Bij Deense Doggen ligt dat helaas net ietsje anders.quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, die was nog maar op de helft van zn leven
Nee, hij wordt gecremeerd in Den Haag.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:12 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Heel veel sterkte, laat je hem begraven ?
Sterktequote:Op woensdag 17 januari 2007 04:48 schreef Robin2130 het volgende:
Mijn hond is vannacht om 00:32 uur overleden door een spontane hartaanval.![]()
Het is een Deense Dog en ik was altijd beste maatjes met hem.
Ik heb er nu aardig wat verdriet van, maar het doet me goed dat hij niet onnodig veel pijn heeft geleden.
Het is dit jaar (Juli) 3 jaar geleden dat ikquote:Het is nu ook flink wennen zonder hond in huis, erg stil enzo
Pup (Deense Dog)
1 augustus 2000-17 januari 2007.
Dat heb ik ook gedaan.... individueel.quote:
Gelul! Onze hond is op oudjaarsdag ingeslapen en wel in Rotterdam gecremeerd. Je kan daar gewoon kiezen voor aparte of gezamelijke crematie. Je kan er zelf ook bij zijn als je dat wilt en ook daar nog afscheid gaan nemen vlak voor het cremeren. En je kan ook gebeld worden vlak voor de crematie dat je weet dat je huisdier op dat moment gecremeerd wordt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:59 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
niet zoals in Rotterdam op een stapel geflikkerd en dan verbrand worden.
Jep... Ik heb zelfs een rondleiding gehad (Roermond)quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef Swingding het volgende:
[..]
Gelul! Onze hond is op oudjaarsdag ingeslapen en wel in Rotterdam gecremeerd. Je kan daar gewoon kiezen voor aparte of gezamelijke crematie. Je kan er zelf ook bij zijn als je dat wilt en ook daar nog afscheid gaan nemen vlak voor het cremeren. En je kan ook gebeld worden vlak voor de crematie dat je weet dat je huisdier op dat moment gecremeerd wordt.
Dus opties zat daar. Geen een is te gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |