Carlos heeft haar schema al errug aangepast ... ze heeft nu ZES maanden om die tien kilo af te vallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er dreigt een jojo-effect.
Veel afvallen in korte tijd, en dan weer terugvallen en aankomen.
Carlo kan het beste haar schema iets minder zwaar maken, en haar stimuleren door te gaan.
En eventueel een diëitist erbij.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nathanael tegen Nena ...
mwaar sommige dingen zitten iwn de krachtighweid van je statements ....en verder wordt ie weer onverstaanbaar.
Yep, bezopen
De rekening moet toch nog betaald worden???quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
Ik heb vandaag niet veel streams gekeken, maar als ik keek zag ik Natasia vreten. Gaat lekker met d'r dieet!
Als ik Carlos was, zou ik weigeren haar nog te begeleiden.
Allemaal op een kratje voor aan de straat en iedereen is maatjesquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zei ook nog heel lief : pas op dat je niet valt ! .....zie je wel ! ze mag hem wel !!! ...wat alcohol al niet doet met dat soort personen![]()
![]()
![]()
Dat is verstandiger dan in 3 maanden, en daarna terugvallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Carlos heeft haar schema al errug aangepast ... ze heeft nu ZES maanden om die tien kilo af te vallen.
als jij op deze manier het recept van de soato soep van natasia kunt vertalen en plaatsen hier op fok dan hebben we eindelijk weer een leuk nieuw kerstmis recept !!! en kunnen we die ouwe bezopen eend eindelijk weer eens weggooienquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nathanael tegen Nena ...
mwaar sommige dingen zitten iwn de krachtighweid van je statements ....en verder wordt ie weer onverstaanbaar.
Yep, bezopen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is verstandiger dan in 3 maanden, en daarna terugvallen.
Wel logisch dat het gebeurt hoor, want eerlijk is eerlijk, ze heeft hard en gedisciplineerd getraind, en van alle bewoners is ze het meest serieus met doelen bezig.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Die bult is goed te zien bij Huub.
Als ze nu naar bed gaan, blijft het leuk.
Anders gaat er misschien wel iets escaleren.![]()
Opmerkelijk ja, viel me ook op ! Komt nog goed.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Nel "Huub, ik vind je een heel aardige gozer .... maar drink geen bier in bad"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |