pi_45447977
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

dat het goed gaat maakt je nog niet minder triest, vieze pedo.
je had dus gewoon al met dr toen ze 16 was. hoe haal je het in je hoofd man.
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Wikipedia
"Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die gebruikt wordt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, door volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind)."

Verder weet iedereen er van en ik krijg bijna alleen maar positieve reacties. In het begin nog wel een kritische noot "zou dat wel wat worden?". Maar dat weet je sowieso bij geen enkele relatie is mijn ervaring.

Ik heb er zelf nog het langst tegen aan lopen hikken. Je kan namelijk nogal aan jezelf gaan twijfelen als je ineens gek bent op iemand waarvan je zelf altijd dacht "jezus, ik kan d'r vader zijn" (bij wijze van...)

En ik heb niet alleen een relatie met haar, zij ook met mij. Ze is niet debiel.
pi_45450719
Ik vind 20 en 15 echt een té groot verschil. Het ligt ook wel aan de ontwikkeling van beide, maar doorgaans vind ik het echt niet kunnen. Ben zelf ook net 20, maar ik zie me zelf echt niet met een meisje van 15. Ben nu derdejaars student, woon al die tijd op kamers, zij zit dan in de derde klas.

Ik hanteer als grens 17/18, buiten het verschil in getal vind ik ontwikkeling eigenlijk nog veel belangrijker, ik zou echt niet iets met een middelbaar scholiertje willen, het niveau is totaal anders, je moet er ook mee kunnen praten in een relatie. Geef je ouders dus groot gelijk.
pi_45452128
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:38 schreef Space-Chinees het volgende:
Veel dames denken ( of het wordt ook over het algemeen gezegd ) dat ze ouder zijn dan hun leeftijd.
Haha, en als ze ouder zijn, denken ze weer dat ze jonger zijn. Geestelijk is de leeftijd van vrouwen al met al vrij constant dus.

Maar ontopic: ik ken jullie niet, maar jullie kennen elkaar en jezelf wel. Dat moet volstaan, in mijn opinie.
Mijn exvriend was ooit 22/23 en ik was toen 16/17 en we waren erg gelukkig met elkaar hoor. Aanvankelijk hadden sommige mensen/familieleden (aan beide kanten) er wat moeite mee, maar dat minderde al flink toen we elkaar gewoon mee naar huis namen en voorstelden.

Ja. Misschien moet je dat over een tijdje gewoon doen. Haar aan je moeder voorstellen. Wellicht kijkt ze er dan anders tegen aan.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_45453116
Opruimslotje. Zo bij u terug.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45455204
Ja hoi. We zijn er weer.

Ter verduidelijking: dit topic gaat niet over leeftijdsverschillen, maar over de kans van een relatie als de TS haar niet mee naar huis kan nemen.
Het pedo-geroep is inmiddels weg, en dat mag helemaal wegblijven. Ongenuanceerd gebrul doe je maar op geenstijl of de frontpage.

We kijken het nog even aan verder hoe het topic verder gaat.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45455716
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef Nosh het volgende:
Ja hoi. We zijn er weer.

Ter verduidelijking: dit topic gaat niet over leeftijdsverschillen, maar over de kans van een relatie als de TS haar niet mee naar huis kan nemen.
Het pedo-geroep is inmiddels weg, en dat mag helemaal wegblijven. Ongenuanceerd gebrul doe je maar op geenstijl of de frontpage.

We kijken het nog even aan verder hoe het topic verder gaat.
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

dat het goed gaat maakt je nog niet minder triest, vieze pedo.
je had dus gewoon al met dr toen ze 16 was. hoe haal je het in je hoofd man.
Is u hier zeker van?
pi_45455796
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Is u hier zeker van?
Was er tussendoor geslopen, excuus.

On-topic: TS, je zit nu in ieder geval met twee dilemma's: je ouders keuren je omgang met haar af, en zij moet zichzelf haast 'bewijzen' tegenover je ouders. Ik neem aan dat je haar nog vaker wilt zien, dus ik zou dat eerst bij haar thuis doen, of gewoon samen een filmpje pakken, wat drinken, de standaard dingen.

Als het gevoelsmatig écht goed zit, dan komt het op een gegeven moment op ze over dat het serieus is, en is het meer aannemelijk dat ze in willen binden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45456208
-edit: Nope. FB-topic.

[ Bericht 89% gewijzigd door Nosh op 17-01-2007 23:08:33 ]
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_45456307
-edit: nee.

[ Bericht 47% gewijzigd door Nosh op 17-01-2007 23:31:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')