abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:08:54 #151
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46083038
Volgens mij heb ik ook wat van die wiebeldingen voor je Fuji zal zo kijken welke ik heb

edit: tot nu toe gevonden (die je nog niet hebt)
Tall nebuloid
Rhythmoid


YAHOO!
quote:
Blathers: Hoooooooo! Incredible! My dear Heather, we've finally done it! All the displays are filled! Hootie hoo! You know what this means?! The fossil exhibit is now complete wot! Hoo! Indeed, WOO hoo! Congratulations, my dear friend! Hooooo MY!
lalalala

[ Bericht 37% gewijzigd door Maraca op 07-02-2007 19:28:19 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46085715
Hmmm.....waiting......
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:42:39 #153
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46085957
Fuji.. mijn poppetje staat kou te vatten bij de poort
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46086043
Sorry Sorry, ben ik al, zet hem gelijk aan!
Niet zo hardcore...
pi_46086770
Zooooo, dat is gelukt!
Tot snel, was weer gezelli!

@Ardenlyn, ben je verdwaald? hihi
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_46086812
Je was weer snel weg Maraca, iig erg bedankt weer ,
Blue jij ook bedankt, sorry dat het zo kort was maar er kwam iets tussen.

Had trouwens nog wat foto's willen schieten, maar helemaal vergeten , volgende keer beter.

heb hier nog wel de foto's met Cutie en haar vriendje , ff zijn naam kwijt,
Duncan, Cosmo en ??? dus:




[ Bericht 58% gewijzigd door VAgeNERATION op 07-02-2007 21:23:01 ]
Niet zo hardcore...
pi_46090007
Zo, ga even m'n dorp omgooien, ik speel het echt veel te weinig. Eerst al het onkruid weghalen en bomen gekapt. Er kwam, geld uit vallen maar die geldzakjes waren later weer ineens weg . En m'n bijl gaat steeds stuk. Maar dan kan ik zo meteen mooie bloemperkjes aanleggen enzo, nu staat echt alles door elkaar.
Heb ook weer allemaal zooi opgegraven, een zooi fossielen voor het museum en wat van die 'wiebeldingen', weet alleen niet meer welke ik heb maar ze staan nu mooi te wiebelen in de woonkamer, nu ik er plek voor heb . Word echt gek van die takkekakkerlakken alleen...
Tap tap tap
  donderdag 8 februari 2007 @ 07:42:24 #158
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46095059
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ga even m'n dorp omgooien, ik speel het echt veel te weinig. Eerst al het onkruid weghalen en bomen gekapt. Er kwam, geld uit vallen maar die geldzakjes waren later weer ineens weg . En m'n bijl gaat steeds stuk. Maar dan kan ik zo meteen mooie bloemperkjes aanleggen enzo, nu staat echt alles door elkaar.
Heb ook weer allemaal zooi opgegraven, een zooi fossielen voor het museum en wat van die 'wiebeldingen', weet alleen niet meer welke ik heb maar ze staan nu mooi te wiebelen in de woonkamer, nu ik er plek voor heb . Word echt gek van die takkekakkerlakken alleen...
Ja, je wordt aardig gestraft als je weinig speelt. Ik start 'm iedere dag wel ff op, al is het maar voor de turnipprijzen en om kakkerlakken te voorkomen. Ga ook minstens 2x per week online

Vind het idd wel supersaai dat er nu helemaal geen bezoek komt nu Tortimer er is........Van de Bright Nights had ik ook wel iets meer verwacht.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46095809
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:17 schreef VAgeNERATION het volgende:
Je was weer snel weg Maraca, iig erg bedankt weer ,
Blue jij ook bedankt, sorry dat het zo kort was maar er kwam iets tussen.

Had trouwens nog wat foto's willen schieten, maar helemaal vergeten , volgende keer beter.

heb hier nog wel de foto's met Cutie en haar vriendje , ff zijn naam kwijt,
Duncan, Cosmo en ??? dus:

[afbeelding]
[afbeelding]
Danny woohoo

ZO speel nu een weekje ongeveer, en heb al 2 foto's te pakken van mijn bewoners

En ook de sneeuwpoppen maken gaat lekker.
pi_46097293
Oja, hoe zat het met de bloemen, ben nu perkjes aan het aanleggen. Er moeten meer bloemen komen want ze zijn bijna allemaal weg. Hoe krijg ik van die rare toffe bloemen? . Ik heb de halve toko al leeggekocht daar, maar ik heb nog maar zes bloemetjes in m'n perkjes nu .
Tap tap tap
pi_46097801
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Oja, hoe zat het met de bloemen, ben nu perkjes aan het aanleggen. Er moeten meer bloemen komen want ze zijn bijna allemaal weg. Hoe krijg ik van die rare toffe bloemen? . Ik heb de halve toko al leeggekocht daar, maar ik heb nog maar zes bloemetjes in m'n perkjes nu .
Veel bloemen opsparen, of mensen vragen je bloemen te sponsoren of te sparen voor jou:)
Hoe je bloemen moet kruizen kan je makkelijk zoeken met google op ACWW en hybrids.... en zo niet... kan je ook naar animalcrossingcommunity.com, staat het ook....

Veel plezier....(met het onderhouden ervan!)
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_46105912
Rod, Muis, Birthday: August 14th
Rod houd veel van trainen en als je hem zou vragen of ie een 'pirate ninja' of liever een 'zombie sasquatch' zou zijn zou hij zeker voor pirate ninja gaan.
Zijn woonkamer ziet er dan ook uit als een drijvend vlot:




"You're not done 'til your muscles are screaming in agony!"
Niet zo hardcore...
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:29:43 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46116329
Ik heb trouwens Monique uit Quantiki.. maar ik dacht altijd dat het mijn oude Monique was.. deze lijkt me helemaal niet te kennen

Trouwens Fuji.. ik heb iets van 15 van die wiebeldingetjes liggen.. volgens mij heb je ze allemaal al, maar als je dubbele wilt hebben mag je ze van mijn part hebben.. anders verkoop ik ze
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46120991
Alle gyroids zijn welkom in Quantiki

Waarmee heb je je collectie trouwens af kunnen maken?
Heb zelf laatst deze toe mogen voegen

Niet zo hardcore...
pi_46124193
Ik had vandaag een koi . Nu hoef ik er nog maar 100 of zo.
Oh en ik had een tire .
Tap tap tap
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:24:18 #166
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_46127186
Heb een paar weken Animal Crossing vakantie ingelast maar ga vanaf morgen weer spelen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_46137615
M'n saplings verdwijnen steeds . Ook de bomen die ik heb gepoot en zo . Ik heb zo geen boom meer over .
Tap tap tap
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:42:41 #168
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_46144207
Ik krijg nog steeds geen perfect snowman, wat ik ook probeer.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_46151374
Ik heb al 3 perfecte op een rij, vandaag was de eerste mislukte.

Mhuahauhuahaauauau

Nah je moet lichaam bijna op het grootst, ik kijk altijd dat als ik naar boven rol dat de sneeuwbal net iets boven mijn hoofd uitsteekt, en het hoofd iets kliener.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:23:27 #170
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_46159410
Spoelde er een kokosnoot aan op het strand, pleur ik 'm bij mn huis in de grond... 2 dagen later issie pleite. Waarschijnlijk beter alleen in de zomer planten ?
Dacht even vet te scoren want die kokosnoten krijg je meer voor dan de standaard peren in mn dorp... helaas pindakaas. Dan nog maar even de vruchten plukken van mn kersenboom
  zaterdag 10 februari 2007 @ 08:24:23 #171
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46164916
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef JK het volgende:
Spoelde er een kokosnoot aan op het strand, pleur ik 'm bij mn huis in de grond... 2 dagen later issie pleite. Waarschijnlijk beter alleen in de zomer planten ?
Dacht even vet te scoren want die kokosnoten krijg je meer voor dan de standaard peren in mn dorp... helaas pindakaas. Dan nog maar even de vruchten plukken van mn kersenboom
De kokosnoot moet je planten op de rand van gras en strand....en echt goed mikken dus, want anders is ie ook weer weg.
Ik heb oorspronkelijk ook peren, maar nu nog maar 3....heb ze uiteindelijk allemaal vervangen door perzikken, kersen en appels. Als ik nu op een dag de bomen leeghaal heb ik al snel 100.000bells.
Als je ander fruit wil, kom maar eens langs in Samcity
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46166384
M'n poorten staan nu open... iedereen kan langskomen! ben ook bezig thuis, maar probeer regelmatig even op mn ds te kijken!

Heb ook al het fruit en kokosnoten, hmmm! fruit is gezond! Trouwens, bijna al m'n bomen zijn gekapt, heb van elk fruit maar 3 of 4 bomen ofzo... ze moesten plaats maken voor de snelweg Beantown is nu een heuse metropool.

Sinds vorige week heb ik de golden slingshot! Valt trouwens best tegen, cadeautjes zijn nog steeds lastig om te raken....

Klopt het trouwens dat je niet allebei je friendcodes hoeft te registreren om toch op bezoek te gaan bij iemand anders?

@vage: ben nu ook wiebeldingen aan t bewaren ipv meteen verkopen, heb dr al iets van 20, welke moet je nog?

[ Bericht 8% gewijzigd door warmfruit op 10-02-2007 11:12:38 ]
ACWW: 4939-9398-7265 Jeroen Beantown
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:36:12 #173
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46171975
Voor iedereen die aan de hybriden wil en niet weet wat en hoe...
Deze kwam ik toevallig tegen...
http://faqs.ign.com/articles/697/697299p1.html

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_46173995
Al m'n saplings zijn steeds weg . Hoe laat ik ze groeien? En ik krijg ook maar geen hybrids .
Tap tap tap
pi_46177501
Het aftellen is begonnen , nog negen te gaan:

9. Bowtoid8. Mini Tootoid 7. Dekkoid
6. Mega Echoid 5. Mini Poltergoid 4. Mega Bovoid
3. Mini Harmonoid 2. Tall Harmonoid 1.Tall Warbloid

@ warmfruit, die dus nog , maar voor de rest zijn alle gyroids welkom hier, dus van mij part drop je ze allemaal in Quantiki

@ cherrylips, hoeveel plant je er dan op een dag?, ik heb nooit problemen gehad met bomen planten, plantte een stuk of 6 stuks fruit, dan kwamen er altijd wel een paar uit
Belanrijk is volgens mij ook er niet overheen te lopen als je iets begraven hebt.
Mocht het nou echt niet lukken, dan wil ik wel eens langskomen om wat fruit te begraven
Niet zo hardcore...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')