','quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:38 schreef GI het volgende:
5 miljoen transformers.... Wow, mind boggling.
'ë' wordt niet gepakt in de titelquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Australi?
Dat is alleen bij vrouwen het geval. bij mannnen begint de piek al bij 15 en eindigt het pas 3 maanden na je doodquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:39 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... Mennnn... Ik kom er net achter dat ik dit jaar op mijn geilst ben?
En dat terwijl ik volgende maand alweer 31 word.... mennn... Waarom hoor ik dit soort dingen altijd te laat om er volledig van te genieten.
KuDT..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen het geval. bij mannnen begint de piek al bij 15 en eindigt het pas 3 maanden na je dood.
Op jullie 18e was het toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen het geval. bij mannnen begint de piek al bij 15 en eindigt het pas 3 maanden na je dood.
Uhu, gelukkig heb ik het wel onder controle. enigszins dan, sommige steigeringen hou je gewoon niet tegen natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op jullie 18e was het toch?
Maar goed, jij schijnt gezegend te zijn met een overschot testoteron
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, gelukkig heb ik het wel onder controle. enigszins dan, sommige steigeringen hou je gewoon niet tegen natuurlijk. Maarja, aangezien jij ook een testosteron-overschot hebt..
.
Gewoon wat meer Belinda Mentol roken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:55 schreef Ripley het volgende:Gelukkig is het nog net niet zover dat ik mijn baard hoeft te scheren en een henk-stem heb
Ik betwijfel of er veel mannen kicken op een henk-stem.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon wat meer Belinda Mentol roken.
Beetje hees is wel aantrekkelijk heur.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Ripley het volgende:
Ik betwijfel of er veel mannen kicken op een henk-stem.
NIET?quote:En ik rook niet btw
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje hees is wel aantrekkelijk heur..
[..]
NIET?.
Hm, apart.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef Ripley het volgende:
NeeEn als ik dat vertel is de reactie meestal "Niet? Ik vind het echt bij jou passen!"
Hoe ik dat moet opvatten weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |