abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:58:11 #201
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_45490287
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:56 schreef Jivis het volgende:
Bij dat gesprek dat Dick en Menno hadden aan die tafel hoorde ik overigens heel vreemde achtergrondmuziek. Net of er vertraagd en achterstevoren iets werd gezegd ofzo. Is dat iemand anders ook opgevallen, of ben ik gek .
dat gesprek was sowieso erg vaag ja!
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:58:24 #202
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45490297
quote:
Bij dat gesprek dat Dick en Menno hadden aan die tafel hoorde ik overigens heel vreemde achtergrondmuziek. Net of er vertraagd en achterstevoren iets werd gezegd ofzo. Is dat iemand anders ook opgevallen, of ben ik gek .
Je draait door
Jawel, je keek.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:00:07 #203
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_45490366
quote:
Hadden the Beatles dat ook niet
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_45490415
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:00 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Paul is dead... (érg toepasselijk wel)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:01:19 #205
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45490416
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef DaMart het volgende:
Is er ooit een memorabele molactie in Melbourne geweest? Mijn mol Nadja had namelijk een T-shirt aan met de tekst 'I love Melbourne'.
De enige series die in Australie zijn geweest zijn serie 5 met Yvon Jaspers maar die waren niet Melbourne geweest. Alleen de 1e serie met Deborah die geheel in Australië was geweest zou daar opgenomen zijn.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:03:22 #206
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45490507
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

dat klinkt heel erg aannemelijk ja !

maar wat deed paul in de eerste 2 afleveringen?
er viel me nog wat op over Paul.
tijdens het tekenen van de kaart leek hij heel goed maaar bij Dick kwamen ze er pas achter dat hij eigenlijk veel verder was en al voorbij de toren was.
Paul is ervaren ralleyrijder, weet dus alles van kaarten en navigeren en had toch echt moeten kunnen inschatten bij het tekenen van de kaart dat deze qua schaal absoluut niet klopte. maar hij zei er niets over.
verder: hij had al twee boekjes. waarom de derde jatten als er mensen bij zitten? had gewacht tot de 'hondewacht' dat de rest sliep en je met maar één persoon wakker was. dan ff naar toilet en je kan het heel makkelijk jatten...
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:07:27 #207
132411 Mr_Booze
pi_45490677
Aflevering 3, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Derde dagboek-bijdrage van de Mol

Zag je de verbazing op de gezichten toen bleek dat er halverwege al een test en executie zou plaatsvinden? En al helemaal mooi vond ik de ontsteltenis toen bleek dat het een individuele uitslag zou zijn. Die onwetendheid die de twijfel doet toeslaan, maakt mij blij. Ik krijg er een machtig gevoel van.

En de treinopdracht was een makkie. Een mol voelt zich goed in de nacht. Iedereen is moe, geïrriteerd en wil naar bed. Welk station heet er nu ‘tempel’? Maar ja, het is niet mijn taak om hen daar op te wijzen, dacht ik zo.

En dan was er nog het stelen van de molboekjes. Zal ik je eens wat denkmateriaal geven? Is die opdracht nu gelukt of niet?
Is Paul nu een afvaller? Is Paul voorgoed uit het spel? Of komt hij terug?
Misschien heeft de mol het spel wel even verlaten. Gewoon om even nog meer twijfel te zaaien…

donderdag 18 januari 2007 @ 22:08:57 #208
132411 Mr_Booze
pi_45490751
Als Paul de mol is schrijft hij in de 3e persoon.

Het valt me ook op dat Paul er geen geheim van maakte aan ons kijkers dat hij helemaal op Menno zit terwijl hij als hij met Inge praat en net op het moment dat hij gaat zeggen op wie hij zit dat het beeld weg gaat naar de trein met geluid.

[ Bericht 51% gewijzigd door Mr_Booze op 18-01-2007 22:15:14 ]
pi_45490978
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Mr_Booze het volgende:
DAGBOEK VAN DE MOL

Zag je de verbazing op de gezichten toen bleek dat er halverwege al een test en executie zou plaatsvinden? En al helemaal mooi vond ik de ontsteltenis toen bleek dat het een individuele uitslag zou zijn. Die onwetendheid die de twijfel doet toeslaan, maakt mij blij. Ik krijg er een machtig gevoel van.

En de treinopdracht was een makkie. Een mol voelt zich goed in de nacht. Iedereen is moe, geïrriteerd en wil naar bed. Welk station heet er nu ‘tempel’? Maar ja, het is niet mijn taak om hen daar op te wijzen, dacht ik zo.

En dan was er nog het stelen van de molboekjes. Zal ik je eens wat denkmateriaal geven? Is die opdracht nu gelukt of niet?
Misschien heeft de mol het spel wel even verlaten. Gewoon om even nog meer twijfel te zaaien…

Dit kan volgens mij goed op Menno slaan!

Die executietest kan fake zijn.
Paul had op Menno gestemd en kreeg een rood scherm (Menno zou de mol dus niet kunnen zijn...)
De mol heeft het spel dan als het ware even verlaten (de verdenking is weg).

Wel een beetje vergezocht maar ik blijf voorlopig bij Menno
pi_45491048
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:00 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Nou, de reden dat ik dit zeg is omdat ze in vorige series ook altijd van die onvindbare hints (zoals dus de naam verwerken in achtergrondmuziek) stopten.
Amen.
pi_45491078
quote:
DAGBOEK VAN DE MOL

Menno sneerde naar Renate en Inge dat je geen station opschreef met het woord tempel erin ofzo
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:17:00 #212
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45491104
quote:
DAGBOEK VAN DE MOL

of is de opdracht mislukt omdat hij ze niet gestolen heeft maar gevraagd? en verdwijnt hij volgende week alsnog?
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:17:59 #213
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45491141
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef Mr_Booze het volgende:
Als Paul de mol is schrijft hij in de 3e persoon.

Het valt me ook op dat Paul er geen geheim van maakte aan ons kijkers dat hij helemaal op Menno zit terwijl hij als hij met Inge praat en net op het moment dat hij gaat zeggen op wie hij zit dat het beeld weg gaat naar de trein met geluid.
dus misschien toch tegen Inge een andere naam genoemd????
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:19:46 #214
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45491208
DAGBOEK VAN DE MOL

---
dat wijst niet op Alex of Renate, want zij kwamen met de naam
pi_45491224
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nou, de reden dat ik dit zeg is omdat ze in vorige series ook altijd van die onvindbare hints (zoals dus de naam verwerken in achtergrondmuziek) stopten.
Wat mij ook opvalt is die vingerafdruk die in het begin van de aflevering 'gescreend' wordt.
Het is net of daar een beeltenis, iemands hoofd, in is verwerkt.

Het gaat voor mij alleen te snel om dat goed te kunnen zien
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:21:47 #216
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45491291
toch nog iets over de tempelopdracht: wie o wie verzint dat je gelijk rechtdoor, en dus de kortste route neemt. ik zou gelijk al links of rechts gegaan zijn. gelijk rechtdoor is een te gemakkelijke en teveel voor de hand liggende keuze. wie zei tegen Eva dat ze rechtdoor moest gaan?
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:21:55 #217
132411 Mr_Booze
pi_45491295
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:17 schreef evert het volgende:

[..]

dus misschien toch tegen Inge een andere naam genoemd????
Daar zit ik nu zo over te twijfelen tegen Inge moet hij wel een andere naam hebben gezegd want anders hadden ze het gewoon laten zien.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:44:29 #218
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_45492177
Ik sluit me aan bij de mensen hierboven die denken dat Inge de Mol is.

Vorige week was zij degene die 'iedereen wel even zou overtuigen' om te gaan abseilen, terwijl de rest er al van overtuigd was dat dat niet zou lukken.
Vandaag was onduidelijk waarom ze uit het tempelspel lag, want ze was niet tot stoppen gemaand. En ze geeft haar boekje zonder problemen aan Paul.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:45:59 #219
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45492225
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef Jane het volgende:
Ik sluit me aan bij de mensen hierboven die denken dat Inge de Mol is.

Vorige week was zij degene die 'iedereen wel even zou overtuigen' om te gaan abseilen, terwijl de rest er al van overtuigd was dat dat niet zou lukken.
Vandaag was onduidelijk waarom ze uit het tempelspel lag, want ze was niet tot stoppen gemaand. En ze geeft haar boekje zonder problemen aan Paul.
Ze kon niet verder in het tempelspel
Jawel, je keek.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:51:01 #220
132411 Mr_Booze
pi_45492415
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef jna het volgende:

[..]

Ze kon niet verder in het tempelspel
Maar dan kan ook komen omdat Renate niet goed beschreef.

Nog iets gevonden over Menno

Hint 13,
Waarom zegt Menno tegen Karel dat hij de naam van het eerste station nooit heeft gezien?

Terwijl bij het commentaar toen het gebeurde beweerde hij het zo goed te weten.
pi_45492639
het is erg lastig!! voor mij kunnen inge, renate en menno de mol zijn maar weet het echt niet
pi_45492923
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat hadden ze voornamelijk in de eerste paar seizoenen. De laatste jaren zitten er niet meer van zulke hinst in. De laatste jaren is hooguit met andere kleur molboekje, vlieger met mol erop enz. Niet meer met omgedraaide geluidfragmenten.
A mind with a heart of it's own
pi_45492992
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef Quispi het volgende:

[..]

Wat mij ook opvalt is die vingerafdruk die in het begin van de aflevering 'gescreend' wordt.
Het is net of daar een beeltenis, iemands hoofd, in is verwerkt.

Het gaat voor mij alleen te snel om dat goed te kunnen zien
In het allereerste seizoen zat er een hint in dat logo. Als je het logo omdraait dan zie je het woord "tip" geschreven. Geen idee wat je er verder mee moest doen, maar dit seizoen zal er geen hint meer inzitten denk ik.
pi_45493036
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef Jane het volgende:

Vandaag was onduidelijk waarom ze uit het tempelspel lag, want ze was niet tot stoppen gemaand.
Ik denk dat er een regel was dat ze niet meer om mochten draaien als ze eenmaal een besluit hadden genomen. Alleen is de beschrijving van de spellen er de laatste jaren niet beter op geworden.
pi_45493101
Ik blijf bij Inge.. totdat ze eruit vliegt iig
Dit jaar heb ik voor t eerst echt mol-oogkleppen op, puur afgaand op m'n 'gevoel'.
Nouja, vorig jaar had ik dat vanaf afl 1 ook met Milouscka, maar dat was ook volkomen terecht..

Wat me overigens 'opvalt' met inge is dat ik r bij voorbaat (en volgens mij wel meer mensen) een voordehandliggend mol-type vond omdat ze nou eenmaal bekend staat om haar bitch-rol in GTST.. na aflevering 1 was dat gevoel echter totaal weg, niets bevestigde of versterkte dat 'zij is martine, dus zij is slecht, dus zij is de mol'-gevoel.. als kandidaat zou ze dat volgens mij heel sterk en bewust neer kunnen zetten als ze zichzelf verdacht zou willen maken...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')