abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45388483
Huub op jacht
Huub op jacht
Huub heeft een geheimpje en dat wil hij graag met zijn vriendin Sylvia delen. “Wat wil je me vertellen dan”, vraagt ze Huub. Met een grote glimlach op zijn gezicht zegt hij dat hij net in Nathanaels laatje heeft lopen ‘snoepen’. “Wat vuil”, is Sylvia’s primaire reactie.

"Ik heb zijn punten gejat. Niet allemaal, maar 36. Mag je raden in wiens koffer ze zitten." “Toch niet in die van Bart?”, vraagt Sylvia. Maar nee, de Oldenzaler heeft ze in zijn eigen koffertje gedaan. “Ohh, waar je zin in hebt”, zucht de roodharige. Sylvia vindt het niks, maar Huub heeft wel een mooie bestemming voor de punten bedacht. “Of ze gaan in de glazen bak of we betalen onze scheldwoorden ermee.” Sylvia vindt het een lage, kinderachtige actie: “Ik zou daar boven staan. Ik zal mijn mond houden, maar ik help je niet!”

Huub lijkt nog steeds in zijn nopjes en gaat door met vertellen:“Ik ga het voorzichtig in de groep brengen, ik begin met die blonde. Ilona hoeft het ook niet te weten, het blijft tussen jou en mij.” Hoewel Sylvia duidelijk gemaakt heeft dat ze niet mee wil doen aan dit spelletje lijkt Huub in haar toch een 'partner in crime' te zien: "Je hoeft me alleen te helpen door te zeggen dat ik het jou al had verteld. Technisch gezien vertel je dan geen leugen." Sylvia reageert niet al te enthousiast en laat in het midden of ze Huub hierin steunt.

De twee gaan naar binnen en Huub zegt tegen Natasia dat hij wel een fris luchtje kon gebruiken. “Ik vond namelijk net 36 extra contactpunten in mijn koffertje.” Natasia zucht en laat het een beetje langs zich heen gaan. Ilona niet. Zij gaat gelijk in haar koffertje kijken: “Ik word hier een beetje ziek van. Zo kinderachtig!” Ook Huub doet mee aan het theater: “Zó irritant dat er mensen in mijn spullen zitten. Wat moet ik nou met die punten doen?”, vraagt hij bijna wanhopig. Ilona en Nena vinden dat hij de punten moet houden. Ilona heeft wel een idee wie straks 36 punten te weinig heeft: “Vast Nathanael. Weet je, we zaten vanmiddag natuurlijk met zijn allen buiten…”

Dit verhaal krijgt vast en zeker nog een vervolg…

Bron "Huub op jacht
Huub op jacht
Huub heeft een geheimpje en dat wil hij graag met zijn vriendin Sylvia delen. “Wat wil je me vertellen dan”, vraagt ze Huub. Met een grote glimlach op zijn gezicht zegt hij dat hij net in Nathanaels laatje heeft lopen ‘snoepen’. “Wat vuil”, is Sylvia’s primaire reactie.

"Ik heb zijn punten gejat. Niet allemaal, maar 36. Mag je raden in wiens koffer ze zitten." “Toch niet in die van Bart?”, vraagt Sylvia. Maar nee, de Oldenzaler heeft ze in zijn eigen koffertje gedaan. “Ohh, waar je zin in hebt”, zucht de roodharige. Sylvia vindt het niks, maar Huub heeft wel een mooie bestemming voor de punten bedacht. “Of ze gaan in de glazen bak of we betalen onze scheldwoorden ermee.” Sylvia vindt het een lage, kinderachtige actie: “Ik zou daar boven staan. Ik zal mijn mond houden, maar ik help je niet!”

Huub lijkt nog steeds in zijn nopjes en gaat door met vertellen:“Ik ga het voorzichtig in de groep brengen, ik begin met die blonde. Ilona hoeft het ook niet te weten, het blijft tussen jou en mij.” Hoewel Sylvia duidelijk gemaakt heeft dat ze niet mee wil doen aan dit spelletje lijkt Huub in haar toch een 'partner in crime' te zien: "Je hoeft me alleen te helpen door te zeggen dat ik het jou al had verteld. Technisch gezien vertel je dan geen leugen." Sylvia reageert niet al te enthousiast en laat in het midden of ze Huub hierin steunt.

De twee gaan naar binnen en Huub zegt tegen Natasia dat hij wel een fris luchtje kon gebruiken. “Ik vond namelijk net 36 extra contactpunten in mijn koffertje.” Natasia zucht en laat het een beetje langs zich heen gaan. Ilona niet. Zij gaat gelijk in haar koffertje kijken: “Ik word hier een beetje ziek van. Zo kinderachtig!” Ook Huub doet mee aan het theater: “Zó irritant dat er mensen in mijn spullen zitten. Wat moet ik nou met die punten doen?”, vraagt hij bijna wanhopig. Ilona en Nena vinden dat hij de punten moet houden. Ilona heeft wel een idee wie straks 36 punten te weinig heeft: “Vast Nathanael. Weet je, we zaten vanmiddag natuurlijk met zijn allen buiten…”

"'
  maandag 15 januari 2007 @ 22:24:09 #2
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45389369
slotje?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45389422
jammer van huub....
pi_45389449
wie had die punten van Huub gejat (als eerst), die in NL z'n koffer zaten
Haleloeja
pi_45389838
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Mr_Baus het volgende:
Op de avond dat het mobieltje bij de kerstboom werd gevonden heeft Brian in het Engels tegen Bart gezegd dat hij de punten uit Huub zijn koffertje heeft gepakt en in NL zijn koffertje gestopt.. Er vanuit gaande dat iedereen zou denken dat Huub dat zelf gedaan zou hebben.. Dit is gezien door een streamer, heb alleen geen zin om dat terug te gaan zoeken..
Moet je ook even op de reactie van Brian letten als Huub het verteld aan tafel.. Hij rekt zich even nonchelant uit.. Zo van; ik ben quasi heel erg ontspannen dus ik kan het alvast niet gedaan hebben
brian dus waarschijnlijk
  maandag 15 januari 2007 @ 22:41:16 #6
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45390000
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:59 schreef versteegrob het volgende:
Huub op jacht
Huub op jacht

pas je verhaal ff aan, je tekst is dubbel.....

verder is t wel geinig eigenlijk... Lekker mekaar opstoken daar!
its all in the game
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 15 januari 2007 @ 22:51:50 #7
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45390397
Kijk ... DIT is nou wat Bart en Nathanael een spel-element noemen. En onder die noemer mag veel hoor.
  maandag 15 januari 2007 @ 22:56:29 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45390567
Moet deze niet dicht???? We zitten in 189
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')