ooooooh overloper !!!!quote:
Eh, ja, welke 07:00 is dat? GMT? Central? Daylight savings? ET? Zulu?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nog niet eens vertrokken hiervandaan...
Maar ik vertrek nu!
E.T.A. 07:00 uur !!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
vanaf de grens met het geplunderde en verwoeste KLB bedoel je
[afbeelding]
succes en dat meen ik vanuit de grond van mijn hartquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al bezig met de wederopbouwIk heb al een slotgracht en een peleton KLB-sukkers die zichzelf voor mij op gaan opofferen
![]()
begin dan eens bij je zelfquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al bezig met de wederopbouwIk heb al een slotgracht en een peleton KLB-sukkers die zichzelf voor mij op gaan opofferen
![]()
Ik ging zomaar uit van de nederlandse tijd...my god ! Zo'n vergissing kan het verschil uitmaken tussen leven en dood voor een gehele bevolkingsgroep !quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Eh, ja, welke 07:00 is dat? GMT? Central? Daylight savings? ET? Zulu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef yvonne het volgende:
Ik heb medelijden met jullie guys, echt!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedankt. Het lijkt me ook verschrikkelijk om een creatieve uitbarsting te hebben op ONZ. We zouden niet weten wat we er mee aan moeten.
Jullie maken het wel heel spannend !quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
wacht maar... slaap nog een paar uur nu het nog kan...
help!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
wacht maar... slaap nog een paar uur nu het nog kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |