Dat snap ik ...Die fout heb ik zelf hier al eerder gemaakt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef tlepel het volgende:
ik wil alleen niet in details via dit forum
Alle hulp/verhalen zijn welkom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:54 schreef Integrity het volgende:
Ik heb ook problemen met een internaat gehad in Friesland.
zoveel als nodig zijn....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:05 schreef N.icka het volgende:
Hoeveel topics ga je hier nog over openen?
Tja begeleiders ....er lopen zoveel mensen in de zorg rond die van geen toeten of blazen weten...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:01 schreef Integrity het volgende:
In mijn geval is mijn toenmalig begeleider op non-actief gesteld, omdat hij zijn eigen werkmethodes erop na hield. Hij had mij al geprobeerd om schuld te bekennen om iets wat ik niet gedaan heb, heeft mij verkondigd dat ik mijn 25e niet zou halen en heeft mij uiteindelijk van het internaat geplaatst.
Hij is niet door mij op non-actief gezet. Ik heb begrepen dat zijn 'lievelingetjes' het internaat eerst flink geterroriseerd hebben en hij uiteindelijk zelf wiet heeft gegeven aan jongeren. Waarschijnlijk met het oog op: dan weet ik van wie ze het hebben.
Ik heb hem gebeld en hem gevraagd waarom hij tegen mij verteld heeft dat ik mijn 25e niet zou halen. Ik gaf hem ook een opzet en deze heeft hij aangepakt, namelijk stimuleren tot iets met mijn leven doen. Hij wilde dat ik in Frankrijk een half jaar bij een boer zou doorbrengen in het kader van PEL. Ik wilde dat niet en uiteindelijk moest ik om die reden de tent verlaten.
Ben nu 27 jaar.
Mijn server ligt er weer eens uit,kan dus mijn mail niet lezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:20 schreef tlepel het volgende:
ik mail je
Ja, ach. Ik heb wel eens gesproken met iemand van het SPH op MSN ooit. Ik vertelde over borderline en zij deed net alsof ze exact wist wat het was, nog beter dan ik dat wist. Nou ik heb de ziekte en ik ken de ziekte. Ze kon dat niet uitstaan en volgens haar wist zij het beter. Ze begon op een gegeven moment mij ook uit te schelden. Toen heb ik gezegd dat ze een andere baan moest kiezen, want zij is niet geschikt voor dit vak. Had ze me geblokkeerd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:52 schreef Cattara het volgende:
[..]
Tja begeleiders ....er lopen zoveel mensen in de zorg rond die van geen toeten of blazen weten...
Ik snap niet dat die mensen mogen werken.
Ik had een case manager bij jeugdzorg die leugens op hing omdat ze haar werk niet goed deed.
Daar ben ik nu de dupe van !
het is toch van de zotte dat juist dat soort mensen je op zo'n manier onder druk zetten ?
Je hoort ook vaak dat ze je juist aanpraten dat het aan jezelf ligt!quote:[
Ja, ach. Ik heb wel eens gesproken met iemand van het SPH op MSN ooit. Ik vertelde over borderline en zij deed net alsof ze exact wist wat het was, nog beter dan ik dat wist. Nou ik heb de ziekte en ik ken de ziekte. Ze kon dat niet uitstaan en volgens haar wist zij het beter. Ze begon op een gegeven moment mij ook uit te schelden. Toen heb ik gezegd dat ze een andere baan moest kiezen, want zij is niet geschikt voor dit vak. Had ze me geblokkeerd.
Begeleiding is soms wel nodig hoor. Ik heb persoonlijk niets aan hulp middels mijn ei kwijtraken. Daar heb ik andere mensen voor. Nee, hulpverlening moet voor mij ook echt hulpverlening zijn. Verstand en ervaring van zaken en iemand eerlijk helpen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:32 schreef Cattara het volgende:
[..]
Je hoort ook vaak dat ze je juist aanpraten dat het aan jezelf ligt!
Daar zakt mn broek echt vanaf![]()
Heb je nu nog hulp ?
Je hebt het recht om met iemand anders te praten dan die je toegewezen krijgt.
Zou ik iemand voor me hebben waarbij ik geen goed gevoel had,zou ik ook vragen om iemand anders...
En volgens mij kun je ook bij psychiaters van het ziekenhuis terrecht als je verzekerd bent.
Heb je een relatie of mensen om je heen die je steunen?
Ik heb gemerkt dat dat veel belangrijker is dan al die hulpverleners,het is alleen wel lekker als je gewoon alles aan iemand kan vertellen,en dat doe je meestal niet bij je vrienden enz..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |