13...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pfff...mijn vriendin is 13 en ik ben 21 dus, kan best.
Oké. Dat vind ik dan wel weer smerig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pfff...mijn vriendin is 13 en ik ben 21 dus, kan best.
8 jaar verschil kan best, als zij 20 is ben ik 28, kan best. Ik voel er niets van.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Oké. Dat vind ik dan wel weer smerig.
Dus toen ze 12 was kon het ook? En toen ze 11 was? En toen ze 10 was?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
8 jaar verschil kan best, als zij 20 is ben ik 28, kan best. Ik voel er niets van.
dat zeg ik dus niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Als jij een meisje van 15 kunt vinden dat nog met poppen speelt dan krijg je van mij een jaar lang gratis bier.
Zwakzinnigen tellen niet.
10 niet....quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus toen ze 12 was kon het ook? En toen ze 11 was? En toen ze 10 was?
Nou ja, de vrouwelijke hersenen zijn eerder uitgegroeid dan de mannelijke. Daarom zijn vrouwen vaak ook eerder volwassen. De garantie dat je goed met iemand kan praten heb je nooit. Er zijn zat vrouwen van mijn leeftijd die zo dom zijn dat ik er ook geen normaal gesprek mee zou kunnen voeren. Maar daar begin ik dan ook geen relatie mee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef WiXX het volgende:
Als je het biologisch gaat bekijken zou ik het NOOIT doen. De hersenen zijn pas volgroeid op een 20/22 jarige leeftijd. Het puberaal gedrag van iemand word bepaald in de hersenen, dus dat ze dat gaat krijgen daar zit een 100% kans op.
Met andere woorden, de communicatie tussen jullie 2 zal niet altijd goed gaan omdat ze gewoon niet begrijpt wat jij voelt. Als jij nooit over gevoelens praat in een relatie dan kan je het toch al niet serieus nemen naar mijn idee. Misschien vind je haar wel heel leuk, maar ze is nog niet gevormd dat gebeurt in je pubertijd en erna en dat heeft ze nog niet allemaal gehad.
Ben geen pedo...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Waarom niet? Toen was het toch ook 8 jaar verschil?
Waar staat dat ze gisteren 15 is geworden?quote:
Staat in de openingspost... ze is net een maand 15quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Waar staat dat ze gisteren 15 is geworden?
Hmmm...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Staat in de openingspost... ze is net een maand 15dus 11 maanden geen sex...
ik bel de kliklijn wel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik vrees dat seks er dan toch wel zal komen. Zeker als dat meiske straks zelf aangeeft dat ze dat wil.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:26 schreef sk888er het volgende:
Edit na een aantal reacties:
Ik heb nog GEEN relatie met haar.
Ik heb GEEN sex en heb ook nog NIET de neiging om sex met haar te hebben.
Was iedereen maar zo, vrede op aarde meneer Jezus.quote:
Verenigingen, zusjes van vrienden,...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:30 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hoe kom je als 20 jarige in hemelsnaam in contact met een 15 jarige?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
ik vind je echt fucking kansloos dat je verder wilt gaan met een 15 jarig meisje. je zit enorm fout en je moeder heeft gelijk.
maarja dat is natuurlijk niet wat je wilde lezen hier want je zoekt alleen maar steun bij je foute keuze.
Wat een onzin, dat ligt ook maar helemaal aan dat meisje en wat je precies verwacht vane en relatie ....quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
ik vind je echt fucking kansloos dat je verder wilt gaan met een 15 jarig meisje. je zit enorm fout en je moeder heeft gelijk.
Ok dus je loopt als semi volwassen gastje bij de korfbal club en daar lopen net 15 jarige kiddie meisjes, het kan aan mij liggen maar daar pap je toch niet mee aan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verenigingen, zusjes van vrienden,...
de wet heeft grenzen gesteld, heus niet voor de grap hoor.. getalletjes zijn toevallig heel belangrijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef KroJo het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat ligt ook maar helemaal aan dat meisje en wat je precies verwacht vane en relatie ....
er zijn genoeg 15-jarige meisjes die volledig volgroeid zijn en ook qua gedrag behoorlijk volwassen en zelfstandig zijn ...
Er zijn zelf s een boel 15-jarige meiden die volwassener en zelfstandiger zijn dan een hoop 17- of 18-jarige jongens...
Enkel op basis van een 'getalletje' kun je dus niet zeggen of je hier 'fout' zou zitten; op zijn minst zou je daarvoor een heleboel andere afwegingen moeten meenemen ..
Overigens, het is natuurlijk tevens zo dat het zeer de vraag is of een 15-jarige meid hetzelfde verwacht en zoekt in een 'relatie' als een 20-jarige jongen ....
de levensvatbaarheid van zo'n relatie is uiteindelijk niet heel erg hoog (zelfs een kllein aantal voorbeeldjes waar dat wel een langdurig iets zou zijn geworden zijn niet meer dan uitzonderingen die de regel bevestigen)
De wet verbied echt niemand verliefd te worden op een 15-jarige ... en ook mag je er een relatie mee aangaan..quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
de wet heeft grenzen gesteld, heus niet voor de grap hoor.. getalletjes zijn toevallig heel belangrijk
Welkom in de echte wereld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ok dus je loopt als semi volwassen gastje bij de korfbal club en daar lopen net 15 jarige kiddie meisjes, het kan aan mij liggen maar daar pap je toch niet mee aan?
Het moet nog wel altijd van beide kanten vrijwillig zijn hoor. Ook binnen huwelijken wordt er verkracht...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef KroJo het volgende:
[..]
De wet verbied echt niemand verliefd te worden op een 15-jarige ... en ook mag je er een relatie mee aangaan..
de wet verbied enkel 'ontucht' zonder toestemming van de ouders of zonder getrouwd te zijn. (* ja de wet stemt expliciet toe in ontucht met een persoon boven de 12 als je hiermee gehuwd bent)
Drogreden...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:
Het moet nog wel altijd van beide kanten vrijwillig zijn hoor. Ook binnen huwelijken wordt er verkracht...
Dan is er toch ook niets aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
8 jaar verschil kan best, als zij 20 is ben ik 28, kan best. Ik voel er niets van.
ik heb het over de zedenwetgeving die specifiek betrekking heeft op minderjarigen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:
Het moet nog wel altijd van beide kanten vrijwillig zijn hoor. Ook binnen huwelijken wordt er verkracht...
lekker juist met de sleutel van je sjonnie golfje voor haar neus wapperen worden ze echt wel warm van op die leeftijd. Vervolgens kun je heel stoer een breezert voor ze kopen want dat mogen ze zelf nog niet en je bent meteen in GOD modequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef Mustard_Man het volgende:
bovendien kan je mij niet vertellen dat jullie beiden op het eerste gezicht al helemaal verliefd waren, je moet toch echt eerst aanpappende gesprekjes hebben gehad. wat dus al enorm fout is.
Fout?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef Mustard_Man het volgende:
bovendien kan je mij niet vertellen dat jullie beiden op het eerste gezicht al helemaal verliefd waren, je moet toch echt eerst aanpappende gesprekjes hebben gehad. wat dus al enorm fout is.
Ah, hij is ondertussen jarig geworden. Gefeliciteerd TS!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Originele_Naam het volgende:
20
boobiesquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef Onlyy het volgende:
Ik vind het leeftijdverschil nog wel meevallen. 5 jaar is opzich niet zoveel. Echter, gezien de 'fase' in het leven waar jullie op het moment inzitten..vind ik het wel weer (te) veel. Als jij 25 was geweest en zij 20, dan zou ik het wel weer goed kunnen vinden. Beetje dubbel..maar zo zie ik het wel.
Ik ben (v) en 21 jaar. Als ik kijk naar hoe ik 5 a 6 jaar geleden was, ben ik behoorlijk veranderd. Zowel geestelijk als lichamelijk, maar ook kwa ervaringen. Ik denk dat op dit moment het verschil tussen jou en haar te groot is, uitzonderingen daar gelaten. Maar ook vind ik, liefde kent geen leeftijd. Als zij het ook wil, geniet er dan gewoon lekker van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |