abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45399440
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 08:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kroonrede? Overigens ben ik wel verbaasd over je mening m.b.t. het laatste.
Troonrede bedoel ik .
Scheiding van kerk en staat vind ik erg belangrijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45400030

Kop van Jut.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45400119
geruststellend om te weten dat onze bestuurders zo feillioos in staat zijn urgente problemen te identificeren en aan de kaak te stellen
pi_45400608
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waar we notabene een oorlog van 80 jaar voor gevoerd hebben om van die Papen af te komen...
Dus als er in de vergaderzaal niets hangt, dan geeft dit uitdrukking aan een protestantse gezindheid.
Ik hoor hoor het protest al van de PvdA, SP em GL
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_45400687
Ze gaan gewoon vrolijk door met knuffelen en theedrinken......

En over 4 jaar hangen ze weer de heilige onschuld uit en snappen ze er weer helemaal niks van, dat Wilbers minimaal 3 keer zo groot is geworden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45400788
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef JohnDope het volgende:

En over 4 jaar hangen ze weer de heilige onschuld uit en snappen ze er weer helemaal niks van, dat Wilbers minimaal 3 keer zo groot is geworden.
En dit door te vragen om religieuze tekens uit openbare gebouwen te verwijderen?
pi_45400844
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dit door te vragen om religieuze tekens uit openbare gebouwen te verwijderen?
Het is 1 van de vele druppels die de emmer heeft doen overlopen ja.

Als jou (jij bent niet de enige) dat nou nog niet duidelijk is, dan is er duidelijk wat mis met jouw EQ!
pi_45400914
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is 1 van de vele druppels die de emmer heeft doen overlopen ja.

Als jou (jij bent niet de enige) dat nou nog niet duidelijk is, dan is er duidelijk wat mis met jouw EQ!
Je kan het toch wel wat duidelijker uitleggen? Niet iedereen kan jouw zeer vage gedachtekronkels geheel volgen..

Volgens mij is dit namelijk een prima opmaat om hoofddoekjes, keppeltjes etc in openbare functies te verbieden .

Of ben je christen gewoon tegen scheiding van kerk en staat?
pi_45401015
Hou jij jouw oogkleppen nou maar lekker op, dan kan jij over 4 jaar weer huilen dat Wilbers minimaal 3 keer zo groot is.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:50:04 #160
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45401129
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef JohnDope het volgende:

Vooral in dat heilige katholieke Limburg natuurlijk. Daar zijn ze al zo dol op Wilders. En kom ze niet aan hun kruisje!
pi_45401173
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef pfaf het volgende:

[..]

Vooral in dat heilige katholieke Limburg natuurlijk. Daar zijn ze al zo dol op Wilders.
Dat is wat Zembla wilt doen geloven, hier in de randstad denkt de jeugd net zo.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:53:15 #162
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_45401203
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is wat Zembla wil doen geloven, hier in de randstad denkt de jeugd net zo.
Zembla manipuleert verkiezingsuitslagen?!
pi_45402013
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:45 schreef JohnDope het volgende:
Hou jij jouw oogkleppen nou maar lekker op, dan kan jij over 4 jaar weer huilen dat Wilbers minimaal 3 keer zo groot is.
Wilbers wordt groter van het verdwijnen van kruizen uit het provinciehuis?
pi_45402246
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wilbers wordt groter van het verdwijnen van kruizen uit het provinciehuis?
Het is een opeenstapeling van gebeurtenissen zoals ik al eerder zei, deze knuffeltechniek hoort ook in het rijtje thuis.

Mij maakt het niet uit, ik wil bijna zeggen dat de PvdA meer knuffeltechnieken moet toepassen, over 4 jaar worden ze daar op afgerekend. En dan hoeven mensen als Wilbers bijna geen campagne meer te voeren.

Ik zou het helemaal top vinden als er een beschaafde/conservatieve moslimpartij op staat, dan is het helemaal beurd met de PvdA
pi_45402299
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:03 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom is het van internet af?
Is geoon bereikbaar http://209.85.129.104/search?q=cache:KaXnWy5OJjAJ:mgl.digi-dition.nl/daily/2006/9/6/MGL/VL/15/articles/artikel_DDL_1DA_20060906_54_642.php+Tilborghs+brief&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=5&client=firefox-a
pi_45402732
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is een opeenstapeling van gebeurtenissen zoals ik al eerder zei, deze knuffeltechniek hoort ook in het rijtje thuis.

Mij maakt het niet uit, ik wil bijna zeggen dat de PvdA meer knuffeltechnieken moet toepassen, over 4 jaar worden ze daar op afgerekend. En dan hoeven mensen als Wilbers bijna geen campagne meer te voeren.

Ik zou het helemaal top vinden als er een beschaafde/conservatieve moslimpartij op staat, dan is het helemaal beurd met de PvdA
Wilders gaat gewoon ten onder aan LPF taferelen hoor
pi_45402848
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wilders gaat gewoon ten onder aan LPF taferelen hoor
Dan zullen jouw mensen, Wilbers eerst moeten doodschieten. Maar dat is voor jullie alleen maar uitstel van executie, want er staat dan weer een nieuwe op. Amen

Het enige wat jullie kunnen is geweld aanrichten, verbaal verliezen jullie het

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 16-01-2007 13:02:56 ]
pi_45402997
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan zullen jouw mensen, Wilbers eerst moeten doodschieten. Maar dat is voor jullie alleen maar uitstel van executie, want er staat dan weer een nieuwe op.
Het enige wat jullie kunnen is geweld aanrichten, verbaal verliezen jullie het
Neehoor hij heeft gewoon een mooie partij malloten omzichheen verzameld. Zo'n Graus, Agema of Madlener staan gewoon garant voor minimaal 1 afscheiding of groot schandaal.
pi_45403051
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neehoor hij heeft gewoon een mooie partij malloten omzichheen verzameld. Zo'n Graus, Agema of Madlener staan gewoon garant voor minimaal 1 afscheiding of groot schandaal.
Probeer het maar weer goed te praten, dat lukt je niet

En wanneer Wilders zijn partij zou verdwijnen, daarmee verdwijnen de maatschappelijke problemen niet.
Je zag het aan Fortuyn, die was gematigd. Toen hij het loodje legde, stond er een iets extremere variant op. En wanneer Wilbers het veld moet ruimen dan staat er weer een extremere variant op. En zo blijft het doorgaan.
Het maakt mij 'allemaal helemaal' niks uit
pi_45403098
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Probeer het maar weer goed te praten, dat lukt je niet
Waarom zou ik een stel prutsers goed willen praten .. Ze gaan gewoon aan hun eigen onkunde tenonder.
pi_45403149
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom zou ik een stel prutsers goed willen praten .. Ze gaan gewoon aan hun eigen onkunde tenonder.
Nee hoor, daar hebben 'jullie' weer een kogel voor nodig.

Ik vond het overigens ook zo superschijnheilig dat de vijanden van Pim het allemaal zo vreselijk vonden dat hij dood was, terwijl ze hem meerdere malen diep in hun hart al doodgewenst hadden. Toen brak ook de hel los op het binnenhof.

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 16-01-2007 13:18:02 ]
pi_45403203
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee hoor, daar hebben jullie weer een kogel voor nodig.
Wie is jullie?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:53:30 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45411865
quote:

[..]

Ik vond het overigens ook zo superschijnheilig dat de vijanden van Pim het allemaal zo vreselijk vonden dat hij dood was, terwijl ze hem meerdere malen diep in hun hart al doodgewenst hadden. Toen brak ook de hel los op het binnenhof.
Heb ik mensen doodgewenst?
pi_45411924
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Heb ik mensen doodgewenst?
Diep in je hart wel.
pi_45413457
quote:

[..]

Ik heb het nooit vreselijk gevonden hoor
pi_45419630
quote:

[..]

Nou, wat vréselijk.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_45420990
Ik kan niet zeggen dat ik er om heb getreurd

Maar laat die dooie nou toch eens met rust. Hij ligt nu eindelijk in het land waar hij het meest van hield
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')