Direct na het posten eens gaan uitvissen of ze inderdaad een zusje van Iwana Chronis is (wisten jullie natuurlijk allang) en nu wetend dat ze dus een dochter van Adriënne Kleiweg is, bedenk ik me dat het gebrek aan acteertalent waarschijnlijk gewoon genetisch bepaald is. Want wat vond ik haar moeder toch altijd irritant acteren zeg! Veel te lief vond ik altijd. Zeker in Goudkust, bahquote:
Die moeder kan al helemaal niet acteren... en wat is ze eigenlijk, een bijzettafel die Eva in de keuken aan't controleren is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Direct na het posten eens gaan uitvissen of ze inderdaad een zusje van Iwana Chronis is (wisten jullie natuurlijk allang) en nu wetend dat ze dus een dochter van Adriënne Kleiweg is, bedenk ik me dat het gebrek aan acteertalent waarschijnlijk gewoon genetisch bepaald is. Want wat vond ik haar moeder toch altijd irritant acteren zeg! Veel te lief vond ik altijd. Zeker in Goudkust, bah![]()
Sarah zat als baby zijnde al in een clip van Kinderen voor Kinderen lees ik net, dus het is zo'n beetje met de paplepel ingegoten (of afgedwongen), dat zingen/acteren.
Toen haar zus in ONM acteerde keek ik overigens nog niet. Hoe deed die het?
Eensch!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Die moeder kan al helemaal niet acteren... en wat is ze eigenlijk, een bijzettafel die Eva in de keuken aan't controleren is?
Ja, dat weet ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Eensch!
Al had ik het wel over de moeder van Sarah en niet de moeder van Eva (snappu?) Qua looks en manier van acteren zouden de ONM-actrices ook wel echt moeder en dochter kunnen zijn.
Ik miste het nummer 'Like A Virgin' van Madonna. (voor Sam dan hehquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:21 schreef pberends het volgende:
Wie is dat dode schaap in Sam's bed?
Die Sam vind ik maar een camper, met z'n kettinkje en te kleine boxershortquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik miste het nummer 'Like A Virgin' van Madonna. (voor Sam dan heh)
Jongen, meisje, vlieger... waarom nou niet die auto?!![]()
Dan heb je niet goed opgelet, want de nieuwe eigenaar van het Pakhuis had de leiding laten afsluiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:03 schreef pberends het volgende:
Wat was de oorzaak van geen water dan? Laten ze ook even achterwege...
Ja, dat weet ik, maar dat dachten ze toch? Maar of het ook zo echt was weet de kijker nog steeds niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 05:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, want de nieuwe eigenaar van het Pakhuis had de leiding laten afsluiten.
Ze heeft een klap stroom gekregen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:01 schreef pberends het volgende:
Waarom begint ONM verdomme te vroeg?? Wat is er met die doos van een Eva gebeurd?
Ghee, wat een spannend verhaallijn!quote:
Oh die is aan de power blijven plakken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:01 schreef pberends het volgende:
Waarom begint ONM verdomme te vroeg?? Wat is er met die doos van een Eva gebeurd?
Oh, en nu gaat ze heel leuk vertellenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:04 schreef pberends het volgende:
Esmee, giet er een paar wijntjes in... leuke vakantie zo.
Ze kan leuker vertellen dan dat haar zus kan huilen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:10 schreef pberends het volgende:
Oh, en nu gaat ze heel leuk vertellen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze kan leuker vertellen dan dat haar zus kan huilen.
Mag ze dan eerst ff bij mij langskomen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Eva, boring fuck doos, ga dood!
Van mij part stop je der in je kelder. Waardeloos personage en actrice!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mag ze dan eerst ff bij mij langskomen?
Mag ik dr zo nu en dan ook nemen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Van mij part stop je der in je kelder. Waardeloos personage en actrice!
Tis erg spannend inderdaad... wat kan het de kijker nou rotten of Sam er teleurgesteld door is of nietquote:
Dat moet je aan haar vragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mag ik dr zo nu en dan ook nemen?
nou die moeder vind ik persoonlijk echt 10 keer ergerquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Eva, boring fuck doos, ga dood!
Met de exit van Eva heb je ook geen last meer van haar moeder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:53 schreef eefj het volgende:
nou die moeder vind ik persoonlijk echt 10 keer erger![]()
Toe maar, nu ook al dode vogeltjes op de voorpagina.quote:VIRUS
Een besmettelijk virus houdt ONM in zijn verstikkende greep. Iedere acteur wordt langzaam maar zeker geveld. Er is echter een remedie: geef het door aan je collega's!
bron
Mooi, sinds Leonore is hij saai.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard: Aram van de Rest moet weg!
Auw m'n oren!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:06 schreef pberends het volgende:
Wat heeft Kyra eigenlijk een vreselijke stem.
Iemand het hoe en wat gehoord????quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard: Aram van de Rest moet weg!
De schrijvers weten wel hoe ze ONM moeten ontdoen van elke vorm van spanning.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:23 schreef pberends het volgende:
ONM is ook niet erg spannend op het moment...
Esmee die niet mag weten van de relatie van Imaani en Junior... (boeiend!)
en het Kampstra gezeik is nu ook opgelost... (boeiend!).
Heb het gemist. Nou moet ik niet vergeten vanavond te kijken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Iemand het hoe en wat gehoord????![]()
Tis te hopen dat Marnix wat vuur op het olie gooit, tis echt aan het inzakken...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De schrijvers weten wel hoe ze ONM moeten ontdoen van elke vorm van spanning.
Tijd voor een frikandellenfeestje!![]()
Ja, het pakhuis is hot op het moment.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 05:41 schreef Greetings het volgende:
Ben wel benieuwd wat Junior nog met Imani gaat uitspoken.....
Trouwens, dat tussenstukje met die hond op de motor zag ik gisteren al voor de 3e keer langskomen. Wel erg cheap.....
En Elif doet al een hele week niks anders dan in haar badjas rondlopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |