abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45437388
Ik was 16 en hij 22.
Nu ben ik 22 en hij 28. We wonen al 5 jaar samen.

Je ouders moeten niet zeuren. Als het klikt en je hebt goedkeuring van haar ouders dan is er niks aan de hand.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_45437656
Pfff...mijn vriendin is 13 en ik ben 21 dus, kan best.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45437745
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
13... Ehm... okay...
pi_45437776
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oké. Dat vind ik dan wel weer smerig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:41:24 #55
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_45437837
Als je het biologisch gaat bekijken zou ik het NOOIT doen. De hersenen zijn pas volgroeid op een 20/22 jarige leeftijd. Het puberaal gedrag van iemand word bepaald in de hersenen, dus dat ze dat gaat krijgen daar zit een 100% kans op.

Met andere woorden, de communicatie tussen jullie 2 zal niet altijd goed gaan omdat ze gewoon niet begrijpt wat jij voelt. Als jij nooit over gevoelens praat in een relatie dan kan je het toch al niet serieus nemen naar mijn idee. Misschien vind je haar wel heel leuk, maar ze is nog niet gevormd dat gebeurt in je pubertijd en erna en dat heeft ze nog niet allemaal gehad.
pi_45437850
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Oké. Dat vind ik dan wel weer smerig.
8 jaar verschil kan best, als zij 20 is ben ik 28, kan best. Ik voel er niets van.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_45437907
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

8 jaar verschil kan best, als zij 20 is ben ik 28, kan best. Ik voel er niets van.
Dus toen ze 12 was kon het ook? En toen ze 11 was? En toen ze 10 was?
pi_45437932
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef nozem het volgende:

[..]

Als jij een meisje van 15 kunt vinden dat nog met poppen speelt dan krijg je van mij een jaar lang gratis bier.

Zwakzinnigen tellen niet.
dat zeg ik dus niet.
pi_45437967
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dus toen ze 12 was kon het ook? En toen ze 11 was? En toen ze 10 was?
10 niet....
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:44:57 #60
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_45437977
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef WiXX het volgende:
Als je het biologisch gaat bekijken zou ik het NOOIT doen. De hersenen zijn pas volgroeid op een 20/22 jarige leeftijd. Het puberaal gedrag van iemand word bepaald in de hersenen, dus dat ze dat gaat krijgen daar zit een 100% kans op.

Met andere woorden, de communicatie tussen jullie 2 zal niet altijd goed gaan omdat ze gewoon niet begrijpt wat jij voelt. Als jij nooit over gevoelens praat in een relatie dan kan je het toch al niet serieus nemen naar mijn idee. Misschien vind je haar wel heel leuk, maar ze is nog niet gevormd dat gebeurt in je pubertijd en erna en dat heeft ze nog niet allemaal gehad.
Nou ja, de vrouwelijke hersenen zijn eerder uitgegroeid dan de mannelijke. Daarom zijn vrouwen vaak ook eerder volwassen. De garantie dat je goed met iemand kan praten heb je nooit. Er zijn zat vrouwen van mijn leeftijd die zo dom zijn dat ik er ook geen normaal gesprek mee zou kunnen voeren. Maar daar begin ik dan ook geen relatie mee.
Rescuer of the distressed damsel
pi_45437986
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

10 niet....
Waarom niet? Toen was het toch ook 8 jaar verschil?
pi_45438054
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:45 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Waarom niet? Toen was het toch ook 8 jaar verschil?
Ben geen pedo...
pi_45438142
Jongen je zit zelf harstikke fout,

Je gaat toch geen meisje nemen van die net 15 jaar is. Die meisje zit nog in de puberteit en weet niet echt wat ze wil, en jij bent al fucking volwassenen. Denk is even na man, waar zijn je hersens. Sorry maar ik vind het echt niet kunnen
pi_45438231
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:27 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Een jaar lang geen sex
Waar staat dat ze gisteren 15 is geworden?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_45438243
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ben geen pedo...
Gelukkig is je vriendin nu 13... "Ja, maar edelachtbare... ze is 13!!!"
pi_45438273
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef nozem het volgende:

[..]

Waar staat dat ze gisteren 15 is geworden?
Staat in de openingspost... ze is net een maand 15 dus 11 maanden geen sex...
pi_45438359
Ligt aan jullie beiden, hoe jullie zijn. Puur op de cijfers afgaand kan het best in mijn ogen, maar als zij echt nog zo'n meisje is en jij al erg volwassen kan het stroef gaan lopen. En je ouders moeten niet zeuren, maar wat vertrouwen in je hebben en je vrij laten, je bent 20 man .
pi_45438389
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Staat in de openingspost... ze is net een maand 15 dus 11 maanden geen sex...
Hmmm...

Ik vrees dat seks er dan toch wel zal komen. Zeker als dat meiske straks zelf aangeeft dat ze dat wil.
pi_45438568
Dude al was je een vrouw oke, maar 15 jarige chicks versieren
pi_45438856
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Hmmm...

Ik vrees dat seks er dan toch wel zal komen. Zeker als dat meiske straks zelf aangeeft dat ze dat wil.
ik bel de kliklijn wel.
pi_45438903
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:26 schreef sk888er het volgende:

Edit na een aantal reacties:
Ik heb nog GEEN relatie met haar.
Ik heb GEEN sex en heb ook nog NIET de neiging om sex met haar te hebben.
pi_45439062
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ja
pi_45439183
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef sk888er het volgende:

[..]

Ja
Was iedereen maar zo, vrede op aarde meneer Jezus.
pi_45439537
Hoe kom je als 20 jarige in hemelsnaam in contact met een 15 jarige?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_45439866
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:30 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hoe kom je als 20 jarige in hemelsnaam in contact met een 15 jarige?
Verenigingen, zusjes van vrienden,...

Een hoop kansloze reacties, maar dat viel te verwachten. Gelukkig nog wel een paar nuttige. Met je ouders (moeder vooral?) er over praten is het beste. Als je zonder overleg haar mee blijft nemen, kun je gaan krijgen dat ze het gaan verbieden ofzo. Daar krijg je dan ruzie over en dat kan helemaal fout gaan lopen.

Ben je wel verliefd trouwens?
pi_45440074
ik vind je echt fucking kansloos dat je verder wilt gaan met een 15 jarig meisje. je zit enorm fout en je moeder heeft gelijk.

maarja dat is natuurlijk niet wat je wilde lezen hier want je zoekt alleen maar steun bij je foute keuze.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_45440143
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
ik vind je echt fucking kansloos dat je verder wilt gaan met een 15 jarig meisje. je zit enorm fout en je moeder heeft gelijk.

maarja dat is natuurlijk niet wat je wilde lezen hier want je zoekt alleen maar steun bij je foute keuze.
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45440322
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
Wat een onzin, dat ligt ook maar helemaal aan dat meisje en wat je precies verwacht vane en relatie ....

er zijn genoeg 15-jarige meisjes die volledig volgroeid zijn en ook qua gedrag behoorlijk volwassen en zelfstandig zijn ...
Er zijn zelf s een boel 15-jarige meiden die volwassener en zelfstandiger zijn dan een hoop 17- of 18-jarige jongens...

Enkel op basis van een 'getalletje' kun je dus niet zeggen of je hier 'fout' zou zitten; op zijn minst zou je daarvoor een heleboel andere afwegingen moeten meenemen ..

Overigens, het is natuurlijk tevens zo dat het zeer de vraag is of een 15-jarige meid hetzelfde verwacht en zoekt in een 'relatie' als een 20-jarige jongen ....
de levensvatbaarheid van zo'n relatie is uiteindelijk niet heel erg hoog (zelfs een kllein aantal voorbeeldjes waar dat wel een langdurig iets zou zijn geworden zijn niet meer dan uitzonderingen die de regel bevestigen)
pi_45440333
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef rompompom het volgende:

[..]

Verenigingen, zusjes van vrienden,...
Ok dus je loopt als semi volwassen gastje bij de korfbal club en daar lopen net 15 jarige kiddie meisjes, het kan aan mij liggen maar daar pap je toch niet mee aan?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_45440398
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef KroJo het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat ligt ook maar helemaal aan dat meisje en wat je precies verwacht vane en relatie ....

er zijn genoeg 15-jarige meisjes die volledig volgroeid zijn en ook qua gedrag behoorlijk volwassen en zelfstandig zijn ...
Er zijn zelf s een boel 15-jarige meiden die volwassener en zelfstandiger zijn dan een hoop 17- of 18-jarige jongens...

Enkel op basis van een 'getalletje' kun je dus niet zeggen of je hier 'fout' zou zitten; op zijn minst zou je daarvoor een heleboel andere afwegingen moeten meenemen ..

Overigens, het is natuurlijk tevens zo dat het zeer de vraag is of een 15-jarige meid hetzelfde verwacht en zoekt in een 'relatie' als een 20-jarige jongen ....
de levensvatbaarheid van zo'n relatie is uiteindelijk niet heel erg hoog (zelfs een kllein aantal voorbeeldjes waar dat wel een langdurig iets zou zijn geworden zijn niet meer dan uitzonderingen die de regel bevestigen)
de wet heeft grenzen gesteld, heus niet voor de grap hoor.. getalletjes zijn toevallig heel belangrijk
pi_45440578
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

de wet heeft grenzen gesteld, heus niet voor de grap hoor.. getalletjes zijn toevallig heel belangrijk
De wet verbied echt niemand verliefd te worden op een 15-jarige ... en ook mag je er een relatie mee aangaan..
de wet verbied enkel 'ontucht' zonder toestemming van de ouders of zonder getrouwd te zijn. (* ja de wet stemt expliciet toe in ontucht met een persoon boven de 12 als je hiermee gehuwd bent).

en nee, mocht zo'n zaak voor een rechter komen zijn die getalletjes niet overdreven belangrijk ... de rechter zal een boel zaken meewegen, en de kans dat een 20-jarige die gewoon een eerlijke relatie met een 15-jarige aangegaan is, met instemming van haar ouders, ooit vervolgd kan worden ... of heb je voorbeelden van zulke zaken?
pi_45440580
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Ok dus je loopt als semi volwassen gastje bij de korfbal club en daar lopen net 15 jarige kiddie meisjes, het kan aan mij liggen maar daar pap je toch niet mee aan?
Welkom in de echte wereld.

M'n zus was zestien toen ze haar vriend op de voetbal leerde kennen. Hij was 26 toen. Ze is nu bijna 31 en over drie weken verwacht ze de tweede van hem.

Die kortzichtigheid altijd bij grote leeftijdsverschillen; laat ze het lekker zelf uitzoeken! Dan komen ze er vanzelf wel achter of het wat is of niet. Net als bij elke andere relatie/vriendschap.
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef KroJo het volgende:

[..]

De wet verbied echt niemand verliefd te worden op een 15-jarige ... en ook mag je er een relatie mee aangaan..
de wet verbied enkel 'ontucht' zonder toestemming van de ouders of zonder getrouwd te zijn. (* ja de wet stemt expliciet toe in ontucht met een persoon boven de 12 als je hiermee gehuwd bent)
Het moet nog wel altijd van beide kanten vrijwillig zijn hoor. Ook binnen huwelijken wordt er verkracht...
pi_45440766
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:

Het moet nog wel altijd van beide kanten vrijwillig zijn hoor. Ook binnen huwelijken wordt er verkracht...
Drogreden...
pi_45440786
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dan is er toch ook niets aan
pi_45440831
ach kan prima, maak je niet druk
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_45440950
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:

ik heb het over de zedenwetgeving die specifiek betrekking heeft op minderjarigen...

zedenwetgeving mbt 'verkrachting' blijft sowieso van kracht, maar dat is een heel andere kwestie, waar dit geval niks mee te maken heeft.

een verkrachting van een minderjarige zal ook werklijk als 'verkrachting' vervolgd worden, waarbij de minderjarigheid hooguit een verzwarende omstandigheid is...
echter, ook al stemt een minderjarige zelf in met sex, als haar ouders/voogd dat niet doen, kun je eventueel vervolgd worden (bij mijn weten komt dat echter in 'normale' gevallen erg weinig voor, ik kan me wel een enigszins recente zaak voor de geest halen waar een leraar van in de twintig vervolgd werd voor ontucht met een 15-jarige leerlinge van hem; daarbij speelde sterk mee dat er sprake was van een 'vertrouwensrelatie' die geschonden was doordat de leraar sex had met iemand die onder zijn begeleiding viel)
pi_45440989
ik ga mezelf ook maar eens een vers kippetje van 13 scoren scoren als ik dit zo lees, eindelijk gaat de echte wereld voor me open
pi_45440996
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef rompompom het volgende:

[..]

zusjes van vrienden,...
pi_45441074
-edit: Hoi. Probeer het nog maar eens, maar nu zonder de 'ziek in je hoofd'-termen.

[ Bericht 93% gewijzigd door Nosh op 17-01-2007 22:41:07 ]
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_45441159
bovendien kan je mij niet vertellen dat jullie beiden op het eerste gezicht al helemaal verliefd waren, je moet toch echt eerst aanpappende gesprekjes hebben gehad. wat dus al enorm fout is.
pi_45441394
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef Mustard_Man het volgende:
bovendien kan je mij niet vertellen dat jullie beiden op het eerste gezicht al helemaal verliefd waren, je moet toch echt eerst aanpappende gesprekjes hebben gehad. wat dus al enorm fout is.
lekker juist met de sleutel van je sjonnie golfje voor haar neus wapperen worden ze echt wel warm van op die leeftijd. Vervolgens kun je heel stoer een breezert voor ze kopen want dat mogen ze zelf nog niet en je bent meteen in GOD mode Makkelijker scoren is er niet
Klein nadeel is dat al je vrienden je ofwel in je gezicht ofwel achter je rug uitlachen en je bij elk vrouwelijk persoon van je eigen leeftijd te boek staat als zielig
pi_45441719
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef Mustard_Man het volgende:
Fout?

Een kerel van 40 die 10-jarige meisjes meelokt met als doel ze seksueel te misbruiken, dat is fout.
Ik zie werkelijk niet wat er mis is met een jongen van 19 die een relatie heeft met een 15-jarig meisje.
pi_45441850
20
pi_45441965
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Originele_Naam het volgende:
20
Ah, hij is ondertussen jarig geworden. Gefeliciteerd TS!

pi_45442387
Ik vind het leeftijdverschil nog wel meevallen. 5 jaar is opzich niet zoveel. Echter, gezien de 'fase' in het leven waar jullie op het moment inzitten..vind ik het wel weer (te) veel. Als jij 25 was geweest en zij 20, dan zou ik het wel weer goed kunnen vinden. Beetje dubbel..maar zo zie ik het wel.

Ik ben (v) en 21 jaar. Als ik kijk naar hoe ik 5 a 6 jaar geleden was, ben ik behoorlijk veranderd. Zowel geestelijk als lichamelijk, maar ook kwa ervaringen. Ik denk dat op dit moment het verschil tussen jou en haar te groot is, uitzonderingen daar gelaten. Maar ook vind ik, liefde kent geen leeftijd. Als zij het ook wil, geniet er dan gewoon lekker van!
pi_45442811
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef Onlyy het volgende:
Ik vind het leeftijdverschil nog wel meevallen. 5 jaar is opzich niet zoveel. Echter, gezien de 'fase' in het leven waar jullie op het moment inzitten..vind ik het wel weer (te) veel. Als jij 25 was geweest en zij 20, dan zou ik het wel weer goed kunnen vinden. Beetje dubbel..maar zo zie ik het wel.

Ik ben (v) en 21 jaar. Als ik kijk naar hoe ik 5 a 6 jaar geleden was, ben ik behoorlijk veranderd. Zowel geestelijk als lichamelijk, maar ook kwa ervaringen. Ik denk dat op dit moment het verschil tussen jou en haar te groot is, uitzonderingen daar gelaten. Maar ook vind ik, liefde kent geen leeftijd. Als zij het ook wil, geniet er dan gewoon lekker van!
boobies
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:02:11 #97
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_45444951
Er zijn genoeg mooie meisjes van 15.

Maar als jongen van 20 kun je beter een vrouw van een jaar of 30 zoeken
pi_45445376
Een maat van mij is 20 heeft ook een vriendin van 15.. ik vind het not done eerlijk gezegd. Tenzij het meisje van15 zich gedraagt als iemand van 18 ofzo, maar lichamelijk en geestelijk zit er super veel verschill tussen 15 en 20.. dus ik blijf het not done vinden...
:-)
pi_45445490
Het is lastige materie. Ik heb zelf een vriendin van 17 (bijna 18) terwijl ik 30 ben.
Nu kun je er meteen een stempel op drukken.

Toch gaat het nu alweer ruim een jaar heel prima

Ik hou er wel rekening mee dat zij nog in een andere fase zit. Ik werk al ruim 9 jaar en zij begint straks met haar HBO studie. We geven elkaar ruimte en dat werkt goed.

En ja; we doen verder alles wat ieder stel doet.
pi_45445497
Ik heb trouwens een meisje van 15, maar ben zelf 17.. vind dat toch wat anders..
:-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')