Misschien moeten we net als bij PSV maar helemaal niet meer zingen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het werkt net zo goed als de 410 liedjes bij Ajax. Hij staat dik achter
quote:Ten Cate overweegt Anita en Donald naar A-selectie te halen
In Voetbal International laat Ten Cate weten dat hij overweegt om zowel Anita als Donald naar de A-selectie te halen. Naast de 18-jarige Donald maakte ook Anita een uitstekende indruk op de Ajax coach. Omdat Donald zijn studie nog moet afronden, ligt zijn komst naar de A-selectie moeilijker.
quote:Ajax onderhandelt met Heitinga
Voetbal International meldt dat Ajax ook met Heitinga in onderhandeling is over het openbreken en verlengen van zijn contract. De verdediger kan zijn contract verlengen tot 2011.
quote:Babel wacht op Ajax
De zaakwaarnemer van Ryan Babel liet tegenover Sportweek weten dat Ajax nu aan zet is bij de onderhandelingen over contractverlenging van Babel. Indien de partijen er niet uitkomen, kan de spits eind volgend seizoen transfervrij vertrekken. Volgens schattingen zou Babel echter 18 miljoen euro waard zijn bij een langdurig contract.
"We wachten tot we door Ajax worden uitgenodigd voor een volgend gesprek. Ajax heeft ons een voorstel gedaan en wij hebben een tegenvoorstel bij de club neergelegd. De bal ligt in nu dus bij hen."
De spits wil een gelimiteerde transfersom in zijn contract. "De secundaire voorwaarden wegen voor ons zwaarder dan de lengte van het contract en het salaris. Dan mag je zelf invullen waar het wel om gaat."
Alles Ajax.Netwerkquote:'Ajax vraagt 20 miljoen voor Huntelaar'
Het Italiaanse Gazzetta dello Sport meldt dat Roberto Bettega van Juventus in Amsterdam is voor onderhandelingen over een directe transfer van Grygera. De Italianen zouden eveneens willen onderhandelen over een transfer van Huntelaar in de zomer. Volgens de Italiaanse krant zou Ajax 20 miljoen gevraagd hebben voor de spits en zou Juventus vooralsnog niet verder willen gaan dan 14 miljoen euro. Ook het Algemeen Dagblad verwijst naar dat bericht in La Gazzetta.
Dat werkt welquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moeten we net als bij PSV maar helemaal niet meer zingen.![]()
Ik ben altijd benieuwd wat scheringa denkt als hij dit soort dingen leest.quote:
dat loopt scheringa steeds te verkondigen. Steeds trappen tegen Ajax. Zeer irritant. En hij creeert ook een hetze wat zijn eigen 'supporters' weer beinvloed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:04 schreef Lennox het volgende:
Dat stuk over AZ vandaag in de VI is ook weer uber triest. Als AZ CL haalt komen er vast supporters van Ajax hierheen.
Dan ben je gewoon geen supporter, die kan je maar beter kwijt dan rijk zijn.
De reacties op azfanpage.nl (quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
dat loopt scheringa steeds te verkondigen. Steeds trappen tegen Ajax. Zeer irritant. En hij creeert ook een hetze wat zijn eigen 'supporters' weer beinvloed.
Naar naar mannetje. Ik moet 'm niet tegenkomen hier in Alkmaar met mijn auto![]()
Alsof Babel enig benul heeft waar dat over gaat. Die zaakwaarnemer wil natuurlijk wel die gelimiteerde transfersom...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef rompompom het volgende:
Wat is Babel voor ondankbare hond dan dat-ie een gelimiteerde som in z'n contract wil? Gunt hij Ajax geen mooie vergoeding voor alles wat ze voor 'm gedaan hebben?.
Kennen al de spelers Nederlands???quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:25 schreef Nashje het volgende:
Trouwens: Ajax, daar hoorden zij engelen zingen op uitzendinggemist.nl
Is-ie dan echt zo achterlijk dat-ie dat niet snapt? Ik vraag het me af. Volgens mij vindt hij het zelf ook wel best.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alsof Babel enig benul heeft waar dat over gaat. Die zaakwaarnemer wil natuurlijk wel die gelimiteerde transfersom...
Je hoort toch regelmatig dat ajax een kille club is, maar als je dit soort dingen van Shota en Kanu leest, dan valt dat dus best wel mee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef the_hunter het volgende:
Dat is niet de eerste keer dat hij aangeeft dat zijn hart nog steeds bij Ajax ligt. Erg leuk om zoiets te lezen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Op de voorkant van de VI staat dat Charisteas feyenoord een warmere club vind dan Ajax.
Hij houd blijkbaar wel van zijn bijnaam "Die kanker Griek".
Op de voorkant van de VI staat dat Charisteas feyenoord een warmere club vind dan Ajax.
Ach joh, die probeert een klein beetje populair te worden in Rotterdam. Ze hebben daar vaak zo weinig hersenen dat ze er nog intrappen ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies. Al had ik niet verwacht dat Charisteas zo iets zou zeggen. Maarja we lachen met z'n allen naar 010quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach joh, die probeert een klein beetje populair te worden in Rotterdam. Ze hebben daar vaak zo weinig hersenen dat ze er nog intrappen ook
"Die kanker Griek".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |