Op teletekst ziet het er inderdaad goed uit. Nu maar hopen dat ze zich daaraan houden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op teletekst staat ook dat WIDM gewoon om half 9 begint.
Vorige week 1.017.000 kijkers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk?
Het was 'Dat was' als eerste woorden. Dus helaas...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:37 schreef Mvnl het volgende:
Even opletten of karels tekst met een A begint
(eerste week begon ie met een E en 2e met een V.. zoou een érg doorzichtige hint kunnen worden dus)
nee dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:37 schreef Mvnl het volgende:
Even opletten of karels tekst met een A begint
(eerste week begon ie met een E en 2e met een V.. zoou een érg doorzichtige hint kunnen worden dus)
Had t geloof ik 'helazer' gevonden als t wel een A was.. én omdat t de spanning er nogal af zou halen, én omdat Inge mijn mol is..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was 'Dat was' als eerste woorden. Dus helaas...
ik wilde dus net zeggen nadja is het niet want dat is TE obvious!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Taurus het volgende:
Jezus zeg, als die Nadja ´t is is ´t wel héél obvious!!![]()
ja die beelden zie je heel af en toe en dragen idd niks bij aan het spel. dat zijn beelden van die camera op de helm. vaagquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
Voor mijn gevoel zit er een hint in die groene camerabeelden. Die dragen niks bij aan de opdracht toch?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:02 schreef Suuz_ het volgende:
echt een schitterende locatie btw!!!
Natuurlijk wel, Nadja. Alleen heeft het niet veel uitgehaald, maar aangezien ze de vorige keren ook al zo raar bezig was vrees ik dat zij gewoon de mol is zonder goede tactiek.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen mollenstreek gezien eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |