Eigenlijk kun je er geen 1 overslaan, ze zijn allemaal toch weer anders...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:30 schreef Hartendame het volgende:
Wat een vette foto's! Ik ga in mei/juni naar Yucatan, en dan vooral om de overblijfselen van de Maya cultuur te bewonderen. ik begrijp dat we chitzen itza, Tulum, Koba en Ek Balam niet over moeten slaan. Nog meer tips?
Hoe erg is de orkaandreiging in deze maanden?
Op de 1 of andere manier heb ik helemaal nergens last van gehad, en heb toch weleens wat gegeten waarvan ik dacht/vermoedde dat het met kraanwater was gespoeld.quote:
En toch spreek ik uit ervaring als ik zeg, dat kraanwater drinken op je hotel kamer, geen goed idee is.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier heb ik helemaal nergens last van gehad, en heb toch weleens wat gegeten waarvan ik dacht/vermoedde dat het met kraanwater was gespoeld.
Daar staat me nog iets van bij inddquote:Op maandag 28 januari 2008 19:13 schreef RodenCity het volgende:
[..]
En toch spreek ik uit ervaring als ik zeg, dat kraanwater drinken op je hotel kamer, geen goed idee is.
Met Arke zou ik zeggen doen. Met MartinAir twijfel ik, al heb ik daar zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:54 schreef Montelly het volgende:
Is het aan te raden om voor 49 euro extra comforclass te vliegen??.Wij vliegen nu met martin air.
Ok thx voor de info. Wat betreft timeshares is het zeker geen goed plan heb me nu goed laten informeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:56 schreef Vogue het volgende:......
Over de veiligheid in Mexico zou ik me niet echt zorgen maken. Ligt er een beetje aan waar je heen gaat dat wel. Ik ben nu zelf 4x in Mexico geweest in verschillende delen van het land, en me nooit echt onveilig gevoeld. Je moet je natuurlijk wel een beetje normaal gedragen en niet "De tourist" spelen. Ik ben ook 3 keer in Mexico-stad geweest en daar me echt geen moment onveilig gevoeld. SUPER-stad trouwens!!!! Ook in Chiapas voelde ik me niet onveilig ofzo, terwijl dat bekend staat als meest rumoerige staat. De enige plek die je het best kan mijden is Tijuana. Daar zijn nogal wat drugs-oorlogen aan de gang op het moment.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:17 schreef JedaiNait het volgende:
Mijn vriendin hadden eerst het plan om naar Guatemala te gaan, maar lezen steeds meer negatieve verhalen over veiligheid (gewapende overvallen, verkrachtingen, politie begeleiding noodzakelijk bij het bezoeken van ruines etc.). Daarom dachten ik dat Mexico wellicht een goed alternatief was. Zeker als ik de fotos in dit topic zie!
Hoe zit het met veiligheid in Mexico? Overigens snappen we dat Mexico minder veilig zal zijn dan Nederland. Afgelopen jaar zijn we naar Peru geweest en daar is het ook minder veilig dan hier, maar we krijgen het idee dat we ons in Guatamala niet op ons gemak zullen voelen...
Ten tweede, we willen gaan rondreizen. Ongeveer twee maanden, waarvan ongeveer de helft taalcursus. Is dit in Mexico een beetje te doen met een budget van maximaal ¤3000 pp of wordt dit erg lastig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |