Nee, dat is je klantnummer, niet je polisnummer. Ik gok dan het 3 nummer, BSN is Burger Service Nummer, opvolger van Sofinr.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:40 schreef scrub_nurse het volgende:
relatienummer
BSN kan ook gebruikt worden als polisnummer, heb ik nog een beetje gezeik mee gehad in het ziekenhuis:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is je klantnummer, niet je polisnummer. Ik gok dan het 3 nummer, BSN is Burger Service Nummer, opvolger van Sofinr.
Lijkt mij HEEL stug. PS, ik werk bij een verzekeraar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
maar aangezien hier 3 nummers opstaan gok ik nummer 1: relatienummer..
PS, ik deed polisopruimen bij tussenpersoonquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt mij HEEL stug. PS, ik werk bij een verzekeraar.
Doe normaal zeg, weet je wel hoe eng het is om vreemde mensen op te bellen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
ff bellen met die toko.
Fijn, maar TS zit bij CZ en niet bij PNOquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:45 schreef kingtiger55 het volgende:
Waar vind ik mijn polisnummer?Uw polisnummer treft u aan op uw verzekeringspolis en uw verzekeringspas. Beiden worden u jaarlijks in de maand december toegestuurd.
Bij PNO Ziektekosten is uw polisnummer hetzelfde nummer als uw Burger Service Nummer (BSN). In de loop van 2007 of wellicht pas per 1 januari 2008 wordt het BSN-nummer verplicht ingevoerd als polisnummer voor de Zorgverzekeringswet.
duidelijk genoeg?
TS heeft geluk.. hij kan er ook chatten zo te zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, weet je wel hoe eng het is om vreemde mensen op te bellen?![]()
En dat na ruim anderhalf jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:45 schreef kingtiger55 het volgende:
duidelijk genoeg?
Misschien onverzekerd...quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:27 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
En dat na ruim anderhalf jaar.Zou TS nog bij Dirk werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |