Ik zeg nergens een kwaliteitsuser te zijn. Maar ik ben tenminste wel aanwezig!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met jou als voorbeeld zeker?
verkapt-kijk-mij-een-kwaliteits-usert-zijn-user!.
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef NanKing het volgende:daar moet je toch eerst betere argumenten voor vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zeker niet doen als ik er niet benquote:Op zondag 21 januari 2007 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar moet je toch eerst betere argumenten voor vinden![]()
Ach tochquote:Op maandag 22 januari 2007 07:33 schreef maedel het volgende:
[..]
En zeker niet doen als ik er niet ben![]()
Maar, wat een ongeloofelijke spierpijn heb ik nou zeg... En da's niet van het vieren dat het laminaat gelukt is, maar van het leggen zelf. Leggen op z'n nederlands, niet op z'n zuidrandstedelijks.
@Faithz, nog bedankt voor de boekentips!
Een virtuele welquote:Op maandag 22 januari 2007 07:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach toch
zou eenvan mij erop verlichting brengen ?
He lekker.quote:
Ja zo zouden we eigenlijk gewoon elke dag moeten startenquote:Op maandag 22 januari 2007 08:18 schreef Sitethief het volgende:
*huppelt binnen*
*kijkt rond*
*geeft iedereen een knuffel*
quote:Op maandag 22 januari 2007 08:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zo zouden we eigenlijk gewoon elke dag moeten starten![]()
zo da's nog eens een goed begin van een nieuwe werkweekquote:Op maandag 22 januari 2007 08:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]voor jou erbij, dat verdien je wel,
.
Klein projectje op stagequote:
Ja dat klusje moet hier binnen ons bedrijf ook nog doorvoerenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klein projectje op stage
Hi res foto's naar low res pics converten.
Zitten tifjes van 100 mb tussen
Zo word een directory van 1,3 gb opeens 4 mb groot.
Ja, daar heb je dus stagiaires voorquote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat klusje moet hier binnen ons bedrijf ook nog doorvoeren
pasfoto's zijn nu ruim 2 Mb groot en moeten via het WAN verstuurd gaan worden voor het smoelenboek
die hoeven we in elk geval dit niet uit te leggen zoals het met de mensen van afdeling personeelszaken wel heel veel moeite kostte om uit te leggen dat deze bestanden in deze omvang te groot zijn om telkens via het netwerk te versturenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, daar heb je dus stagiaires voor
Nee, als je de juiste stagiaire hebt niet neequote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hoeven we in elk geval dit niet uit te leggen zoals het met de mensen van afdeling personeelszaken wel heel veel moeite kostte om uit te leggen dat deze bestanden in deze omvang te groot zijn om telkens via het netwerk te versturen.
Nou ik zou graag Sitethief als stagiaire hier hebben rondlopenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, als je de juiste stagiaire hebt niet nee
de wat?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat koffiedrinken met Zaagmans ?
of je gaan stierenavond vieren![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik zou graag Sitethief als stagiaire hier hebben rondlopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |