quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:25 schreef Wireless het volgende:
[..]
Die had tenminste nog respect voor Pipi!![]()
waarom die namen op je caps ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen ze Bart nog uit bed schoppen ?
[afbeelding]
volgens mij heeft de drank zn geheugen over sixth sense verdoezeldquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
NL: "I see people in my hands" ?????
vind het zo triets op de streamsquote:
Nou en daar zit dan wel wat in want die Huub die ziet er echt lijkbleek uit latelyquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef s0k het volgende:
[..]
volgens mij heeft de drank zn geheugen over sixth sense verdoezeld
'i see dead people'
verander nou je avatar isquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef s0k het volgende:
[..]
'i see dead people'
Ja, t heeft ook wel iets triests om te zien hoe NL (en ook een beetje Huub) weer bezopen wordt....quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vind het zo triets op de streams
Liefquote:En heb je in mn msn gezet
hij is zijn wratten aan het tellen !!quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat doet Brian hier, klagen tegen Nena over het eelt op zijn handen![]()
Heeft nasty dat niet bijgewerkt dan ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat doet Brian hier, klagen tegen Nena over het eelt op zijn handen![]()
dezequote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef s0k het volgende:
[..]
'i see dead people'
Ik denk dat de server een beetje overbelast is, en ze de boel ff moeten ontstoppen (de IT-ers hier)quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Waar heeft Fok! last van ?
Of zijn ze weer met de statistieken bezig ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |