Het komt mij ab-so-luut bekend voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:13 schreef Sitethief het volgende:
documentje
Vanitas, heb jij ook een soortgelijk iets?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Wie?
ik kijk alleen maar naar haar decolleté eigenlijk...![]()
Wat is dat voor documentje?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:13 schreef Sitethief het volgende:
documentje
Vanitas, heb jij ook een soortgelijk iets?
In het Engels is de term break a leg een synoniem voor succes/toi toi toiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:52 schreef Nirak het volgende:
zometeen schaatsen![]()
dus tot op de eerste hulp! (het is 10 jaar geleden ofzo...)
ja het woord kruk zou hier minder gepast zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:13 schreef Faithz het volgende:
nee kan ik alles doen hier![]()
tis goed. ze neemt maar een stoel mee
Misschien ook wel met een nieuwe versie van WordPerfectquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een .DOC
Je kan hem openen met word. (van microsoft) Of met openoffice.
En wel meer denk ik.
Nou enof,quote:Op zondag 21 januari 2007 00:57 schreef Stroekie het volgende:
iedereen druk met een sociaal leven vanavond ?
Uhu,quote:Op zondag 21 januari 2007 01:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo te zien heb jij een nuttige dagbesteding achter de rug![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn sociale leven net gedag gezegt.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:57 schreef Stroekie het volgende:
slaap lekker krullebolquote:Op zondag 21 januari 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb mijn sociale leven net gedag gezegt.
En nu ben ik moe en ga ik slapen![]()
Ik was op dat tijdstip Fingersmith van Sarah Waters aan het uitlezen.... tot half 2, ik kon het niet laten.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:57 schreef Stroekie het volgende:
ik lees nog niet zo snel... ik ben pas bij het stuk waar Maud is aangekomen in het huis van meneer Ibbs en mevr. Sucksby (of zoietsquote:Op zondag 21 januari 2007 09:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik was op dat tijdstip Fingersmith van Sarah Waters aan het uitlezen.... tot half 2, ik kon het niet laten.
Iemand nog Lesbolit tips? Ik heb Nachtwacht nog liggen, maar dat bewaar ik voor de vakantie. En ik moet nog wat erbij voor een week, want met één boek red ik dat natuurlijk n iet..
Sjeumig, daar pas? Oh nee, da's verder dan ik dacht...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik lees nog niet zo snel... ik ben pas bij het stuk waar Maud is aangekomen in het huis van meneer Ibbs en mevr. Sucksby (of zoiets)
Maar was het einde bevredigend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |