quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En daar gaat nog een fles wijn open.
Hij heeft een hele behoorlijke klap te verwerken ja, een klap van de molenwiek toen ie 2 was. (om precies te zijn)quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:58 schreef Wireless het volgende:
[..]
Eej, hij heeft een behoorllijke klap te verwerken... minst populair!
heb d'r niet eens gemist eigenlijk. brian en nena lullen opzich ook weinig. nena had alleen wat input over paddo's.quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia zegt trouwens amper een woord, die zal morgen wel KAPOT moe zijn
Grappig, die vergelijking gaf ik ook een week of wat terug...gelijkenis is treffendquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:17 schreef snetje het volgende:
ik weet nu eindelijk waar nena mij aan doet denken !
[afbeelding]
niet zo zeer het karakter ...maar die lange voortanden ...![]()
Alleen Pipi Langkous zou zich niet laten misbruiken door een geile antilliaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grappig, die vergelijking gaf ik ook een week of wat terug...gelijkenis is treffend![]()
yep ...hij heeft het eerste excuus van nattenel al binnen !! ....NL geeft nu aan dat het zijn bedoeling niet was om huub zijn achternaam te noemen .....tja hij werd getriggerd geeft hij nu toe ....quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:18 schreef Mika25 het volgende:
En al weer een fles open..![]()
Ik begin me af te vragen of Huub ze dronken probeert te voeren![]()
De Pippi van nu waarschijnlijk wel want Tommy was ook niet bepaald je van hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:20 schreef Wireless het volgende:
[..]
Alleen Pipi Langkous zou zich niet laten misbruiken door een geile antilliaan.
iedereen die pipi kent weet wat pipi gedaan zou hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:20 schreef Wireless het volgende:
[..]
Alleen Pipi Langkous zou zich niet laten misbruiken door een geile antilliaan.
Die had tenminste nog respect voor Pipi!quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De Pippi van nu waarschijnlijk wel want Tommy was ook niet bepaald je van het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |