tja, vrouwen en techniek......quote:Op zondag 6 mei 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb dus ook gefilmd...alleen heb ik het per ongeluk gewist...![]()
![]()
FIRST HALF: In The Flesh, Mother, Set The Controls For the Heart Of The Sun, Shine On You Crazy Diamond, Have A Cigar, Wish You Were Here, Southampton Dock, The Fletcher Memorial Home, Perfect Sense parts 1 and 2, Leaving Beirut, Sheep.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik stond helemaal voorin in het midden![]()
Echt zo fucking geweldig!!
Weet iemand nog de complete setlist uit z'n hoofd
Leuk!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[[url=http://i4.photobucket.com/albums/y149/thesilentenigma/th_05052007010.jpg]afbeelding][/URL]
ik zou het roger en zijn stem niet aan willen doen het volle concert zonder pauze te spelenquote:Op zondag 6 mei 2007 13:12 schreef Twista101 het volgende:
Mooi concert. Eerste keer dat ik hem zag, hopelijk niet de laatste keer.
Dat nieuwe nummer van hem vond ik ook wel tof. Jammer van de pauze alleen
Dan kun jij al 20 jaar niet meer naar een concert van PF of Waters, want je weet altíjd wel ongeveer wat er komt.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:17 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Jeetje wat een vreselijk voorspelbare setlist zeg...toch geen spijt dat ik niet gegaan ben, maar tof dat jullie het zo mooi vonden.
Catering is idd wat flauw, tis geen restaurant! Maar wat de setlist betreft; die blijft gewoon in mijn optiek alles behalve verrassend. En dat vind ik gewoon wat jammer.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat een gezeik over de catering en over een voorspelbare setlist zeg
Tering
Laatste keer rogers was in (kijkt op zijn t-shirt dat ie toevallig aan heeft) 2002. En vanaf die tijd heeft hij weinig verandert in de hele opzet. Hij begint altijd met In the flesh en speelt steeds weer dezelfde nummers, terwijl hij zoveel pracht dingen heeft geschreven. Speelt mij te zeer op safe.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kun jij al 20 jaar niet meer naar een concert van PF of Waters, want je weet altíjd wel ongeveer wat er komt.
Toch zitten er ook altijd wel een paar verrassingen in.
Of bedoel je dat het voorspelbaar is omdat hij de hele tour hetzelfde speelt?
nou tussen de in th e fles tour en de huidige tour zit nog wel een verschilquote:Op zondag 6 mei 2007 13:24 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Laatste keer rogers was in (kijkt op zijn t-shirt dat ie toevallig aan heeft) 2002. En vanaf die tijd heeft hij weinig verandert in de hele opzet. Hij begint altijd met In the flesh en speelt steeds weer dezelfde nummers, terwijl hij zoveel pracht dingen heeft geschreven. Speelt mij te zeer op safe.
Dat het goed is mag niet over getwijfeld worden inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2007 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou tussen de in th e fles tour en de huidige tour zit nog wel een verschil
minder amused nummers bijvoorbeeld, ook geen dogs![]()
maar ja wel veel dezelfde, erg goede, muziek
35000 dacht ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand enig idee hoeveel mensen erin er waren?
eens. ik heb deze keer ook overgeslagen. ik ga pas weer als hij met een nieuw album komt.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:24 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Laatste keer rogers was in (kijkt op zijn t-shirt dat ie toevallig aan heeft) 2002. En vanaf die tijd heeft hij weinig verandert in de hele opzet. Hij begint altijd met In the flesh en speelt steeds weer dezelfde nummers, terwijl hij zoveel pracht dingen heeft geschreven. Speelt mij te zeer op safe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |