Komt door de stroming in de jacuzzi, daardoor dempt het overige geluid, was bij BB5 ook zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er mis met het geluid ?
De man is zo duur dat hij niet eens in eoa programma laatst wilde zeggen wat zijn prijs is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
3e zak chips voor Natasia?!![]()
Zal Carlos leuk vinden als 1 van z'n clienten kilo's erbij krijgt ipv kwijtraakt terwijl hij de personal (en overbetaalde) trainer is...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
Nel is LAZERUS
Hij kan niet eens meer stil rechtop zitten
Er ligt een zender op de rand van het bad en de pomp staat aan, dat geeft een forse bromquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er mis met het geluid ?
Heb je gelezen hoe IkWeetNiets het saoto soep recept van Natasia heeft gedecodeerd? We hadden geen van allen door dat het een brief aan Wilgo in code was .... ik heb me rotgelachen toen ik het lasquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
als jij op deze manier het recept van de soato soep van natasia kunt vertalen en plaatsen hier op fok dan hebben we eindelijk weer een leuk nieuw kerstmis recept !!! en kunnen we die ouwe bezopen eend eindelijk weer eens weggooien![]()
Was ze maar een aapquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef s0k het volgende:
ieuw, .NL kuste een aap?
Mee eens ... het was voorspelbaar dat het dieet in dit tempo niet vol te houden was. Ik dieet zelf nogal eens en ik vond het knap dat ze het volhield terwijl er zoveel lekker eten langskwamquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is verstandiger dan in 3 maanden, en daarna terugvallen.
Wel logisch dat het gebeurt hoor, want eerlijk is eerlijk, ze heeft hard en gedisciplineerd getraind, en van alle bewoners is ze het meest serieus met doelen bezig.
Waarschijnlijk zit ie aan eoa medicijnen waardoor de alcohol extra snel zijn werk doet bij de man...niet normaal hoe snel hij gaat lallen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:53 schreef Missy_1974 het volgende:
NL is echt stront lazerus, dit vind ik echt niet normaal redactie, als hij mag drinken is hij dronken, te erg voor woorden
Precies fucking kleuterquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:53 schreef Missy_1974 het volgende:
NL is echt stront lazerus, dit vind ik echt niet normaal redactie, als hij mag drinken is hij dronken, te erg voor woorden
Hij is gewoon niet gek, je gaat niet je prijzen roepen als je zometeen door dgk veel meer kan verdienen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De man is zo duur dat hij niet eens in eoa programma laatst wilde zeggen wat zijn prijs is...
Beetje vaag zoiets...
Zou hij zijn prijsjes maken afhankelijk vd rijkdom van zijn cliënt ofzo?
Echt debiel gewoon om het niet te willen noemen want op de sportscholen liggen toch ook altijd lijsten met alle tarieven...
Nah, was een "chip swapping action"quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:51 schreef avonne het volgende:
DAMNte laat met cappen
Nel trok Nasty naar zich toe.
Zijn hand voor haar borst (raakte haar niet aan, maar leek zo)
Natasia maakt dat ze weg komt, maar zegt wel schalks "You sexy dude...!"
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:56 schreef Lieve het volgende:
Nee, het MOET echt aan Carlos liggen hoor! Slechte keuze geweest van Talpa, die neptrainer.
* het KAN toch niet aan Nastasia liggen? Die Chips, die M&M's? Die er in haar huis voor haar zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |