nee maar gewoon 90 minuten langquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moeten we net als bij PSV maar helemaal niet meer zingen.![]()
Hoho, je vergeet de andere 2 klassiekers!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nee maar gewoon 90 minuten lang
oleee oleeee
Oleee oleeee
Oleee oleeee
pff trieste gasten daarzo![]()
Is van de zomer met zijn transfer naar Inter compleet afbetaald. Trainingscampen doen mij nooit echt iets, voor het moraal was het misschien goed dat men gewonnen had, maar ach, het is een oefenwedstrijd (met een b elftal?). Zolang ze er tegen Utrecht maar staan, vind ik alles goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:40 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was met Zlatan naar Juve, die is nu nog niet afbetaald volgens mij.
Dat was voor cultheld Bjornquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en de aller beste!!!
Doelen! Doelen! doelen!.
Blijft stupide klinkenquote:
Je komt met deze spelers ook niet in de buurt van PSV.. je hebt namelijk op elke linie een belangrijke schakel nodig..quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:19 schreef Maarrten87 het volgende:
Op dit ogenblik kan ik echt geen opstelling verzinnen waarmee Ajax maar enigzins in de buurt van PSV kan komen. Het hangt allemaal af van de waan van de dag wie er zou spelen.
Zo stond er ergens: 'Ten Cate passeert vijf basisspelers', dan denk ik, zorg er nou maar eens voor dat er een solide basiselftal komt. Ajax moet uitgaan van een vaste 11 spelers die week in week uit alles willen geven voor Ajax. Voetballers zoals Vermaelen, Maduro, Rosales, Roger en nog een hoop zijn echt niet zo Champions League-waardig.
Juist je zegt het al.. je hebt dus meerdere spelers nodig dan alleen een Sneijder.. of een Stam of een Gabri..quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:24 schreef Maarrten87 het volgende:
Naast Alex, Cocu, en Kluivert zijn ook spelers als Gomes en Simons de mensen die een elftal kunnen aansturen. Bij Ajax moet Gabri/Sneijder of Stam dat doen, maar daar mislukt ook teveel bij.
Wat is daar typisch Ajax aan? Ik vind dat gewoon een professionele instelling.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Stam was er zelf totaal niet blij mee dat ze verloren hadden, hij vond het het dieptepunt van de hele trip..
DAT is de Ajax instelling..
HIj heeft natuurlijk gelijk. Nogmaals; ik zou me schamen als Ajacied met zo'n selectie en zulk gedrag op en naast het veld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Al had ik niet verwacht dat Charisteas zo iets zou zeggen. Maarja we lachen met z'n allen naar 010
En dat zegt een een Feyenoorder?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:45 schreef Siemerink het volgende:
; ik zou me schamen als Ajacied met zo'n selectie en zulk gedrag op en naast het veld.
Uhh nee? Hij kan moeilijk zeggen dat ie Ajax een warmere club vind, na al die hectiek in 010. Dit is gewoon indruk maken op alle kakkerlakjes. Maar zelfs daar zijn jullie te dom voor om dat te snappen.quote:
quote:VI: Newcastle bereidt bod voor op Babel
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International bereidt Newcastle United momenteel een bod voor op Ryan Babel. De jonge spits van Ajax is ook in gesprek met Ajax over contractverlenging. Beide partijen verschillen eigenlijk alleen van mening over de gelimiteerde transfersom die Babel in zijn contract wil laten opnemen.
Dat is een koopjequote:Drie miljoen voor Vanden Borre
Real Betis blijft geïnteresseerd in Anthony Vanden Borre. De nummer achttien uit de Spaanse Primera Division blijft op zoek naar een rechtsachter en aast al langer de 19-jarige Vanden Borre. De club nam contact met Anderlecht en hoopt de speler deze week over te nemen voor drie miljoen euro. In het Constant Van den Stockstadion wil men er echter vijf miljoen euro vangen. [AN]
Ik over de rechtshalfpositie wel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Over de rechtsbackpositie ben ik niet ontevreden.
Shotaquote:Arveladze: 'AZ niet de club van mijn hart'
17/1/2007 13:15
Natuurlijk heeft Shota Arveladze het naar zijn zin in Alkmaar. 'Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat AZ de club van mijn hart is', zegt de Georgische aanvaller in de nieuwe Nummer 14.
'Daar is de periode dat ik hier speel te kort voor', aldus Arveladze, die bezig is aan zijn tweede seizoen in Alkmaar. 'Het is geweldig, maar clubliefde moet groeien. Dat kost tijd.'
'Ik word een beetje moe van spelers die het embleem van hun club kussen zodra ze hebben gescoord. Als de volgende ochtend een andere club belt die honderdduizend euro méér betaalt, zijn ze weg en kussen opeens dáár het logo.'
Zíjn club komt uit in Amsterdam. 'Ik hou nog steeds van Ajax. Bij de andere clubs was ik ook gelukkig, maar in Amsterdam was het erg bijzonder. Jammer dat ik er niet kon terugkeren, maar zo is het leven.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |