Zegt de beroeps VMBO-er.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Voordat je verder post, ga dan de volgende punten eerst na:Neem een cursus Nederlands. Ga een leven zoeken. Word eens door een flinke hond keihard in je reet geneukt.
Dan praten we wel verder jochie.
Maar om maar toch te gaan reageren op jou.
Als het patatje niet goed is, dan kan je ook rustig reageren en niet zo kinderachtig als wat jij deed.
Het is volkomen terecht dat je eruit geflikkerd bent![]()
Held, en nog geen ene kut in je leven bereikt. Wij zetten tenminste roodharige serveersters op hun plaats die zich misdragen in hun functie.quote:
hoezo omdat we het niet eens zijn met slechte service en ongepast gedrag van personeelquote:
je kan het best ergens over oneens zijn, maar om dan agressief te reageren door met dat spul te gooien, dat is compleet nutteloos, of dacht je soms dat je daardoor nieuwe patat zou krijgen die minder zout is?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:01 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
hoezo omdat we het niet eens zijn met slechte service en ongepast gedrag van personeel
haha goeie...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Crack_david het volgende:
als je het patat gewoon in je bier gedompeld had was het zout er wel vanaf gespoelt!
wacht maar tot iemand in je omgeving kanker krijgt, dan praat je wel anders. Naar hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:30 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die kankerbeer mag blij zijn dat wij langskomen
ik heb het al meerdere malen in zeer dichte omgeving meegemaakt maar nog steeds mag die beer kanker krijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
wacht maar tot iemand in je omgeving kanker krijgt, dan praat je wel anders. Naar hoor.
Wat heb jij gebruikt gozer?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik heb het al meerdere malen in zeer dichte omgeving meegemaakt maar nog steeds mag die beer kanker krijgen
maar daar wil ik het helemaal niet over hebben over kanker huillie
Serieus, ik denk dat als jij Hitler tegenkomt, dat zelfs hij dan zegt: "Also, also, alsooooo....".quote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik heb het al meerdere malen in zeer dichte omgeving meegemaakt maar nog steeds mag die beer kanker krijgen
maar daar wil ik het helemaal niet over hebben over kanker huillie
waar zat jequote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Dus wij gaan ff lekker met zn alle spareribs eten, onbeperkt, je kent het wel.
afijn, wij lekker bestellen al beetje dronken beetje lachen enzo
dus het eten komt, ik had pittige marinade btw, dus ik neem een patatje...
GODVERDOMEM EEN PARTIJ KANKER ZOUT werd je eng van
dus ik zeg tegen dat mokkel de patat is te zout, ze zegt "oh" en doet er nix aan
dus ik werd boos en gooide dat bakkie richting de keuken
bakkie kapot en patat over de vloer
wij lache natuurlijk haha
werden ik en een paar vrienden eruit gezet dus zijn we met zn alle weggegaan
kom ik nooit meer die balletent
Zelfs die zaak is nog te goed voor jou kennelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 22:30 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die kankerbeer mag blij zijn dat wij langskomen
Zuid-Holland. Hier gaat het om 1tje in Rotterdam.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef mic_forever het volgende:
Bloedserieus
welke beren cafe waar de fok zit dat
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Kank me voorstellen als je met zulks een broek in restaurant binnenkomt
[afbeelding]
Maar rofls, is toch vrij normaal dat een zaak zoiets niet accepteerd ?
En 010 ligt natuurlijk in Zeeland.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zuid-Holland. Hier gaat het om 1tje in Rotterdam.
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Saekerhett het volgende:
Allememachies! Misschien had je het even aan de binnenkant van je ogen moeten bekijken?
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:56 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
En 010 ligt natuurlijk in Zeeland.![]()
jaa maar waar zit hetttquote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zuid-Holland. Hier gaat het om 1tje in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |