Klote Rudy.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:52 schreef RudyCarell het volgende:
GVD! Weer 2 afzeggingen voor Airsoft... Ik denk dat de 25 nu niet word gered...
1 Jasper/Rudy - Betaald
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald
4 Postman - BoF - Betaald
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald
6 Sickert - BoF - Betaald
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald
9 Ziggy - Maat Rudy - Betaald
10 Gert Jan - Maat Rudy
11 Ruben - Maat Rudy
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF - Betaald
14 Voske - BoF - Betaald
15 Zwager Jedi - Betaald
16 Vriend zwager Jedi - Betaald
17 Lies - BoF - Betaald
18 Relaxteb - BoF - Betaald
19 Vondutch1 - BoF - Betaald
20 Broer Lies - Betaald
Ik zit er nu toch hard aan te denken het te cancellen als het zo doorgaat... Ik heb de overschrijving nog niet gedaan... Wel bij me...
Gaan we scheldenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klote, Rudy.
Ik heb nog een paar mensen gevraagd maar die konden ook al niet![]()
Ik moet vandaag of morgen het geld hebben overgemaaktquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
Gooi t anders in een eigen topic op FOK! GC ofzo
Ik heb daar echt geen tijd voor... En deze week moet het geld binne zijn... Ik denk dat het anders uitgesteld/gecancelled moet worden... En om nou met wildvreemden af te spreken... Nou, neequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:08 schreef FJD het volgende:
Mail je ze even terug en vraag je of je tot vrijdagmiddag uit kunt stellen en dat ze vrjdag 17:00 een antwoord hebben. Vervolgens heel snel nu dat topic goed opzetten en op GC mikken
dat zijn jullie nog steeds voor mij horquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen tijd voor... En deze week moet het geld binne zijn... Ik denk dat het anders uitgesteld/gecancelled moet worden... En om nou met wildvreemden af te spreken... Nou, nee
Dan moet je eens uit die verre uithoek vandaan komen en bier drinkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:17 schreef dekkered het volgende:
dat zijn jullie nog steeds voor mij hor![]()
Waarschijnlijk mag hij geen bier drinken en lust hij het ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet je eens uit die verre uithoek vandaan komen en bier drinken![]()
2 woorden FOCK OFFquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag hij geen bier drinken en lust hij het ook niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:22 schreef dekkered het volgende:
maar ja als ik geen vervoer heb naar 1 of andere kut dorp ergens in nederland dan gaat het voorbij
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier nog een mooie plek voor je insectjes
http://www.barrowbc.gov.uk/images/220L_waste_bin.jpg
![]()
krakow (kraak, kraak) waar ligt dat ook alweer, Rusland?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
@ rudy, helaas, ik vlieg maandag 26/2 naar krakow en kom pas half maart weer terug, gaat dus niet meer lukken.....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef RudyCarell het volgende:
krakow (kraak, kraak) waar ligt dat ook alweer, Rusland?
Hee Rudy! Niet nu al cancellen hoor!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:55 schreef RudyCarell het volgende:
Eind deze dag laat ik weten of ik het cancel of niet, ik heb waarschijnlijk 1 iemand maar ook WEER 2 afzeggingen...
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR
Ik cancel nog niet, maar kom nu gewoon mensen tekort... En er moet deze week betaald zijn, opzich geen probleem, maar wel als er niemand bijkomt... Dus ik weet niet wat er nu nog mogelijk is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Rudy! Niet nu al cancellen hoor!!!!
Even wachten met alles opgeven! Je geeft pas net aan dat er opeens afzeggingen zijn, dan moet je de gene die meelezen even de tijd geven om mensen te regelen!
Goed?!
En als je het allemaal lastig vind met dat geregel dan kunnen we je er wel mee helpen.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef BattleLies het volgende:
1 Jasper/Rudy - Betaald
10 Gert Jan - Maat Rudy
11 Ruben - Maat Rudy
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF - Betaald
14 Voske - BoF - Betaald
15 Zwager Jedi - Betaald
17 Lies - BoF - Betaald
20 Broer Lies - Betaald
21 Brian Een vriend van Lies
quote:Dat is prima,zorg dan dat het voorschot deze week voldaan wordt zodat ik de speeldatum definitief voor jullie vast zet!
De extra personen die mee gaan en geen voorschot voldaan hebben kunnen het volledige bedrag op het speelveld voldoen (tot max.40 deelnemers!)
Met vriendelijke groet,
Marcel Blanchemanche
Zo is het wat duidelijker wie er nog moeten betalenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef BattleLies het volgende:
1 Jasper/Rudy - Betaald
10 Gert Jan - Maat Rudy
11 Ruben - Maat Rudy
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF - Betaald
14 Voske - BoF - Betaald
15 Zwager Jedi - Betaald
17 Lies - BoF - Betaald
20 Broer Lies - Betaald
21 Brian Een vriend van Lies
Dat betalen is niet zo'n probleem nu, enkel het aantal mensen wat meegaat. Je MOET minimaal 25 man hebben...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo is het wat duidelijker wie er nog moeten betalen![]()
Ik heb nog mijn neef gevraagd .. die moet ff checken of hij kan ..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat betalen is niet zo'n probleem nu, enkel het aantal mensen wat meegaat. Je MOET minimaal 25 man hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |