Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga geen speciale gala-outfit kopen om dan te gaan bówlen.
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes..
Verschilt dat veel van para-bowlen?quote:
Je zwarte jurkje met knoopjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een mooi jurkje of pak is toch ook goed? Gewoon netjes..
Ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verschilt dat veel van para-bowlen?
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wiltquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.
Ik heb oprecht geen galakleding. En ik ga het hiervoor ook niet kopen.
Ja, of juist helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wilt
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet hoor, doe gewoon aan wat je wilt
Als jij je daar prettig in voelt, moet je aan wat je wilt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wordt 't m'n pak. Bruin.
Ik heb oprecht geen galakleding. En ik ga het hiervoor ook niet kopen.
Je doet 'm uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:48 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb een gala outfit![]()
Maar ik doe hem niet aan ofzo hoor![]()
Boeiend!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee knul, dat is toch niet netjes, dat is casual.
quote:
Ik zou het eigenlijk best leuk vinden. Ik weet niet, het heeft iets, maar dan moeten we wel echt allemaal netjes gaan. Kersterig leuk en toch netjes ofzoquote:
Whehe ik zie ons echt allemaal al lopen op hakjes en in jurkjes en nette overhemden en een aap op je hoofdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*niet slaan*
Dat was 'afgesproken' toen we het voor het eerst over de meet hadden, we zouden in gala naar de Apenheul gaan
Die je onder pistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehe ik zie ons echt allemaal al lopen op hakjes en in jurkjes en nette overhemden en een aap op je hoofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |